Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aikuinen ihminen ei ole koskaan ollut parisuhteessa?

Vierailija
16.10.2020 |

Mitkä syyt johtavat siihen, että jää yksin?

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egosentriset egoistit elävät onnellisina ja vapaina.

Vierailija
82/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähä vois keksii jonkun nokkelan sivalluksen, mut en jaksa. :) Tuoho kysymykseen o vaikka kuinka paljon eri syitä, miksi joku "jää" yksin. Jotkut ei haluu suhdetta, joillaki ei ole siihe tarpeeksi rahaa, aikaa, energiaa, halua, tarvetta jne. Mie oon jääny yksin, ku asun syrjäseudulla, en uskalla tehä alotetta ku oon arka ja ujo, en etsi suhdetta, oon köyhä työtön, oon tavallinen tallaaja, nörtti, luuseri, huono, tylsä, en oo hauska… Tarviiko jatkaa? :D AP olis voinu päätellä itekki vastauksii. Tai sit hän elää omassa kuplassaan, eikä tunne sinkkuja ja elä ah, nii ihanaa perhe-elämää. :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähä vois keksii jonkun nokkelan sivalluksen, mut en jaksa. :) Tuoho kysymykseen o vaikka kuinka paljon eri syitä, miksi joku "jää" yksin. Jotkut ei haluu suhdetta, joillaki ei ole siihe tarpeeksi rahaa, aikaa, energiaa, halua, tarvetta jne. Mie oon jääny yksin, ku asun syrjäseudulla, en uskalla tehä alotetta ku oon arka ja ujo, en etsi suhdetta, oon köyhä työtön, oon tavallinen tallaaja, nörtti, luuseri, huono, tylsä, en oo hauska… Tarviiko jatkaa? :D AP olis voinu päätellä itekki vastauksii. Tai sit hän elää omassa kuplassaan, eikä tunne sinkkuja ja elä ah, nii ihanaa perhe-elämää. :) M25

Pääsääntöisesti jos mies on yksin, se on miehen syy, ja jos nainen on yksin, se on miehen syy.

Vierailija
84/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo. Introvertti. Alhainen itsetunto. Niillä mennään yksin hautaan asti. M46.

Vierailija
85/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti jos mies on yksin, se on miehen syy, ja jos nainen on yksin, se on miehen syy.

Et sie voi miehii syyttää siitä, jos naiset o sinkkuja. :/ Kyl se syy o aina itessään. :) M25

Vierailija
86/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sie voi miehii syyttää siitä, jos naiset o sinkkuja. :/ Kyl se syy o aina itessään. :) M25

Kyllä voi. Naiset voi tehdä mitä tahansa.

Vierailija
87/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa teini-ikäisenä ja noin kakskytvuotiaana, joten en tiedä saanko vastata.

Sen jälkeen tilanne on kuitenkin ollut se, että en yksinkertaisesti kelpaa mihinkään normaaliin parisuhteeseen. Kelpaisin tapailuun paremman puutteessa tai salasuhteeseen, mutta en muuhun. Tapailu ei koskaan etene seurusteluksi koska olen aina varavaihtoehto joka lempataan heti kun joku toinen osuu kohdalle. Jostain syystä ne toiset naiset aina kelpaavat parisuhteeseen tai jopa vaimoksi.

Olen ihan ok näköinen, koulutettu kolmekymppinen. En juo enkä polta, ei ole tatuointeja. Tykkään tavallisesta elämästä, en vaadi mitään ihmeitä. Ehkä luonteessani on jotain vikaa tai sitten on vaan käynyt huono tuuri. Ja ei tarvi kenenkään nyt kirjoittaa että tavoittelen jotain kirurgilentäjäalfamiehiä. En ole koskaan liikkunut missään pintaliitopiireissä joten en edes tapaa sellaisia miehiä.

Vierailija
88/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Naiset voi tehdä mitä tahansa.

Näin naisena täällä reaalimaailmassa, ei pidä paikkaansa. Minä olen sinkku ihan sen takia, että itse olen ihan paska, ei miehet ole mitään oman henkisen tyhjiön täyttäjiä - kyllä heidänkin täytyy saada suhteesta yhtälailla.

Vierailija
89/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ensimmäinen parisuhde vasta 25-vuotiaana. Sitä ennen olin harrastanut seksiä kahden ihmisen kanssa. Ensisuudelma oli 20-vuotiaana.

Koen, että olen ihan normaali nainen. Olen nätti, hoikka, fiksu, mukava. Mulla oli pitkään vaikeuksia luottaa ihmisiin monien huonojen kokemusten takia. Lisäksi ei vaan yksinkertaisesti napannut kenenkään kanssa. En halunnut parisuhteeseen vain jonkun kanssa. Halusin, että meillä oikeasti klikkaa ja tuntuu että siinä on minulle sopiva ihminen. No nyt olen sen löytänyt. Ei haittaa, että piti vähän odotella :)

Lisähankaluuksia pariutumiseen tuo se, että melkein kaikki haluaa vain jotain fwb/fb/orgiaparisuhde/avoin suhde -kuviota. Harvaa kiinnostaa normaali suhde kahden ihmisen välillä, yhteenmuutto ja perheen perustaminen.

Korjaus: Harvaa alfachadia kiinnostaa normaali suhde kahden ihmisen välillä, yhteenmuutto ja perheen perustaminen.

M/40

Alfachad tai muu hunksi kiinnostaa harvaa naista parisuhdemielessä. Sama juttu näiden supersosiaalisten suupalttien ja helppoheikkien kanssa, koska kukaan ei vaan jaksa sitä jatkuvaa turhaa läpätystä ja puujalkavitsejä.

Kertapanoksi tai ihan vaan hauskaksi seuraksi nämä toki kelpaa mainiosti. Sopivassa humalassa ne puujalatkin naurattaa sen yhden ravintolaillan ajan.

Tuossa pari kommenttia yläpuolella joku nainen kerrankin myöntää, että kunnollinen parisuhde jäi saamatta koska nussi jänn*miehiä koko elämänsä.

En tiedä ketä tarkoitit, mutta ainakin itsellä nuo epäonnistuneet suhteet/yhdenyönpanot oli kyllä olleet ihan muiden kun jännien panochadien kanssa. Ja believe me, niitäkin olisi kyllä ollut tarjolla,

Ne jännät naistennaurattajat kun ei ole kiinnostaneet itseä koskaan (ja ne on muutenkin helppoa kiertää), mutta ei ne tavalliset/epäsuositummat/hiljaisemmatkaan miehet ole automaattisesti mitään unelmien prinssejä tai jotenkin "one man fits all"- mallia joista voisi kuka tahansa nainen vaan ottaa omansa ja se on siinä. 

Kyllä niilläkin miehillä on ihan omat ajatuksensa ja tunteensa iloineen ja murheineen kuten kaikilla.

Vierailija
90/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on vastaavalla naisellakin enkä kyllä toisaalta yhtään ihmettelekään. Ei kaltaiseni ihmisen seurassa ole kenenkään helppo viihtyä ja toisaalta sitten kun sen epämukavuuden huomaa toisen olemuksesta/eleistä niin sitten sitä vasta meneekin lukkoon ja alkaa käyttäytyä aiempaakin raskaammin..

Eikä tuo kyllä millään muotoa itsetuntoa hivele tai kohota eli yksinoloon on vaan parempi tottua ja mieltyä vaikka olisi kuinka perhekeskeinen parisuhdeihminen.

Iso kiitos sekä latistavalle kasvatukselle että koulukiusaamiselle. Well done.

N43

Vierailija
91/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä seurustellut. Olen 24 vuotias ulkonäöltäni nätti. Luonteelta rauhallinen mutta sosiaalinen ja avoin. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Minuakin moni mies kavahtaa ja kuvailee negatiivisesti. Joku oli kertonut meinanneensa oksentaa kun näki tinderprofiilini. Kukaan ei puhunut minulle lukiossa eikä ammattikorkeakoulussa.

Nyt korona-aikana baarissa käyminen voi olla hankalaa, mutta muissa oloissa suosittelen. Mustakaan ei arkena ollut juuri kukaan kiinnostunut, mutta pidin tanssimisesta ja klubbailun kautta seuraa riitti. Todella ero kuin yö ja päivä. :)

Vierailija
92/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria miehiä on yli tuplasti enemmän kuin nuoria naisia. Tarkoittaa siis sitä, että moni nuori mies elää yksin ja liittyy MGTOW:n kantavaan voimaan. Osin tietty alueellisesti tämä korostuu. Surullisen kuuluisa paikka asiasta on Lappeenrannan Teknillinen yliopisto. Alueella on myös maanpuolustuskorkeakoulun yksikkö. Tarkoittaa siis sitä, että pitkiä ja komeita alfachadeja on pilvin pimein taistelemassa niistä vähistä nuorista naisista, joita siellä on. Vanhasta ämmästä ei ole iloa eikä hyötyä nuorelle miehelle joten ne ei kelpaa eikä kovin monen nuoren miehen hermotkaan varmaan niitä kestäisi. Itsekin olen elänyt koko elämäni yksin enkä ole koskaan edes treffeillä käynyt. Oletan, että ap on vanhempaa ikäluokkaa. Vanhemmalla ikäluokalla nämä asiat olivat erilaisia, kun vaatimattomampikin mies kelpasi elättäjäksi kun naiset olivat pääosin köyhiä ja kouluttamattomia. Nykyisin nuoret työikäiset naiset on itsenäisiä ja itsellisiä uraihmisiä, eivät he tarvitse elättäjää elämäänsä.

M35

Johan se data, että Tinderin käyttäjistä 90% on miehiä, kertoo kaiken oleellisen sen suhteen että miehet kärsii asiasta enemmän kuin naiset.

Tinderin käyttäjäkunnasta 90% on miehiä. Siitä voi vetää johtopäätökset millaista siellä on miehille.

Kannattaa katsoa Black Pill dokkari.

Opitte siitä paljon:

Black Pill Documentary – Online Dating 2020 and Beyond: An Exercise in Futility

Jonkun yksityisen ihmisen tekemä dokkari, joka keskittyy tieteen kautta modernin deittimaailman ongelmiin. Oli todella hyvä ja mielenkiintoinen.

Kärsiminen on päänsisäinen juttu. Voimaannu ja jätä toisista ihmisistä riippuvaisuus taaksesi.

Vierailija
93/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöelämä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä seurustellut. Olen 24 vuotias ulkonäöltäni nätti. Luonteelta rauhallinen mutta sosiaalinen ja avoin. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Minuakin moni mies kavahtaa ja kuvailee negatiivisesti. Joku oli kertonut meinanneensa oksentaa kun näki tinderprofiilini. Kukaan ei puhunut minulle lukiossa eikä ammattikorkeakoulussa.

Nyt korona-aikana baarissa käyminen voi olla hankalaa, mutta muissa oloissa suosittelen. Mustakaan ei arkena ollut juuri kukaan kiinnostunut, mutta pidin tanssimisesta ja klubbailun kautta seuraa riitti. Todella ero kuin yö ja päivä. :)

Baareissa olen yhdessä vaiheessa ravannut paljon mutta ei ole kukaan tullut juttelemaan. Jos olen jonkun kanssa niin se toinen saa ihan kaiken huomion. On kokeiltu myös tinder.

Vierailija
94/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria miehiä on yli tuplasti enemmän kuin nuoria naisia. Tarkoittaa siis sitä, että moni nuori mies elää yksin ja liittyy MGTOW:n kantavaan voimaan. Osin tietty alueellisesti tämä korostuu. Surullisen kuuluisa paikka asiasta on Lappeenrannan Teknillinen yliopisto. Alueella on myös maanpuolustuskorkeakoulun yksikkö. Tarkoittaa siis sitä, että pitkiä ja komeita alfachadeja on pilvin pimein taistelemassa niistä vähistä nuorista naisista, joita siellä on. Vanhasta ämmästä ei ole iloa eikä hyötyä nuorelle miehelle joten ne ei kelpaa eikä kovin monen nuoren miehen hermotkaan varmaan niitä kestäisi. Itsekin olen elänyt koko elämäni yksin enkä ole koskaan edes treffeillä käynyt. Oletan, että ap on vanhempaa ikäluokkaa. Vanhemmalla ikäluokalla nämä asiat olivat erilaisia, kun vaatimattomampikin mies kelpasi elättäjäksi kun naiset olivat pääosin köyhiä ja kouluttamattomia. Nykyisin nuoret työikäiset naiset on itsenäisiä ja itsellisiä uraihmisiä, eivät he tarvitse elättäjää elämäänsä.

M35

Johan se data, että Tinderin käyttäjistä 90% on miehiä, kertoo kaiken oleellisen sen suhteen että miehet kärsii asiasta enemmän kuin naiset.

Tinderin käyttäjäkunnasta 90% on miehiä. Siitä voi vetää johtopäätökset millaista siellä on miehille.

Kannattaa katsoa Black Pill dokkari.

Opitte siitä paljon:

Black Pill Documentary – Online Dating 2020 and Beyond: An Exercise in Futility

Jonkun yksityisen ihmisen tekemä dokkari, joka keskittyy tieteen kautta modernin deittimaailman ongelmiin. Oli todella hyvä ja mielenkiintoinen.

Miehet etsivät pelkkää seksiä Tinderissä. Iso osa Tinder-miehistä on myös varattuja. Tai sitten mies ei tiedä mitä haluaa. Ei ihme, että Tinderissä on 90 % miehiä, kun ei kumppania etsivää naista em. kiinnosta.

Vierailija
95/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöelämä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen käynyt satoja kertoja klubeilla tai tanssipaikoissa ja kiinnostuneita ei tosiaan ole ollut yhtään. Juttuseuraa ja kavereits kyllä saan, mutta useimmiten ilta päättyy siihen että kysytään onko joku kavereistani vapaa tai mies vain lähtee pois. Pari kertaa vastasin että kaveri ei ole mutta minä olisin. Miehet katsoivat vaivaantuneina juomiaan ja mumisivat jotain kieltävää vastaukseksi. Ja todellakaan en ole ruma. Mikään ulkonäössäni tai käyttäytymisessäni ei selitä koko elämäni jatkunutta totaalista torjuntaa... T. Tuo aiempi 38v

Vierailija
96/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama + ruma (mm. todella huono iho kasvoissa ja vartalossa, pieni lähes olematon leuka, leveä naama), ylipainoinen, ei koulutusta (nyt tosin töissä)...

Olen kyllä kerran seurustellut, 26 vuotta sitten (ei asuttu yhdessä) ja lapsikin siitä suhteesta, mutta tämän jälkeen ei mitään, nada, noup, nej. Seksiä harrastanut jtn. 15 vuotta sitten yhden kerran, kännissä ja miehen puolelta läpällä. Olisin ikionnellinen jos parisuhteen saisin, mutta ei tule tapahtumaan ja juu, olen ns. markkina-arvoani testannut deittisovelluksissa ja ihan huviksenne voitte arvata miten kävi? Kyllä tämä sieluun sattuu, että ei kukaan halua omakseen, mutta toisaalta kun peiliin katsoo, niin täytyy hyväksyä elämän realiteetit ja jatkaa matkaa yksin, niin sinne uurnaan asti.

Tsemppiä kaikille ketjuun vastanneille. N46

Vierailija
97/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaan koskaan ole ollut oikein ketään kuka olis kiinnostunut just musta. Mulle koko lapsuus kerrottiin miten en ole mitään, enkä rakkauden arvoinen ja luulen itsestäni liikoja. Jotenki vaikka mulla on aina ollut kavereita, niin en koskaan sit kuitenkaan uskonut, että parisuhde yms. Kuuluu mulle. Ja jos joskus jotain tapailen, niin mun on vaikea kestää sitä läheisyyttä, koska en usko, että olen rakkauden arvoinen. Aivan kun pidöttäis hengitystä koko ajan ja sit vasta hengittää kun kaikki on ohi. Sairastin kyl vakavan masennuksen, joka piti mut n. 5 vuotta täysin pois edes ajattelematta sitä seurustelua tai kontakteja. Mutta mä mussa tuntuu olevan vähän jotain viallista. Ulkonäössä ei kai ole mitään poikkeavaa. Pitkät vaaleat hiukset, hoikka (urheilen tosi paljon) ja perusnaama.

Kyl tämä välillä saa olon tosi surulliseksi.

N35

Vierailija
98/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millainenko? No vaikkapa tällainen. Olen nyt siis 39-vuotias mies.

Elin melko normaalia lapsuutta alle 10-vuotiaana ja leikin paljon kavereiden kanssa. Sitten jossain vaiheessa taloon tuli ensimmäinen tietokone ja minähän koukutuin niihin peleihin. Vanhempani monet kerrat jättivät minut yksin kotiin pelaamaan niitä pelejä. Sosiaaliset taitoni rapistuivat, lähes koko kouluikäni olin koulukiusattu koska olin "hämy". En osannut sosiaalisia taitoja, enkä osannut panostaa pukeutumiseen joten jouduin silmätikuksi. Kerran minua alettiin ala-asteella kiusaamaan, kun eräs luokan tyttö oli kuulemma tykännyt minusta. Sitä nälvintää jatkui niin kauan että aloin itkemään. Aikaa kului eteenpäin ja olin 18v nuorimies. Asuin edelleen kotona, mutta olin chattaillut netissä tyttöjen kanssa. Treffit meni kuitenkin usein tyyliin saavuin paikalle ja tyttöä ei joko näkynyt tai sitten tämä karkasi paikalta. Parikymppisenä chattasin todella paljon erään nuoren naisen kanssa. Monia kuukausia. Siinä tunteet syveni ja tunnuimme täydellisiltä toisillemme. Kuvat oli vaihdettu ja puhelimessa puhuttu, mikä voisi mennä pieleen? No treffien jälkeen nainen luonnollisestikin sanoi, ettei nyt oikein ollut sitä jotain tässä. Minä itkin siellä kotona, kun luin sen sähköpostin. Anelin toista mahdollisuutta, mutta turhaahan se oli. Ajauduin masennukseen, joka sai itsetuhoisia piirteitä. Makasin vain vuoden kotona käymättä missään, välillä kävin keittiössä syömässä jotain ja vessassa. Muuten aika meni tietokoneella ja telsua katsellen. 

Sitten tuli joku ihme pilkahdus ja ajattelin että tämän täytyy loppua. Raahauduin työkkäriin ja siellä purskahdin itkemään. Laittoivat psykiatriselle poliklinikalle, missä ravasin muutaman vuoden ja lopulta pääsin kuntouttavaan työtoimintaan. Sen kautta pääsin myös vakituiseen työhöni, missä olen edelleen. Tässä vuosien varrella töissä on eteen tullut sinkkunaisia, jotka ovat olleet ilmeisen kiinnostuneita, mutta havaitsin, etten enää kykene noihin juttuihin vaan pakenin ja välttelin. Joihinkin olin tosi ihastunut, mutta päässä vaan joku suojapiiri naksahti aina päälle, enkä kyennyt näyttämään kiinnostustani. Olen välillä sivukorvalla kuullut työkavereiden ihmettelyä, miksen ole parisuhteessa. On epäilty kaikenlaisia syitä, mutten ole viitsinyt tätäkään nyt kenellekään kertoa, vaikka se ehkä jotain selittäisikin. No, näin se meikäläisen elämä nyt kuitenkin on mennyt ja kaiketi parisuhteettomana tulen sen elämään.

Vierailija
99/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama + ruma (mm. todella huono iho kasvoissa ja vartalossa, pieni lähes olematon leuka, leveä naama), ylipainoinen, ei koulutusta (nyt tosin töissä)...

Olen kyllä kerran seurustellut, 26 vuotta sitten (ei asuttu yhdessä) ja lapsikin siitä suhteesta, mutta tämän jälkeen ei mitään, nada, noup, nej. Seksiä harrastanut jtn. 15 vuotta sitten yhden kerran, kännissä ja miehen puolelta läpällä. Olisin ikionnellinen jos parisuhteen saisin, mutta ei tule tapahtumaan ja juu, olen ns. markkina-arvoani testannut deittisovelluksissa ja ihan huviksenne voitte arvata miten kävi? Kyllä tämä sieluun sattuu, että ei kukaan halua omakseen, mutta toisaalta kun peiliin katsoo, niin täytyy hyväksyä elämän realiteetit ja jatkaa matkaa yksin, niin sinne uurnaan asti.

Tsemppiä kaikille ketjuun vastanneille. N46

Tähän voin vastata rehellisesti mutta ikävä kyllä ehkä hiukan kipeästi.

Jos et ole kovin kaunis etkä luonteeltakaan viehättävä, niin siitä hetkestä lähtien kun täytit kolmekymmentä, olet ollut lapsesi takia useimmille miehille ilmaa. Kun tällä kertaa kirjoitan tosissani enkä yhtään vitsillä kuten yleensä tänne palstalle, niin tulee vähän surullinen olo tämän sanomisesta. Se on kuitenkin tosiasia. Naisen, joka on ruma ja epäsuosittu, kannattaa valita tarkoin kenen kanssa tekee lapsen, koska nainen joka on yh ja noilla spekseillä, on todellakin ulkona useimpien miesten haarukasta. 

Naiset eivät sitä ymmärrä, että oli mies sitten vela tai muuten vain lapseton, niin se naisen lapsi ei todellakaan ole mikään plussa naisessa. Jopa miehet jotka ovat itse isiä, karttavat ainakin osa yh-äitejä. Ei tietty kaikki. Sanoisin, että sinun paras mahdollisuutesi löytää mies, on etsiä mies jolla on jo valmiiksi lapsia, ja joka ei todellakaan ole mikään komea menestyjä. Jos tämä ei kelpaa, niin tuskin tulet miestä enää löytämään.

On valitettavaa, etteivät naiset ymmärrä lapsen merkitystä miesten näkökulmasta. Miehen näkökulmasta lapsi on ultimaattinen rakkaudenosoitus naiselta, riippumatta siitä haluaako mies itse lapsia. Nainen, joka on tehnyt lapsen toisen miehen kanssa, on antanut ultimaattisen rakkaudenosoituksen sille miehelle, ja riippuen vähän kontekstista eli mm. naisen iästä ja halusta tehdä lapsia lisää, voi olla ettei nainen tule antamaan ikinä vastaavaa rakkautta kellekään toiselle miehelle. Monien miesten mielestä, mm. minun itseni, on helpompi olla ikinä alkamatta mihinkään yh:n kanssa, kuin hyväksyä se, etten ikinä tule merkitsemään naiselle sitä, mitä naisen lapsi sekä lapsen isä ovat merkanneet naiselle.

Tästä syystä pidän myös niitä naisia, jotka tekevät spermapankkispermalla yksin lapsen, täysin idiootteina. Eivätkö he tosiaan ymmärrä tuhoavansa lopullisesti mahdollisuutensa saada mies, joka haluaa juuri hänet? Eivät miehet näe sitä päällepäin, että lapsi on itsellisesti tehty.

Vierailija
100/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen, hyväksikäyttäjä ja ylimielinen sukulainen. Ulkonäöllä sai aikanaan hehkeimmillään parisuhteen yrittäjiä kanssaan niin että sai kahden miehen kanssa lapsetkin. Kaikki suhteensa pilannut ja nyt rupsahtaneena ei saa enää ketään. Luonne on aivan kamala eikä sen luonteensa takia kun ulkonäkö on mennyt niin ei saa ketään yrittämään parisuhdetta. Koko ajan on kyllä haku päällä. Kukaan ei huoli vanhaa pahapäistä ämmää enää kun ulkonäkökin on menetetty jotenka sillä ei saa enää ketään koukkuun. Somessa hän vain leuhkii lapsillaan kun ei muullakaan pysty pätemään ja ylistämään itseään. 

Kannattaisi vähän ajatella mitenkä puolisoaan parisuhteessa kohtelee. Parisuhde on kompromisseja eikä se onnistu jos on täysin määräävä osapuoli ja järkyttävän itsekeskeinen. 

Lapset eivät kasvata ja lapset ovat helppoja mutta aikuisen ihmisen kanssa parisuhde vaatii jotain muutakin. Aikuista ei ohjailla niin kuin lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä