Millainen aikuinen ihminen ei ole koskaan ollut parisuhteessa?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on outoa, jos aikuinen ihminen, esim. 40-vuotias, ei ole koskaan asunut kenenkään kanssa. Tulee mieleen, ettei pysty sitoutumaan.
Se on tosiaan aika mahdoton sitoutua, jos kukaan ei halua mua. Eikä se ole mitenkään outoa, vaan itsestäänselvyys.
T. Se pian 40 vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Samat naiset, jotka valittavat sinkkuuttaan, eivät kuitenkaan tee asialle mitään.
Tärkein sääntö naisten kanssa: nainen haluaa kertomiinsa ongelmiin ainoastaan sympatiaa, ei IKINÄ ratkaisua.
Ei ole ihan ilmaista mennä sinne kirurgin veitsen alle. Toki toinen vaihtoehto olisi alkaa etsiä sokeaa kumppania, mutta se ei mielestäni ole ihan validi kriteeri kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on outoa, jos aikuinen ihminen, esim. 40-vuotias, ei ole koskaan asunut kenenkään kanssa. Tulee mieleen, ettei pysty sitoutumaan.
Se on tosiaan aika mahdoton sitoutua, jos kukaan ei halua mua. Eikä se ole mitenkään outoa, vaan itsestäänselvyys.
T. Se pian 40 vuotias nainen.
Voithan sinä raahata kamasi haluamasi miehen kotiin ja katsoa miten hän reagoi. Jos on vaikka pidemmällä lomalla ja vaihdat kirjat asuntoonsa niin ei ehkä helposti pääse sinusta eroon.😅 Ainakin näin se toimii joidenkin palstalaisten mukaan.
Vaikka en joukkoon kuulukaan, niin veikkaan että melko tavalliset. Monet ihmiset ovat melko tavallisia. Homot ovat melko tavallisia. Yksinäiset ovat melko tavallisia. Jopa bemarikuskit ovat melko tavallisia.
Joko sellainen ,joka ei
(ehkä lukuisistakaan sen suuntaisista yrityksistään huolimatta)
ole koskaan onnistunut kenenkään kanssa sellaiseen pääsemään....
....tai sitten sellainen, joka ei ole koskaan mitään sellaista halunnutkaan,kaivannutkaan.
(eikä siis tietenkään myöskään koskaan mitään sellaista yrittänytkään saada .)
Yleensä jompikumpi kirjoitti:
Joko sellainen ,joka ei
(ehkä lukuisistakaan sen suuntaisista yrityksistään huolimatta)
ole koskaan onnistunut kenenkään kanssa sellaiseen pääsemään....
....tai sitten sellainen, joka ei ole koskaan mitään sellaista halunnutkaan,kaivannutkaan.
(eikä siis tietenkään myöskään koskaan mitään sellaista yrittänytkään saada .)
Woah! Nyt oli uutta tietoa!
Vierailija kirjoitti:
Nuorena aikuisena yritin elää ns. normaalia elämää, seurustella yms. kunnes tajusin ettei se tule toimimaan. Siitä lähtien olen ollut yksin enkä ole yrittänyt saada kumppania. Olen lapsirakas herrasmies.
Nyt sait multa vahinkopeukun. Ensin peukutin ylös, sitten tajusin mitä tarkoitat. Ja sitten mietin, mahdatko tarkoittaa että kumppanin lisäksi kaikki muukin seksuaalinen/romanttinen viritelmä on jäissä vai etkö tarkoita. Kun peukkua ei saa pois, jätän alaspäin, vaikka mieluiten olisin ottamatta kantaa kun en tiedä, mitä kaikkea viestiisi sisältyy. (En varmaan ikinä ennen ole selitellyt peukutuksiani kenellekään. 😶)
Luuseri palstapeikko, ja syystä jää yksin.
Tulee mieleen pari tyyppiä:
1. Ne joilla korkea vaatimustaso eivätkä yksinjäämisen pelon takia tyydy keskinkertaiseen
2. Ne jotka ei halua sitoutua vaan nauttivat vapaudesta ja pelkästään tapailevat ihmisiä, eivätkä kuitenkaan tositarkoituksella halua suhteeseen
Itse kuulun osittain molempiin ryhmiin. Tapailusuhteita on ollut ja vaatimustasoni korkea. Ne tapailemani naiset ovat erittäin korkeatasoisia. Sitoutuminen ja "virallinen" suhde ei kuitenkaan kiinnosta ja se on sopinut hyvin myös vastapuolelle tähän asti. Tuntuu jotenkin elämään rajoittavalta jos oikein "virallisesti" pitää olla suhteessa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Ei mikään toivottu tilanne, mutta kun aikaa kuluu, niin joutuu pakostakin hyväksymään.Kukaan mies ei vaan ole halunnut seurustella. Vaikka ovat sanoneet rakastavansa tms.
En ole harrastanut seksiä n kuuteen vuoteen.
Kaksi työpaikkaa, kolme koulutusta, vapaaehtoistyö, harrastus.
Yritän hakea seuraavaan kouluun, koska kuulun alimpaan palkkaluokkaan.Tinderissä on tullut 2 matchiä, kumpikaan ei halua puhua kanssani.
Minulle ei oikein avaudu, miksi listaat töitä ja koulutuksiasi? Miehiä kiinnostaa enemmän luonteesi ja kiinnostuksen kohteesi, myös elämäntapasi. Ethän ole etsinyt miestä työ ja koulutus edellä?
Koska se kertoo minusta ihmisenä, etten ole jäänyt sohvalle itkemään lukion jälkeen.
Yritän pitää itseni kiireisenä. Tämähän ei ole deitti-ilmoitus, niin miksi otat sen sellaisena?
Eikö tähän ole ihan kansanviisauskin olemassa? Eli yksin jää nirsot ja sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria miehiä on yli tuplasti enemmän kuin nuoria naisia. Tarkoittaa siis sitä, että moni nuori mies elää yksin ja liittyy MGTOW:n kantavaan voimaan. Osin tietty alueellisesti tämä korostuu. Surullisen kuuluisa paikka asiasta on Lappeenrannan Teknillinen yliopisto. Alueella on myös maanpuolustuskorkeakoulun yksikkö. Tarkoittaa siis sitä, että pitkiä ja komeita alfachadeja on pilvin pimein taistelemassa niistä vähistä nuorista naisista, joita siellä on. Vanhasta ämmästä ei ole iloa eikä hyötyä nuorelle miehelle joten ne ei kelpaa eikä kovin monen nuoren miehen hermotkaan varmaan niitä kestäisi. Itsekin olen elänyt koko elämäni yksin enkä ole koskaan edes treffeillä käynyt. Oletan, että ap on vanhempaa ikäluokkaa. Vanhemmalla ikäluokalla nämä asiat olivat erilaisia, kun vaatimattomampikin mies kelpasi elättäjäksi kun naiset olivat pääosin köyhiä ja kouluttamattomia. Nykyisin nuoret työikäiset naiset on itsenäisiä ja itsellisiä uraihmisiä, eivät he tarvitse elättäjää elämäänsä.
M35
Johan se data, että Tinderin käyttäjistä 90% on miehiä, kertoo kaiken oleellisen sen suhteen että miehet kärsii asiasta enemmän kuin naiset.
Tinderin käyttäjäkunnasta 90% on miehiä. Siitä voi vetää johtopäätökset millaista siellä on miehille.
Kannattaa katsoa Black Pill dokkari.
Opitte siitä paljon:
Black Pill Documentary – Online Dating 2020 and Beyond: An Exercise in Futility
Jonkun yksityisen ihmisen tekemä dokkari, joka keskittyy tieteen kautta modernin deittimaailman ongelmiin. Oli todella hyvä ja mielenkiintoinen.
Jos vauva.fi käyttäjistä 90% on naisia, niin ainoastaan hekö ovat lasten vanhempia? Miehillä ei ole lapsia ollenkaan?
En ole ikinä seurustellut. Olen 24 vuotias ulkonäöltäni nätti. Luonteelta rauhallinen mutta sosiaalinen ja avoin. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Minuakin moni mies kavahtaa ja kuvailee negatiivisesti. Joku oli kertonut meinanneensa oksentaa kun näki tinderprofiilini. Kukaan ei puhunut minulle lukiossa eikä ammattikorkeakoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla miehillä syynä ns. "kiltti mieheys". Samalla kun ne öykkäri Jaret uivat naisissa.
Nimenomaan tuo salavihainen, kyräilevä, yksisilmäinen, misogynistinen ”kilttimieheys”.
Vain luuserit tyytyy parisuhteeseen elämässään. Jokainen lahjakas ja menestyvä, jos on ollut parisuhteessa, on eronnut ennemmin tai myöhemmin. Parhaat eivät parisuhteeseen edes lankea koska eivät tarvitse sitä kainalosauvana.
Minulla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen.
Millainenko aikuinen? Esimerkiksi tällainen tavallaan epäonnistunut opportunisti kuten minä. Perhe-elämä ei ole koskaan kiinnostanut, joten mitään konkreettista kiirettä parisuhteeseen ei siinä mielessä ole ollut. Ei ole tullut vastaan ihmistä, jonka kanssa sielu ja siviilisääty olisi kohdannut. Tähän on hyvänä syynä se, etten ole koskaan oleskellut ihmisten seurassa muualla kuin työssä; en viihdy ihmisjoukoissa, ja niistähän kumppani yleensä löydetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria miehiä on yli tuplasti enemmän kuin nuoria naisia. Tarkoittaa siis sitä, että moni nuori mies elää yksin ja liittyy MGTOW:n kantavaan voimaan. Osin tietty alueellisesti tämä korostuu. Surullisen kuuluisa paikka asiasta on Lappeenrannan Teknillinen yliopisto. Alueella on myös maanpuolustuskorkeakoulun yksikkö. Tarkoittaa siis sitä, että pitkiä ja komeita alfachadeja on pilvin pimein taistelemassa niistä vähistä nuorista naisista, joita siellä on. Vanhasta ämmästä ei ole iloa eikä hyötyä nuorelle miehelle joten ne ei kelpaa eikä kovin monen nuoren miehen hermotkaan varmaan niitä kestäisi. Itsekin olen elänyt koko elämäni yksin enkä ole koskaan edes treffeillä käynyt. Oletan, että ap on vanhempaa ikäluokkaa. Vanhemmalla ikäluokalla nämä asiat olivat erilaisia, kun vaatimattomampikin mies kelpasi elättäjäksi kun naiset olivat pääosin köyhiä ja kouluttamattomia. Nykyisin nuoret työikäiset naiset on itsenäisiä ja itsellisiä uraihmisiä, eivät he tarvitse elättäjää elämäänsä.
M35
Johan se data, että Tinderin käyttäjistä 90% on miehiä, kertoo kaiken oleellisen sen suhteen että miehet kärsii asiasta enemmän kuin naiset.
Tinderin käyttäjäkunnasta 90% on miehiä. Siitä voi vetää johtopäätökset millaista siellä on miehille.
Kannattaa katsoa Black Pill dokkari.
Opitte siitä paljon:
Black Pill Documentary – Online Dating 2020 and Beyond: An Exercise in Futility
Jonkun yksityisen ihmisen tekemä dokkari, joka keskittyy tieteen kautta modernin deittimaailman ongelmiin. Oli todella hyvä ja mielenkiintoinen.
Ap on viisikymppinen. Oman ikäiset naiset ovat hyvin kouluttautuneita. Me 70 -luvun lapset olemme tämän maan koulutetuin ikäluokka. Meillä on koulutetut miehet myös ja nykyisin olemme vauraita kuten viiskymppiset kaikkina aikoina. Meidän ikäisistä yksin jäi lähinnä mt porukka tai he, jotka alkoholisoituivat liian pahasti liian nuorena. Nyt sinkkutalouksia on niin paljon, että en usko, että niin paljon on alkoholisoituneita mt ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin minä. Nuorena oli traumaattinen salasuhde kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa, suhde johon en olisi itse ollut valmis. Sinkkuna olen edelleen, vaikka siitä on jo yli 20 vuotta aikaa. Yksin pysyn varmaan lopun ikäni.
Voi ei. Itsellä ei sentään ollut mitään ikäloppua ukonkuvatusta, mutta parisuhteeseen en todellakaan ollut valmis vaikka tietenkin 15-vuotiaana kuvittelin olevani. Se suhde ei siis tosiaan ollut mitään suurta rakkautta (tuskin kummankaan puolelta) vaan enemmänkin näyttämisenhalua kuinka mulla on poikaystävä ja ollaan niin lööv koska huonoitsetuntoisena tunsin saavani siitä boostia että olen aikuisempi kuin muut.
Tämä suhde sai sitten aikaan sen, ettei mulla ollut pienintäkään käsitystä millainen on itselle oikeasti hyvä parisuhde tai mitä ylipäätään itsekään elämältäni haluan. Muutama vuosi ja muutama parisuhde/muutama 10 irtopanoa myöhemmin olin 27-vuotiaana sinkku joka ei sietänyt silmissään yhtään miestä eikä ainakaan niitä joihin omat rahkeet olisi edelleen/enää riittäneet.
Nyt olen +40 ja sinkkuna olen ollut reilusti 15 vuotta ja jos vain voisin niin kääntäisin aikaa taaksepäin 3 vuosikymmentä :-(
Sellainen jota kadehdin. Olisi pitänyt pysyä sinkkuna. Elämäni olisi ollut paljon parempaa.