Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ei halua vasektomiaan, koska saattaa haluta vielä lapsia jonkun muun kanssa.

Vierailija
17.10.2020 |

Aviomies ei halua vasektomiaan, koska saattaa haluta vielä lapsia jonkun muun kanssa. Elämästä, kun ei hänen mukaansa tiedä.

Aviomies ei halua vasektomiaan, koska saattaa haluta vielä lapsia jonkun muun kanssa.

Vaihtoehdot

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin liittoa tietenkin. Jokainen päättää omasta kehostaan.

Ei kai tässä nyt ongelma ollutkaan se että mies ei halua vasektomiaa, vaan se syy miksi ei halua. Kyllä ainakin minulle olisi ongelma jos mies suorastaan suunnittelisi olevansa jonkun muun kanssa tulevaisuudessa. Ja kyllä tuollaista voi suunnitteluksi sanoa jos antaa tuollaisten ajatusten vaikuttaa päätöksiinsä.

Vierailija
22/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lätkimään. Miksi jatkaisin suhdetta, jossa puoliso haaveilee jo seuraavasta perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku uusi trendi, että puolisot painostavat miestä vasektomiaan? Tuttavapiirissäkin on tapaus, jossa nimenomaan nainen toivoi, että kolmekymppinen mies menisi toimenpiteeseen kahden lapsen jälkeen. Olisiko asia teille naisille ok, että mies painostaisi vastaavaan toimenpiteeseen? N37

Olen saanut sen käsityksen, että miehillä steriilisaatio on pienempi toimenpide kuin naisilla. Jos näin on, niin selittänee hiukan, miksi naiset toivovat miehen toimenpiteeseen menevän.

No tottakai se on pienempi toimenpide miehellä! Naisella on ko. elimet syvällä lantiossa, miehellä ulkopuolella kehoa.

Eihän tuohon nyt kauhean suurta käsityskykyä tarvita.

Vierailija
24/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä nyt ongelma ollutkaan se että mies ei halua vasektomiaa, vaan se syy miksi ei halua. Kyllä ainakin minulle olisi ongelma jos mies suorastaan suunnittelisi olevansa jonkun muun kanssa tulevaisuudessa. Ja kyllä tuollaista voi suunnitteluksi sanoa jos antaa tuollaisten ajatusten vaikuttaa päätöksiinsä.

No ei voi. Tunnistan kyllä tuon ajattelutavan. Minullakin on tapana ylianalysoida ja antaa lisämerkityksiä toisten sanomisille. Johtuu vain omasta heikosta itsetunnosta. Ihmiset möläyttelee jatkuvasti asioita, joita eivät oikeasti ole juurikaan miettineet tai eivät ymmärrä miltä se toisen mielestä saattaa kuulostaa.

Joka tapauksessa jokaisen aikuisen ihmisen tulisi kyetä ymmärtämään että elämä voi todellakin muuttua silmänräpäyksessä. Voitte joutua autokolariin huomenna ja koko perhe pyyhkäistään pois. Jos ei ole aivan varma ettei missään tilanteessa halua lisää lapsia, sitä ei todellakaan kannata sulkea lopullisesti pois.

Vierailija
25/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä odotellessa varmistetaan, että se menee ainoalle ja oikealle vaimolle ja tämän lapsille...

Vierailija
26/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tilanne. Jos sä lähdet, mies voi sanoa, että ”katsos nyt, mähän sanoi , että elämästä ei koskaan tiedä” ja lähteä lisääntymään toisen naisen kanssa.

Vierailija
27/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tilanne. Jos sä lähdet, mies voi sanoa, että ”katsos nyt, mähän sanoi , että elämästä ei koskaan tiedä” ja lähteä lisääntymään toisen naisen kanssa.

Sittenhän lähtijä oli oikeassa.

Vierailija
28/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin toistaiseksi suhdetta mutta en tietenkään rasittaisi omaa elimistöäni millään hormonaalisella ehkäisyllä eli kumin kanssa sitten mentäisiin ja koska lapsikiintiö on täynnä niin vain varmoina päivinä silläkin.

Tämä. Tosin meillä ei olisi seksiä edes kumin kanssa. Se olisi loppu.

Vierailija
29/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt ole mikään eron aihe. Mieti roolit toisinpäin, jos mies yrittäisi painostaa sinua samaan eron uhalla, vaikket haluaisi. Mies on ihan oikeassa siinä, ettei elämästä koskaan tiedä. Voit vaikka kuolla huomenna.

Vierailija
30/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampi lapsi ja kaikki on syntynyt sectiolla. Siitä ajatus, että mies voisi hoitaa välillä näitä asioita.

Ap

Vierailija
31/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt ole mikään eron aihe. Mieti roolit toisinpäin, jos mies yrittäisi painostaa sinua samaan eron uhalla, vaikket haluaisi. Mies on ihan oikeassa siinä, ettei elämästä koskaan tiedä. Voit vaikka kuolla huomenna.

On se eron aihe, jos toinen varautuu jatkuvasti puolison kuolemaan ja uuteen elämään.

Vierailija
32/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle voi sterilisaatioista olla merkittävää terveydellistä hyötyä.

Vierailija
33/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyn on siis hoitanut ap tähän asti (yli 14- vuotta). Montaa ehkäisyvalmistetta olen kokeillut ja sopivammasta tullut akne, mikä siis on nyt käytössä. Sen vuoksi vasektomiaa ehdotin. Siitä ollaan 100% varmoja, ettei enää haluta yhteisiä lapsia.

Mikset itse teetä sterilisaatiota, jos sinä kerran olet varma ettet halua lapsia kenenkään kanssa. Ei se naisellekkaan mikään vaikea toimenpide ole. Itselleni tehty. En itse kyllä haluaisi päättää tuollaista asiaa toisen puolesta. Hirveä vastuu toisen henkilökohtaisesta asiasta.

Toisiinsa sitoutuneella pariskunnalla ei ole henkilökohtaisia asioita. Jos on ,niin kyllä silloin on jo jalka oven raossa

Vierailija
34/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän lähtijä oli oikeassa.

No se juuri oli mun pointti. Olisihan se aika ironista.

Vierailija
35/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pitää. Mies ei vaan halua tehdä pysyviä päätöksiä kun elämästä ei oikeasti voi koskaan tietää. Sinä voit jäädä vaikka auton alle 2 vuoden päästä. Miehellä ei olisi siis oikeutta jatkaa elämää?

Vierailija
36/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi piuhojen katkaisuun. Se on ollennainen osa seksuaalista nautintoani, että tarvittaessa voin siittää lapsen. M40

Vierailija
37/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pitää. Mies ei vaan halua tehdä pysyviä päätöksiä kun elämästä ei oikeasti voi koskaan tietää. Sinä voit jäädä vaikka auton alle 2 vuoden päästä. Miehellä ei olisi siis oikeutta jatkaa elämää?

Sitä voi jatkaa siinä tapauksessa saman tien, yksin.

Vierailija
38/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintöä odotellessa varmistetaan, että se menee ainoalle ja oikealle vaimolle ja tämän lapsille...

Kuka haluaa, että yhteinen omaisuus päätyy vieraille lut@kille ja äpä@rille omien lasten sijaan?

Vierailija
39/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista päätöstä voi tehdä jos ei itse ole täysin varma. En voisi painostaa miestäni sellaiseen, koska elämästä ei koskaan tiedä. Voi tulla ero tai jäädä leskeksi ja halutakin lisää lapsia uuden kumppanin kanssa.

Kondomi on hyvä vaihtoehtoinen ehkäisy jos ei halua hormoneita eikä sterilisaatiota itselle. Itsellä siitä yli 10 vuoden kokemus säännöllisen seksielämän aikana. Vain 2 kertaa se on hajonnut ja silloin olen hakenut jälkiehkäisypillerin. Eli luotettava on ja pettää lähinnä jos sitä ei käytä oikein.

Vierailija
40/104 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lasten hankkimisen jälkeen ainoat keinot joko jatkuva kumien kanssa säätäminen koko mun hedelmällisen iän loppuun saakka - eli kauan - tai miehen vasektomia.

Mies tajusi oikein hyvin, että on hänen vuoronsa tässä hommassa ja piti vasektomiaa hyvänä ratkaisuna. Idea oli kuitenkin minulta lähtöisin.

Minä kysyin moneen kertaan onko hän miettinyt kaikkia skenaarioita eli sitä, että jotain käy emmekä enää olisi yhdessä. Haluaisiko hän lapsia vielä, jos elämä muuttuisi täysin ja olisikin uusi kumppani? Pyysin miettimään monelta kannalta. Elämä kun on aika epävarma asia.

Mies ei keksinyt yhtään syytä olla menemättä vasektomiaan.

Mutta jos kumppanin vaihto ikäänkuin kuultaa puheista läpi kuten ap miettii, niin sitten tilanne on tosiaan vähän eri...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme