Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aikuinen ihminen ei ole koskaan ollut parisuhteessa?

Vierailija
16.10.2020 |

Mitkä syyt johtavat siihen, että jää yksin?

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastenmielinen.

Vierailija
2/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on rahaa, harrastuksia, ystäviä, mielenkiintoinen työ eikä ole tarvetta pilata elämäänsä eli ei ole itsetuhoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen

Vierailija
4/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tunnen monia jotka eivät ole olleet parisuhteessa. Joku on jäänyt yksin tahtomattaan esim. uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi, toista ei kiinnosta parisuhteet tai mitkään suhteet (vaikkei aseksuaali olekaan), ja on onnellinen niin. Elänyt yksin ja rikasta elämää 50 vuotta. Minusta tässä ei ole mitään kummallista. Itsekin nyt lähes viisikymppisenä, ja viisi vuotta yksin eläneenä, en todellakaan enää kaipailee mitään sutinoita.

Vierailija
5/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen vammautuu tai jopa kuolee parisuhteessa ollessaan. Mutta eihän sellaista minulle tai sinulle voi mitenkään tapahtua, eikö niin.

Vierailija
6/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin minä. Nuorena oli traumaattinen salasuhde kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa, suhde johon en olisi itse ollut valmis. Sinkkuna olen edelleen, vaikka siitä on jo yli 20 vuotta aikaa. Yksin pysyn varmaan lopun ikäni.

Vierailija
7/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ihastuu aina julkkiksiin 😄

Vierailija
8/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen aseksuaali ja erakkoluonne. Ei ole ksokaan kinnostanut parisuhteet.

Vierailija
9/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana kiusaamisesta johtuen huono itsetunto ja en pystynyt lähestymään tyttöjä tai naisiakaan myöhemmin. Nyt kun olen alkanut tapailemaan naisia niin ei se enää oikein tunnu miltään. Myöskään ei osaa toimia vaikka nainen sanoo suoraan, että haluaa läheisyyttä ja halaa. On hyvin vahvasti sisäänrakennettuna toisten ihmisten rajat fyysisesti. Eikä niitä kykene ylittämään vaikka olisi lupakin siihen.

Poikuus 47

Vierailija
10/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Ei mikään toivottu tilanne, mutta kun aikaa kuluu, niin joutuu pakostakin hyväksymään.

Kukaan mies ei vaan ole halunnut seurustella. Vaikka ovat sanoneet rakastavansa tms.

En ole harrastanut seksiä n kuuteen vuoteen.

Kaksi työpaikkaa, kolme koulutusta, vapaaehtoistyö, harrastus.

Yritän hakea seuraavaan kouluun, koska kuulun alimpaan palkkaluokkaan.

Tinderissä on tullut 2 matchiä, kumpikaan ei halua puhua kanssani.

Vierailija
11/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen vammautuu tai jopa kuolee parisuhteessa ollessaan. Mutta eihän sellaista minulle tai sinulle voi mitenkään tapahtua, eikö niin.

Siitähän on arvioita, että miehet kokevat parisuhdeväkivaltaa aivan yhtä paljon kuin naiset, jos eivät enemmänkin. Miehet vain eivät raportoi väkivallasta yhtä herkästi kuin naiset, ehkä syynä on häpeä.

Vierailija
12/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi kirjoittaa vaikka kirjan, syitä on paljon ja useimmat niistä tukee toisiaan. Lyhyesti sanottuna olen epäonnistunut yksilö.

m34

Vierailija
13/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötön

Vierailija
14/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää yksin on outo ilmaus, se sisältää oletuksen että kaikki haluavat parisuhteen ja jos ei sellaiseen ole päätynyt on hylkiä, jäänyt yksin. Se ei ole enää tätä päivää kun valinnanvaraa elämäntavan ja kumppanien suhteen on.

Itse olen aktiivisesti vältellyt epätoivotunlaisia suhteita enkä ole aktiivisesti pyrkinyt muutenkaan suhteeseen. Nytkin tuolla olisi sata ehdokasta heti jonossa jos ilmoittaisin että kuhan joku ois. Mutta kun en tarvitse jotain vaan, nyt olen aktivoitunut sopivaa etsimään ja heti tavannut miellyttäviä kivoja ihmisiä ja heti kun sopii sopiva kohdalle niin mikäs siinä.

Vierailija
15/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Ei mikään toivottu tilanne, mutta kun aikaa kuluu, niin joutuu pakostakin hyväksymään.

Kukaan mies ei vaan ole halunnut seurustella. Vaikka ovat sanoneet rakastavansa tms.

Minulle ei oikein avaudu, miksi listaat töitä ja koulutuksiasi? Miehiä kiinnostaa enemmän luonteesi ja kiinnostuksen kohteesi, myös elämäntapasi. Ethän ole etsinyt miestä työ ja koulutus edellä?

Vierailija
16/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Se on lyhyt parisuhde jos seksiä on harrastanut.

Vierailija
17/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän on arvioita, että miehet kokevat parisuhdeväkivaltaa aivan yhtä paljon kuin naiset, jos eivät enemmänkin. Miehet vain eivät raportoi väkivallasta yhtä herkästi kuin naiset, ehkä syynä on häpeä.

Samojen arvioijien mukaan naiset tekevät kaikki rikokset, vaikka vankiloissa enemmistönä ovat miehet. Onko takana salaliitto, joka estää naisten vangitsemisen? Vai olisiko sittenkin niin että miehet tekevät ihan oikeasti enemmän rikoksia kuin naiset, ja että miehet tekevät myös enemmän parisuhdeväkivaltaa?

Tuo kommenttisi on pelkkää panettelua. Minusta on mautonta, että pelleilet näin vakavalla aiheella ja vähättelet samalla miesten kokemaa parisuhdeväkivaltaa.

Vierailija
18/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla miehillä syynä ns. "kiltti mieheys". Samalla kun ne öykkäri Jaret uivat naisissa.

Vierailija
19/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla riittänyt ihan vaan se että naama on todella ruma. ei oo yksikään mies koskaan lähestynyt saati että olis ihastunut ja sitä kautta halunnut edes tutustua muhun EDES kaverimielessä. N32

Vierailija
20/170 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on niin paljon merkityksellisiä ja mielekkäitä asioita ja toisaalta taakkoja ja velvollisuuksia elämässä että ei ole kiinnostusta eikä aikaa panostaa suhteeseen niin että siitä tulisi merkityksellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan