Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen raittius on naisille isompi ongelma kuin se että mies juokin joka viikonloppu?

Vierailija
29.10.2025 |

Työpaikalla kysellään että osallistunko juhliin ja mitä juon kun naiset hankkii juomia. Kun sanoin etten osallistu enkä juo niin kaikki tulee kysymään miksi en juo. Eli naiset haluaa juoppoja juhliin ja jos ei juo niin onkin luuseri.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, että juopottelujuhliin halutaan juovia ihmisiä. Kummaa porukkaa.

Ehkä raittiita miehiä etsiville naisille ja raittiille miehille ei ole luonnostaan paikkaa missä kohdata. 

Vierailija
2/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis on riski! Raitis on aina joko (ex) alkoholisti tai addikti, hihhuli tai mt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä osallistua selvinpäinkin ja lähes joka kerta on loppuillasta ollut vientiä ja kotikäyntikin.

Vierailija
4/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raitis on riski! Raitis on aina joko (ex) alkoholisti tai addikti, hihhuli tai mt.

Jaa. Sori kun ei kiinnosta kännibileet firman setämiesten kanssa. Juon mieluummin vaikka pullon viiniä kotona yksin.

T nainen

Vierailija
5/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. 

Kyllä miehet ihmettelee samalla tavalla, jos jos joku ei juo, joten turha tuosta on naisia syyttää. Riittaahan sinä oletkin täällä haastamassa:D Mies vastaan nainen. 

Mutta on kyllä todellinen onnenpotku naiselle jos sattuu raittiin miehen löytämään.

Omakin mies juopotteli, mutta sain siitä tarpeekseni ja näytin ukolle ovea. Siitä kauhistuneena tämä meni aa-kerhoon ja raitistui. Ollut raittiina jo vuosikymmeniä. Ei haittaa yhtään.

Mutta se on sanottava, että joillekin se raittius tietenkin on ongelma, koska onhan se kurjaa, jos joku on selvänä katsomassa toisten sekoilua. 

Ne ketkä osaa juoda fiksusti, eikä örvellä, niitä ei jonkun raittius haittaa yhtään. 

Vierailija
6/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla ongelma. Sen vaan kokemuksesta sanon, että parisuhde ex- alkoholistin kanssa voi olla vaativa. Ex oli ollut  yli 30 v raittiina. AA-kaverit jne oli kuin jokin lahko. Arvostin heitä mutta mies oli todella itsekeskeinen. Minä, minä, minä. Puheet ja ihanteet kauniit mutta jotenkin renttumainen vaikka oli putsina. Muistelen silti hyvällä mutta nykyinen mies (vastakohta) on helpompi.

Vierailija
7/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä osallistua selvinpäinkin ja lähes joka kerta on loppuillasta ollut vientiä ja kotikäyntikin.

Kuva tai ei uskota.

Vierailija
8/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sun "raittius" mikä ärsyttää vaan se, että olet ilkeä pikku kää pi ö.

Vierailija
9/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on taas outo otsikko ja vastakkain asettelu :DDDDDDDD

Jos nainen juo juhlissa se sitten selvästi on sitä mieltä, että joka viikonloppu juova mies on parempi, kun raitis:DDDDDDDDD

Eihän noilla asiolla ole mitään tekemistä keskenään. 

Minä juon juhlissa, mutta mies on absolutisti. Ei mitään ongelmaa.

Jos mies joisi sen takia joka viikonloppu, että minä saatan ottaa juhlissa, niin saisi kyllä kenkää. 

Vierailija
10/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni raittiin miehen kunhan hän ei ole kaltaisesi kusipäinen misogynisti.

Mutta sellaista satuolentoa ei ikäluokassani ole, joten olen mieluummin yksin.

Vierailija
11/11 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla ongelma. Sen vaan kokemuksesta sanon, että parisuhde ex- alkoholistin kanssa voi olla vaativa. Ex oli ollut  yli 30 v raittiina. AA-kaverit jne oli kuin jokin lahko. Arvostin heitä mutta mies oli todella itsekeskeinen. Minä, minä, minä. Puheet ja ihanteet kauniit mutta jotenkin renttumainen vaikka oli putsina. Muistelen silti hyvällä mutta nykyinen mies (vastakohta) on helpompi.

Narsismi ei johdu raittiudesta vaan aiemmasta juomisesta. Ja voi se olla hänen aito persoonallisuutensakin.