Millainen aikuinen ihminen ei ole koskaan ollut parisuhteessa?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin toivottomasti ihastunut varattuun mieheen enkä nähnyt ketään muuta. Nyt taas yh-äitinä ei ole aikaa eikä voimia etsiä suhdetta ja eipä taida monia miehiä yh:t edes kiinnostaa.
Hedelmöityshoidolla saatu lapsi ilmeisesti?
Mä en oo koskaan ollut suhteessa. En ehkä tule olemaankaan koskaan. Kiusaamisen takia vihaan ihmisiä enkä halua olla niiden kaa tekemisissä yhtään enempää kuin on täysin pakko. En juuri kärsi yksinäisyydestä, mulle elämä on aika hyvä näinkin. Joskus yritin deittailla vähän mutta en pysty ihastumaan keneenkään enkä edes nauti seksistä tai toisen seurasta muutenkaan. Häpeän ulkonäköäni joten läheisyys ahdistaa. Ehkä voisin pystyä suhteeseen naisen kanssa mutta on tosi huonosti motivaatiota yrittää mitään deittailua, varsinkin kun vaikean kotitaustani takia tunnen olevani niin poikkeava ettei ole juuri mitään yhteistä kenenkään kanssa ja suurin osa lesbosinkkunaisista näyttää olevan matkustelua harrastavia meneviä ekstroverttejä iloisia ihmisiä, mitä mä en totisesti ole vaan täysi vastakohta tuolle.
Veljeni ei ole ollut ikinä parisuhteessa. Ei sen takia ettei saisi sellaista vaan ei kiinnosta, koska on sanonut ettei usko olevansa kovin uskollinen. Hänellä naisia riittää ja on komea mies, joten en ihmettele sitäkään yhtään. Varakas mies, jolla on asiat kunnossa eikä näin halua, että kukaan tulee sotkemaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin minä. Nuorena oli traumaattinen salasuhde kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa, suhde johon en olisi itse ollut valmis. Sinkkuna olen edelleen, vaikka siitä on jo yli 20 vuotta aikaa. Yksin pysyn varmaan lopun ikäni.
Ei ole sellainen kuin sinä, koska sinä olet ollut parisuhteessa, vaikka salainen olikin.
Jos kysytään "millainen ihminen ei ole koskaan...", niin silloin sinä et yksinkertaisesti ole oikeaa kohderyhmää. Voit toki arvailla muiden seurustelemattomien syitä olotilaansa, mutta älä väitä, ettet ole ollut suhteessa, jos olet kuitenkin ollut.
Miksi näihin kysymyksiin tulee aina miljoona lukutaidotonta kertomaan omista suhteistaan?
Oletan ettei kyseessä ollut mikään parisuhde vaan kirjoittaja oli varatun miehen rakastajatar. Mistä muusta syystä suhde olisi ollut salainen?
Sellainen, joka kokee, ettei ole rakkauden arvoinen. Lapsuudesta asti päähän iskostettu ajatus.
Olen tosi hiljainen ja en oikein osaa sellaista kevyttä jutustelua. Lisäksi olen kasvoista ruma, ja vartalokin epäsuhtainen. Saan toki omat asiani hoidettua, eli en ole varsinaisesti ihmisarka, mutta en edes tiedä miten mun pitäisi lähestyä kiinnostavia miehiä. Tinder ei oikein toimi tällä naamalla, on sekin useamman vuoden ollut.
En ole siis ikinä seurustellut, enkä saanut seksiä.
Ei ole sellainen kuin sinä, koska sinä olet ollut parisuhteessa, vaikka salainen olikin.
Jos kysytään "millainen ihminen ei ole koskaan...", niin silloin sinä et yksinkertaisesti ole oikeaa kohderyhmää. Voit toki arvailla muiden seurustelemattomien syitä olotilaansa, mutta älä väitä, ettet ole ollut suhteessa, jos olet kuitenkin ollut.
Miksi näihin kysymyksiin tulee aina miljoona lukutaidotonta kertomaan omista suhteistaan?