Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?
Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.
Kommentit (759)
Tässä kirjoittavat naiset ovat suomalaisen naiseuden paskinta alatason aatelia.
Kiertäkää tällaiset akat kaukaa, normaalitasoiset miehet!
Vierailija kirjoitti:
Että sterilisaatio aloittaa vaihdevuodet.
En kyllä tajua, että millä logiikalla.
Kaksi alapeukuttanut... miksi? Koska uskotte, että sterilisaatio aloittaa vaihdevuodet?
Niin, siis millä logiikalla?
Eikö ihmiset oikeasti tiedä, mikä sterilisaatio on? Miten on mahdollista?
Kaikki maailman tieto on parin klikkauksen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies paljasti nuorena ja kokemattomana luulleensa, että naisen emätin on aina märkä.
Minulla kyllä ainakin on. Näyttääpä näitä luuloja olevan naisillakin, että kaikki on kuin he itse.
Jep ja usein vielä sen verran märkä, että sitä valuu hieman ulos asti. Sillä on oma nimikin: valkovuoto. Kiihottuessa sitten kostuminen vielä lisääntyy. Nyt kun olen ohittanut vaihdevuodet, emätin on toki kuivempi, mutta ei täysin kuiva nytkään. Valkovuoto on kyllä loppunut lähes kokonaan. Mutta näissä märkyysasioissakin lienee eroja yksilöiden välillä.
Eräs tuntemani mies luuli, että kaikilla naisilla on kuukautiset yhtäaikaa, siis samaan aikaan kuukaudesta.
Rapuneito kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Rapuneito kirjoitti:
Tää on sairas ketju. Sairas, koska tämä todistaa vahvasti sen mitä minä vihaan maailman eniten. Sen, että "luulee tietävänsä jotain mitä ei oikeasti tiedä"
Ja koska tässä ketjussa on lähinnä vain kuukautisten harhaluuloja, on erittäin huolestuttavaa miten yksinkertaista väkeä on olemassa. Tässä tapauksessa yksinkertaisia miehiä... Huoh mikä sen ymmärtämisessä niin ylitsepääsemättömän vaikeaa, että e-pillereitä lukuunottamatta naiset eivät voi kontrolloida kuukautisia mitenkään?
Ja kaiken lisäksi nämä miehet vielä luulevat olevansa mukamas fiksumpaa väkeä. Ei ole paitsi oman päänsä sisällä. Varsinkin kehitysmaissa missä tyttöjen potentiaali jätetään herkästi hyödyntämättä mikä vain korostaa tätä miesten päänsisäistä "paremmuutta"
ÖPPIMINEN ON sitä, että uskaltaa lausua ääneen ajatuksensa , vääränkin, ja lähteä siitä keskustelemaan. Koko tiedemaailma on yritystä ja erehdystä ja tietyt ajatusmallit säästyvät vain niiden käyttökelpoisuutensa vuoksi esimerkiksi ATOMIMALLI. Atomimalli on hyvä esimerkki miten väärä teoria säilyy olemalla riittävän oikein. Atomimallihan lorottaa korkealla kaarella jo siinä vaiheessa jos isotooppien suhteet vaihtelevat tavanomaisesta.
------------------------
Suomenetuna - tee väärin oletuksia jotta opit. Tekemättömyys on pahin myrkky.
Ei millään pahalla, mutta mitä kohtaa sinä et ymmärtänyt "luulee tietävänsä jotain mitä ei oikeasti tiedä" lauseesta?
Oppiminen on eri asia kuin tietäminen. Ja nämä jotka luulevat tietävänsä, vaikka oikeasti eivät tiedä eivät omasta mielestään tarvitse opetella lisää, koska nehän "tietävät jo"
(eivät tiedä paitsi oman päänsä sisällä)
Ja mitä tulee tuohon alkuperäiseen viestiini. Se oli ehkä vähän turhan agressiivisesti kirjoitettu, mutta se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että maailma on epätasa-arvoinen lähinnä miesten eduksi. Sen takia minua suututtaa vahvasti kaikki nämä "paremmat" miehet joiden "paremmuus" perustuu naisten halveksuntaan, vaikka olen 99% varma, että näiden "parempien" miesten ÄO on keskimääräistä alhaisempi.
Ja jos ihmettelit mistä prosentit, prosentit on sen vuoksi, että jos en ole 100%, en myöskään väitä tietäväni, että väitteeni olisi 100% totta. Asioista voi olla melkovarma, mutta 100% harvoin
Ëtkä ilmeisesti edeleenkään ymmärrä mitä "tietäminen" ja "oppiminen" on. Prosentti-MALLI on luotu ihmiselle malliksi jolla havaitaan pieniä muutoksia. Jos esität 100 % se tarkoittaa suurella todenäköisyydellä ylikorostusta, johon prosentiluvun käyttöä ei ole tarkoitettu. Ja naisten halveksunta Suomen kohdalla perustuu kohdallani edesmenneen Hallituksen ja toimitusministeriön tekoihin ja spesifioiduisti yksilön/yksilöiden tekemättömyyteen. Ja Äo TAKAA MITÄ? kAIKKI HULLUT diktaattorit ovat olleet hyvin älykkäitä tai likimain keskimäärin korkeampaa äöö-eijjouähähää omaavaa. Yksilön parempi äo luo yksilölle pahempaa harhaa kyvyistään - ei parempaa.
Ja sait agresiiviseesi viestiisi haastetta riittävästi? Sitähän Sinä hait? Ja info itsestäni niin minä olen varmasti tavistallaaja 95 Äo:lla varuistettuna! Enhän minä osaa kirjoittaa edes oikein ja kongruenssit on etanasta.
Joskus kuvittelin aika harhaisesti että naiset ovat hyviä ihmisiä. Nyt onneksi näen maailman avarammin ja tiedän mitä naiset oikeasti ovat
Vierailija kirjoitti:
Että koolla ei olisi väliä.
Koolla on lähinnä väliä vaan toisille miehille, että voivat mittailla kuka on MIES.
Isolla mekaanisesti rynkyttäminen ei tosiaankaan ole automaattisesti nautinnollista naiselle. Tavallisesti ei olekaan. P0rnoa ette sitten vedä tähän, että ONPAS. Se on näyteltyä viihdettä ja miesten fantasiaa.
Itse olen törmännyt tähän muutamia kertoja, että negatiivinen morkkaaminen ja naisen mielenkiintojen kyseenalaistaminen olisi tosi tehokasta flirttiä ja toimisi naisiin kuin häkä. Tyyliin
Nainen: Pidän paljon runoista.
Mies: Kirjoitatko itse runoja?
Nainen: En, mutta luen todella paljon niitä.
Mies: No ei sua sitten oikeesti runot kiinnosta vaan lukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kuvittelin aika harhaisesti että naiset ovat hyviä ihmisiä. Nyt onneksi näen maailman avarammin ja tiedän mitä naiset oikeasti ovat
No melko kujalla olet edelleen, jos uskot että sukupuolesta voi tuon määrittää.
Ei ole olemassa naisia eikä miehiä. Paitsi, että sukupuolia on miljoonia
Vihreä hörhö
Se, että on nainen, tarkoittaa automaattisesti sitä, että osaa ja kuuluu siivota, tehdä ruokaa ja hoitaa lapsia. Että nämä asiat on ohjelmoitu naisiin jo syntymässä. Tämän totesi minulle entinen poikaystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Että nainen kykenee rakastamaan miestä syvästi ja aidosti.
Naiset kykenevät kyllä, mutta mistäs löytyisi niitä naisia syvästi ja aidosti rakastavia miehiä? Siis muualta kuin naisten mielikuvituksesta?
Exäni luuli että virtsaputkeen voi laittaa peniksen.
Eksäni mielestä tytöt/naiset harrastavat ratsastusta, koska saavat siitä seksuaalista tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautisveren valumista voi oikeastikin pidättää. Ei tietenkään mahdottomasti, mutta varsinkin treenatuilla lantionpohjalihaksilla se onnistuu, jos vaan osaa. Tämä voi tulla ihan luonnostaankin joillekin, mutta tosiaan tälleen se pidätyskyky ei ole mikään sellainen että tunteja kykenis voimakkaan vuodon päivänä skippaan vessaa
Tästä tuli mieleen eräs Reddit-keskustelu, jossa joku totesi kaikkien kyllä saavan orgasmin koskematta itseään lainkaan, kunhan osaavat käyttää lantionpohjalihaksiaan oikein.
Mä pystyn saamaan orgasmin juurikin pelkkiä lantiopohjalihaksia tietyllä rytmillä jumpatessa. Huvitan tällä itseäni joskus esim pitkillä lennoilla.
Mutta kuukautisvuotoa ei kyllä voi pidättää, hillitä ehkä hieman. Et sä sitä reikää umpinaiseksi saa vaikka siellä ois minkälaiset lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani mies luuli, että kaikilla naisilla on kuukautiset yhtäaikaa, siis samaan aikaan kuukaudesta.
Tulee mieleen IT-porukka -sarjan jakso jossa "Irma-täti tuli kylään".
Jaksossa IT-osaston ainoalla naisella oli menkat, mutta sitten alkoivat miespuoliset nörtit saada myös kuukautisoireita ja koska he nörtteinä kertoivat siitä netissä, niin kaikkialla maailmassa alkoivat it-nörttimiehet oireilla! 😂
Perustuu vanhaan uskomukseen siitä, että kun asunnossa tai työpaikalla on naisia, niin heidän kuukautisensa synkronoituvat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen törmännyt tähän muutamia kertoja, että negatiivinen morkkaaminen ja naisen mielenkiintojen kyseenalaistaminen olisi tosi tehokasta flirttiä ja toimisi naisiin kuin häkä. Tyyliin
Nainen: Pidän paljon runoista.
Mies: Kirjoitatko itse runoja?
Nainen: En, mutta luen todella paljon niitä.
Mies: No ei sua sitten oikeesti runot kiinnosta vaan lukeminen.
Tuo on amerikaksi "negging" eli yritys emotionaalisesti manipuloida toista henkilöä. Monet naisten iskemisessä itseään asiantuntijoina pitävät miehet opettavat tätä negaamista toisille miehille netissä. Siksi se on valitettavasti yleistynyt.
Tämä on monen naisen kohdalla ihan totta. Niitä loppuja kutsutaan maksullisiksi . . .