Väärin kuullut laulunsanat
Minkälaisia laulun sanoja olette kuulleet väärin, tässä yksi minkä mä kuulin aina näin Markku Aron kappale hyvännäköinen:
säkeessä: silmiin hän ämpärin taivaalta sai,
oikein sanat menee: silmiin hän värin taivaalta sai
Satumaa: siivetönnä en voi lentää hanhi olen vaan
oikein:siivetönnä en voi lentää vanki olen maan
Kommentit (1150)
Mikä on sellainen nopeatempoinen biisi jonka kertosäkeessä ihan selvästi lauletaan svede banan, svede banan? En löydä googlaamalla sitä, joten ilmeisesti olen kuullut sanat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sellainen nopeatempoinen biisi jonka kertosäkeessä ihan selvästi lauletaan svede banan, svede banan? En löydä googlaamalla sitä, joten ilmeisesti olen kuullut sanat väärin.
Olisko Promoe - Svennebanan ?
Nylon Beat, syytön
En tahdo siihen vankilaan, syyttömän sydän kahlitaan
En tahdo siihen vankilaan, syyttömän sydän kahvilaan.
En edes tiedä kumpi se on? Luultavasti ensimmäinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Promoe - Svennebanan ?
Kiitos,tämähän se :D
Pelle Miljoonan Väkivalta ja päihdeongelma.
"Liisalle hyvin varvista maksaa, sillä rahalla lapsi heroiinia ostaa".
Kuullut monesti lopun silä rahalla lapsi eroo kirkosta.
Apulannan Kahdesta pahasta molemmat
"Hän on aito sika, tuo ihminen
Tuollaisenaan ei minkään arvoinen
Mielisairas hiippari
Manipuloiva narsisti"
Kuulen aina ton "mielisairas hiippari" että "mielisairas kilppari".
Oletteko te tosissanne??
Kuuluu ihan selvästi että ja pian on aamu, jonka päättymistä ei näy.
Tissa sun ehdotuksessasi on kielioppikin päin hemmettiä.
Papa don't preach, I'm in herbal tea...
pitäisi olla I'm in trouble deep
Vierailija kirjoitti:
"I got my first real six-string" kuulin muodossa "I got my first real sex dream". Vasta aikuisemmalla iällä tajusin että siinähän puhutaankin tosiaan ekan kitaran saamisesta.
Jep. Tuo on todella yleinen. Jotkut kuulee vielä perään, "I thought I was five at the time". 😂😂😂
Kasmir & Saara - Vauvoja
Aina siinä C-osassa missä Saara laulaa:
”Analysoin sun lihaksia”
Kuulen et se laulaisi:
”Anaali soi, sun hauleja”
I've seen a million faces and I've fucked them all!
I'm a cowboy
I steal horse I ride
And I'm wanted dead or alive
Bon Jovin Dead or alive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo Glendora.. -> Open door now
Itselläni: Oh, Pendora!
Minä: Open Dora!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"..tiijän miks skyttimet imetään.." Oikeesti luulin, että tuo on jotain nuorisokieltä. Googlaamalla selvisi, että se on "..miks myrskyt nimetään.." Evelinan Tornadossa.
Mulla sama juttu, kuulen kanssa että "skyttimet". Luulin joksikin slangisanaksi tai vastaavaksi.
Ite luulin aina, että se on "miks myrskyttimet nää...) Mietin, että mikähän on myrskytin!
Tytär kuunteli Taylor Swiftin jotain aika uutta biisiä minkä nimi on The Archer ja siinä sanotaan "I've got a hundred thrown-out speeches I almost said to you" ja kuulin "I've got a hundred DONUT speeches I almost said to you"
Käänsin Queenin 'Anotherone bites the dust' omalla logiikallani. Tulos: Se joka lähtee viimeisenä tilasta pyyhkii pölyt.
Vähän kuin sammuta valot lähtiisäs... 🤔
Aikaisemmin kirjoitin Katy Perryn Chained To The Rhytm -laulusta, kuinka kuulin 'to the swedish people'.
Tosiasiassa sanat kuuluvat: The truth they feed is feeble.
Haloo1234 kirjoitti:
Oletteko te tosissanne??
Kuuluu ihan selvästi että ja pian on aamu, jonka päättymistä ei näy.
Tissa sun ehdotuksessasi on kielioppikin päin hemmettiä.
Oikeastihan se on "ja pahimpia on aamut joiden päättymistä ei näy". Että haloo vaan ittelles.
Movin' down the country, gonna eat a lot of pizzas (ja oikea tietty Movin' to the country - gonna eat a lot of peaches. Ihmettelin, miks maalla ois tarjolla niin paljon pizzaa.... :O)
Vierailija kirjoitti:
Roberta Flack: "...Killing me softly with his song..."
Minun versioni: "...Killing me softly with chainsaw..."
:O
Astetta rankempi teksti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo miltei 25 vuotinen nuori nainen, kunnes tajusin, että Frederik laulaa laulussaan: ♫♪♫Harva meistä on rautaa, moni taipua saa, moni oppinut ei ole omillaan toimeen tulemaan....♫♪♫
Ja edellisen lurituksen sanoituksen eräästä kohdasta: ♪♫♫ Vain moni miettii, onko nyt mieltä missään....♪♫♪ Mä kuulin aina sanat tuosta kohtaa väärin ja näin: ♪♫ Vaimoni miettii, onko nyt mieltä missään...♫♪♫♪♪
Väärin meni vieläkin
Oikeasti se menee näin:
Kai moni miettii, onko nyt mieltä missään...…...
Terkkuja oikojalleni: HAHhaha, Joka tapauksessa kuulin tuon kohdan tuossa kyseisessä Reetun laulussaan: ♪♫ VAIMONI...♪♫♪ olkootkpa se sitten vaikka OIKEESTI: ♪♫Kai moni...♫♪♫
Led zeppelin backmasking
Kohdassa 1:23
So heres to my sweet satan. The one whos little path, would make me sad., whos power is satan. Hell gives you 666. There was ã little tooshed. Where he made us suffer sad satan.
Tuohon loppu lauseeseen, minä kuulen . "where he made us suffer sadly"