Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten teette jos riidellessä tulee sanottua vahingossa liian pahasti

Vierailija
09.02.2025 |

Loukattua puolisoa syvästi vaikka ei ollut tarkoitus?

Siis kun ennen ei ole mennyt yli näin kummallakaan ja puolisokin selvästi järkyttyy.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laski luottamus ja läheisyys joka kerta aina vain alemmas

Vierailija
2/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tällaisia ihmisiä. En ole koskaan riidellyt mieheni kanssa siten, että kumpikaan olisi mitään oikeasti vahingoittavaa toisesta sanonut. Meillä voi olla jostain asiasta erimielisyys, mutta siellä kaiken takana me olemme kuitenkin aina tiimi ja haluamme toisillemme hyvää.

-naimisissa 8v, kaksi lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olin 35 vuotta, mutta ei sattunut tuota koskaan kumminkaan puolin. Korkeintaan asiat riiteli. 

Vierailija
4/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus? Jos sanoit, niin eikö juuri tarkoitus ollut?

Vierailija
5/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyyntö. Tosin se ei aina riitä ja päädytään eroon, varsinkin jos tämänkaltaiset riidat alkavat toistua.

Vierailija
6/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, tarkoitan aina mitä sanon.

Vierailija
7/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanotaan pahasti ja sitten hyvästi.

Vierailija
8/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa olin 35 vuotta, mutta ei sattunut tuota koskaan kumminkaan puolin. Korkeintaan asiat riiteli. 

kivat teille

Vierailija
9/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen tilanne syntyy? Jos sanon, mitä en tarkoita ja mikä ei ole totta, se tarkoittaa että sanomisen motiivi on haavoittaa kumppaniani. En ole sellainen ihminen, joka haluaa edes riidan aikana tarkoituksellisesti satuttaa toista esim keksimällä jotain mikä ei edes pidä paikkaansa. Riidan aikana minulle on tärkeintä selvittää mikä on kummankin näkemys jostain asiasta, ei lyödä vyön alle.

Jos noin tekisin niin kai se anteeksipyyntö olisi vähintä mitä voisi tehdä. Lisäksi kokisin että olisi tarpeen tehdä jotain itselle, varmaan sisällä on jotain vihaa joka ilmenee noin. Sen käsittelystä olisi hyvä aloittaa.

Vierailija
10/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä kolmisenkymmentä vuotta ja mielestäni riitelemme liian usein. Mutta kumpikaan meistä ei ole koskaan sanonut "liikaa". Eli riidellessäkin pysymme itse asiassa. Kai se olisi lopun alkua jos jompikumpi alkaisi sanoa jotain epäoleellista tai asiaan kuulumatonta.

Vierailija
11/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä mitä sanoit. Jos se on totta mutta sellaista jota ei pitäisi sanoa toiselle niin eipä taida riittää "en tarkoittanut sitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi