Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?

Vierailija
16.10.2020 |

Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?

Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.

Kommentit (759)

Vierailija
501/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nuori mies uskoi takavuosina, että naisella on vaginassaan hampaat ja on siten vaarassa mennä pili rikki.

Joskus ysärin lopulla muistan että tuli puhe ns. rape condomeista joita käytettiin muistaakseni joillakin Afrikan alueella hillitsemään seksuaalista väkivaltaa sodan aikana. Ne kondomit oli aika julman näköisiä hampaineen :D Tästä varmaan lähtenyt.

Löysin linkin jonka mukaan olisi kuitenkin vasta 2010-luvulla tullut tuotantoon: https://www.cbsnews.com/news/anti-rape-condoms-picture-will-jagged-teet…

Vierailija
502/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pystyvät aivan samoihin fyysisiin juttuihin kuin miehetkin. Tästä on osoituksena naisten toiminta sotilaina, poliisein, palomie. . .eiku palastajina ja rajavartijoita. 😂

Naisia on kaikissa noissa tehtävissä.

Sinä et itse kykenisi mihinkään noista tehtävistä, vaikka olet mies. Olet siis itse todella huono tasoinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissa ja veri tulevat samasta reiästä.

Valitettavasti ei ole kovin harvinainen väärinkäsitys.

Kyllä ne joskus tulee.

Kyllä, jos ihan tarkkoja ollaan, sillä pahassa virtsatietulehduksessa virtsan mukana tulee verta.

Joten tällöin naisen virtsarakosta tulee vertakin.

Mun sukulaisen virtsatessa mukana oli myös hieman kakkaa, siis sellaista hienojakoista. Hänen paksusuoli ja virtsarakko olivat sulautuneet yhteen muodostaen fistelin ja kakkaa pääsi siitä virtsarakkoon. Tämä korjattiin leikkauksella.

Vierailija
504/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittämä että kiinalaisilla naisilla on viiva poikittain

ei pidä paikkaansa.

Olen tarkistanut asian.

"Voi, olen kuullut saman väitteen kantasuomalaisekta, walkoiselta heteromieheltä koskien afrikkalaisia naisia. Valitettavasti"

Luulin, että ko- laiset jurpot olisivat jo kuolleet sukupuuttoon. Valitettavasti eivät ole.

Vierailija
505/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua olla ilman miestä, vaan ikisinkut ja lesbot ovat liian rumia kelvatakseen miehille.

Variaatio tästä: kaikki kauniit naiset ovat heteroita ja haluavat parisuhteeseen miehen kanssa. Yllättävän yleinen uskomus myös naisten itsensä keskuudessa.

Kerran tapasin kundin, joka luuli, että e-pillereitä käyttävä nainen ottaa pillerin aina juuri ennen yhdyntää. Hänelle tuli ihan uutena tietona se, että pillereitä on syötävä säännöllisesti, tyypistä riippuen joko tauotta joka päivä tai välillä pitäen väliviikon kuukautisten tulemista varten. Ei ollut kokematon mutta nuori kylläkin enkä usko, että aiemmissa lyhyissä suhteissaan olivat pillerit edes tulleet puheeksi.

Mulla oli opiskelukaverina ujo mies joka luuli kanssa näin ja arastellen kysyi minulta että voisiko saada pari pilleriä minulta suojaukseen, ettei tarvitsisi käyttää kondomia.

Sanoin että ei se niin toimi vaan että niitä pitää kokoajan syödä ja hän vastasi että no mutta jos annat muutaman niin sitten se pari kertaa suojaa. Selitin miten e-pillerit toimii ja näytin googlesta kun ei uskonut. Sitten oli nolona ja pyysi anteeksi, ei siinä mitään, ihana hauska ujo mies ja todella toivon hänelle hyvää elämässään , hauska väärinkäsitys vaan :D

Vierailija
506/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksällä oli pakkomielle että vaan synnyttänyt nainen on "oikea nainen"

Vertaili minua mm. eksäänsä, äitiinsä ja siskoihinsa, kuinka oikean synnytyskivun kokenut nainen on ainoastaan oikea nainen.

Hyvin typerä oletus niin miehiltä kuin välillä naisiltakin: Lapseton nainen ei voi tietää, mitä on raskaana oleminen tai synnytyskivut. En ole jaksanut lähteä oikomaan.  

Täh? Ennemmin tämä on itseasiassa yksi oletus naisista: että ihan vain naiseksi syntyminen jotenkin toisi ymmärryksen ja tiedon raskauteen, synnyttämiseen ja siihen liiytyviin kipuihin, imettämiseen ja äitiyteen liittyviin asioihin.

Voin näin lapsettomana naisena vannoa olevani ihan yhtä pihalla kuin keskiverto lapseton mieskin. Aivan ufolta kuulostaa kaikki raskauteen liittyvä, enkä oikeasti tiedä mistään rintapumpuista tai epiduraaleista mitään, saati vauvan hoidosta.

Vierailija
507/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Naisen hedelmällisyys romahtaa dramaattisesti teini-iän jälkeen ja siinä 24v jälkeen raskaaksi tulo ilman hoitoja on jo hyvin vaikeaa.

-Vaihdevuodet alkaa 50-vuotiaana, joten nelikymppinen nainen voi ihan rauhassa vielä lykätä perhesuunnitelmiaan. Raskaaksi ehtii kyllä myöhemminkin tulla.

Tosin en tiedä, oliko nämä oikeita harhaluuloja vai oliko ensimmäinen ennemminkin tekosyy kuolata teinityttöjä ja jälkimmäinen tarkoituksellinen yritys lykätä lasten tekoa niin kauan, että lasta ei lopulta enää tule

Vierailija
508/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini oli sitä mieltä että naisilla ei ole harrastuksia. Hänen harrastuksensa oli (suuri yllätys) pelaaminen.

Vierailija
509/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanna on älykäs

Vierailija
510/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pystyvät aivan samoihin fyysisiin juttuihin kuin miehetkin. Tästä on osoituksena naisten toiminta sotilaina, poliisein, palomie. . .eiku palastajina ja rajavartijoita. 😂

Sinä et itse kykenisi mihinkään noista tehtävistä, vaikka olet mies. Olet siis itse todella huono tasoinen mies.

Sori vaan, toimin yhdessä noista tehtävistä, mutta naiset eivät yksin voi toimia. Parina pitää AINA olla mies. Naiset pääsevätkin noille aloille helponnetuin pääsyvaatimuksin eli se siitä kykenevyydestä ja tasa- arvosta.

Vierailija
511/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt tähän muutamia kertoja, että negatiivinen morkkaaminen ja naisen mielenkiintojen kyseenalaistaminen olisi tosi tehokasta flirttiä ja toimisi naisiin kuin häkä. Tyyliin

Nainen: Pidän paljon runoista.

Mies: Kirjoitatko itse runoja?

Nainen: En, mutta luen todella paljon niitä.

Mies: No ei sua sitten oikeesti runot kiinnosta vaan lukeminen.

Tuo on amerikaksi "negging" eli yritys emotionaalisesti manipuloida toista henkilöä. Monet naisten iskemisessä itseään asiantuntijoina pitävät miehet opettavat tätä negaamista toisille miehille netissä. Siksi se on valitettavasti yleistynyt.

En kyllä käsitä miten tämä muka toimii keneenkään. Itsekin olen tähän törmännyt. Vittumaisia urpoja on aina ollut baarit pullollaan, ei sellaisena oleminen ole mikään kummoinen saavutus. Voi pyhä yksinkertaisuus näitä pick-up-artistien huijaamia pöhlöjä. Sitten itketään jälkikäteen että paha nainen lähti menemään, eikö nykyään naisia saa edes yrittää lähestyä?! Miksi naiset on niin nirsoja?!

Kai siinä on taustalla kuvitelma, että nainen on saatava epävarmaksi ja silloin itseluottamusta uhkuva mies iskee saaliin. Useinhan tuo neggaus tehdään niin että vähätellään naisen ulkonäköä yms.

Itse uskon että suurin osa naisista kuitenkin kokee tuollaisen tyypin pelkästään epämiellyttävänä ja pyrkii poistumaan tilanteesta. Eli iskukikka toimii juuri päinvastoin kuin piti.

Vierailija
512/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päättää, että mikä on ollut typerintä, koska miesten suusta olen kuullut niin paljon typerää, mutta kaksi asiaa on ollut yhtä typerää, enkä osaa päättää, kumpi on typerämpi:

"Kaunis nainen ei voi olla älykäs, sillä vain ruma ja luotaantyöntävä nainen voi olla älykäs".

"Jos naisella on iso perse, niin sillä on aina runsaat kuukautiset. Tiukkapeppuisilla ei voi olla runsaita kuukautisia, vaan aina niukat."

Yleensä ihmettelen muuten, että miksi miehet saivat niinkin kauan touhuta tieteen parissa ilman naisia..., ehkä olivat kateellisia naisten älylle ja siksi halusivat naiset sulkea sieltä ulos....

Vierailija
513/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että naiset on muka samanlaisia kuin miehet. Ei ole ei.

Joku valopää väitti myös että naisten fysiikka on samanlaista kuin miesten.

Miksei olisi? Kummatkin ovat ihmisiä.

Eroja on sitten eri yksilöiden välillä ja ryhmien välillä keskimäärin riippuen siitä mitä mitataan ja miten.

Vierailija
514/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, toimin yhdessä noista tehtävistä, mutta naiset eivät yksin voi toimia. Parina pitää AINA olla mies. Naiset pääsevätkin noille aloille helponnetuin pääsyvaatimuksin eli se siitä kykenevyydestä ja tasa- arvosta.

Miehethän eivät ole tehneet sääntöjän, eiväthän? Torvi.

Vierailija
515/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies luuli, että kuukautisten aikana ei voi panna, koska penis menee kohtuun asti. Eihän se vuoto muuten voi tulla ulos, jos ei reitti ole kokonaan auki.

Vierailija
516/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittämä, jonka mukaan kaikki naiset saavat seksuaalista mielihyvää gynekologilla käynnistä. Olikohan peräti tällä palstalla esitetty.

Apua kun naurattaa!! Ei voisi olla kauempana totuudesta tämä väite.

Gynekologilla käyminen on vaan epämukavaa ja usein kivuliastakin. Ei millään muotoa seksuaalisesti mielihyvää tuottava tilanne.

Ja olen käynyt useamman kerran miesgynellä.

En saa gynekäynnistä kyllä seksuaalista mielihyvää, mutta on se sata kertaa miellyttävämpää kuin seksi. Olen elämässäni kokenut käytännössä pelkästään huonoa ja alentavaa seksiä. Gynekin tuntuu siis välittävämmältä ja miehiä aidommin kiinnostuneelta siitä, että minulla on hyvä olla tilanteessa.

Vierailija
517/759 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea päättää, että mikä on ollut typerintä, koska miesten suusta olen kuullut niin paljon typerää, mutta kaksi asiaa on ollut yhtä typerää, enkä osaa päättää, kumpi on typerämpi:

"Kaunis nainen ei voi olla älykäs, sillä vain ruma ja luotaantyöntävä nainen voi olla älykäs".

"Jos naisella on iso perse, niin sillä on aina runsaat kuukautiset. Tiukkapeppuisilla ei voi olla runsaita kuukautisia, vaan aina niukat."

Yleensä ihmettelen muuten, että miksi miehet saivat niinkin kauan touhuta tieteen parissa ilman naisia..., ehkä olivat kateellisia naisten älylle ja siksi halusivat naiset sulkea sieltä ulos....

Juuuuh. Vielä 1800-ja 1900-luvulla luultiin että naisten mielenterveysongelmat johtuivat naisen sukuelimestä ja siksi lääkärit tekivät naisille ympärileikkauksia. Naisten mielenterveysongelma oli tietenkin se, että nainen kiihottui seksuaalisesti ja masturboi, sitä yritettiin estää joka keinoilla. Myös naistentauteja yritettiin "parantaa" antamalla sähköshokkeja sukuelimiin.

Tämä siis länsimaissa.

Vierailija
518/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveäperseiset on hedelmällisempiä.

Vierailija
519/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo ja feminismi.

Vierailija
520/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät kukkasista ja puutarhanhoidosta.