Millainen aikuinen ihminen ei ole koskaan ollut parisuhteessa?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Nuoria miehiä on yli tuplasti enemmän kuin nuoria naisia. Tarkoittaa siis sitä, että moni nuori mies elää yksin ja liittyy MGTOW:n kantavaan voimaan. Osin tietty alueellisesti tämä korostuu. Surullisen kuuluisa paikka asiasta on Lappeenrannan Teknillinen yliopisto. Alueella on myös maanpuolustuskorkeakoulun yksikkö. Tarkoittaa siis sitä, että pitkiä ja komeita alfachadeja on pilvin pimein taistelemassa niistä vähistä nuorista naisista, joita siellä on. Vanhasta ämmästä ei ole iloa eikä hyötyä nuorelle miehelle joten ne ei kelpaa eikä kovin monen nuoren miehen hermotkaan varmaan niitä kestäisi. Itsekin olen elänyt koko elämäni yksin enkä ole koskaan edes treffeillä käynyt. Oletan, että ap on vanhempaa ikäluokkaa. Vanhemmalla ikäluokalla nämä asiat olivat erilaisia, kun vaatimattomampikin mies kelpasi elättäjäksi kun naiset olivat pääosin köyhiä ja kouluttamattomia. Nykyisin nuoret työikäiset naiset on itsenäisiä ja itsellisiä uraihmisiä, eivät he tarvitse elättäjää elämäänsä.
M35
Johan se data, että Tinderin käyttäjistä 90% on miehiä, kertoo kaiken oleellisen sen suhteen että miehet kärsii asiasta enemmän kuin naiset.
Tinderin käyttäjäkunnasta 90% on miehiä. Siitä voi vetää johtopäätökset millaista siellä on miehille.
Kannattaa katsoa Black Pill dokkari.
Opitte siitä paljon:
Black Pill Documentary – Online Dating 2020 and Beyond: An Exercise in Futility
Jonkun yksityisen ihmisen tekemä dokkari, joka keskittyy tieteen kautta modernin deittimaailman ongelmiin. Oli todella hyvä ja mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Ei mikään toivottu tilanne, mutta kun aikaa kuluu, niin joutuu pakostakin hyväksymään.Kukaan mies ei vaan ole halunnut seurustella. Vaikka ovat sanoneet rakastavansa tms.
En ole harrastanut seksiä n kuuteen vuoteen.
Kaksi työpaikkaa, kolme koulutusta, vapaaehtoistyö, harrastus.
Yritän hakea seuraavaan kouluun, koska kuulun alimpaan palkkaluokkaan.Tinderissä on tullut 2 matchiä, kumpikaan ei halua puhua kanssani.
Se on lyhyt parisuhde jos seksiä on harrastanut.
Ei minusta ole. Parisuhde on sellainen joka sovitaan alkavaksi ja myös päättyväksi. Irtoseksi ei tarkoita parisuhdetta. Parisuhde = seurustelu, kihloissa olo, naimisissa olo
Minulla oli ensimmäinen parisuhde vasta 25-vuotiaana. Sitä ennen olin harrastanut seksiä kahden ihmisen kanssa. Ensisuudelma oli 20-vuotiaana.
Koen, että olen ihan normaali nainen. Olen nätti, hoikka, fiksu, mukava. Mulla oli pitkään vaikeuksia luottaa ihmisiin monien huonojen kokemusten takia. Lisäksi ei vaan yksinkertaisesti napannut kenenkään kanssa. En halunnut parisuhteeseen vain jonkun kanssa. Halusin, että meillä oikeasti klikkaa ja tuntuu että siinä on minulle sopiva ihminen. No nyt olen sen löytänyt. Ei haittaa, että piti vähän odotella :)
Lisähankaluuksia pariutumiseen tuo se, että melkein kaikki haluaa vain jotain fwb/fb/orgiaparisuhde/avoin suhde -kuviota. Harvaa kiinnostaa normaali suhde kahden ihmisen välillä, yhteenmuutto ja perheen perustaminen.
INFJ nainen, jolla on autistisia piirteitä. Jos olen ollut ihastunut johonkin mieheen, kaksi vaihtoehtoa: joko varattu tai ei tykkänyt minusta.
Mielestäni on outoa, jos aikuinen ihminen, esim. 40-vuotias, ei ole koskaan asunut kenenkään kanssa. Tulee mieleen, ettei pysty sitoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
mun kohdalla riittänyt ihan vaan se että naama on todella ruma. ei oo yksikään mies koskaan lähestynyt saati että olis ihastunut ja sitä kautta halunnut edes tutustua muhun EDES kaverimielessä. N32
Vaikka mulla onkin ollut kolme suhdetta pitkähkön elämäni aikana, niin vaikeaa oli löytää kumppania. Sama tilanne siis minulla. En vastaa suomalaisia kauneusihanteita kasvonpiirteiltäni, vaikka olen vartaloltani hoikka ja sopusuhtainen ja muuten siisti sekä luonteeltani ihan ok.
T. Toinen vastaavassa tilanteessa
Samat naiset, jotka valittavat sinkkuuttaan, eivät kuitenkaan tee asialle mitään.
Tärkein sääntö naisten kanssa: nainen haluaa kertomiinsa ongelmiin ainoastaan sympatiaa, ei IKINÄ ratkaisua.
Tunnen yhden ns. Ikisinkun joka ei ole halailua pidemmälle päässy. Hän itse kertoi et vietti teiniajan mieluiten koneen äärellä kotona ja ei juuri ollu sosiaalinen. No ku aikustui nii jo työn haku oli vaikeaa, saatika kumppanin etsiminen. Selvinpäin ei puhu kellekkää mtn ja parin oluen jälkee hänestä tulee mukava juttuseura jolla on mahtava persoona ja huumorintaju. Ongelma vain on ettei osaa selvinpäin oikein kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on outoa, jos aikuinen ihminen, esim. 40-vuotias, ei ole koskaan asunut kenenkään kanssa. Tulee mieleen, ettei pysty sitoutumaan.
Kaikille ei edes tule niitä "tarjouksia", vaikka haluaisikin. Ei välttämättä edes nuorena.
T. Rumakasvoinen, mutta muuten normaalin näköinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ensimmäinen parisuhde vasta 25-vuotiaana. Sitä ennen olin harrastanut seksiä kahden ihmisen kanssa. Ensisuudelma oli 20-vuotiaana.
Koen, että olen ihan normaali nainen. Olen nätti, hoikka, fiksu, mukava. Mulla oli pitkään vaikeuksia luottaa ihmisiin monien huonojen kokemusten takia. Lisäksi ei vaan yksinkertaisesti napannut kenenkään kanssa. En halunnut parisuhteeseen vain jonkun kanssa. Halusin, että meillä oikeasti klikkaa ja tuntuu että siinä on minulle sopiva ihminen. No nyt olen sen löytänyt. Ei haittaa, että piti vähän odotella :)
Lisähankaluuksia pariutumiseen tuo se, että melkein kaikki haluaa vain jotain fwb/fb/orgiaparisuhde/avoin suhde -kuviota. Harvaa kiinnostaa normaali suhde kahden ihmisen välillä, yhteenmuutto ja perheen perustaminen.
Tuo orgiaparisuhde tiivistää nykypäivän aika hyvin. 😂 Kiva että löysit itsellesi sopivan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Oli meitä lapsuudenkodissa vaikka kuinka monta saman katon alla 😃 sittemmin olen viihtybyt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Samat naiset, jotka valittavat sinkkuuttaan, eivät kuitenkaan tee asialle mitään.
Tärkein sääntö naisten kanssa: nainen haluaa kertomiinsa ongelmiin ainoastaan sympatiaa, ei IKINÄ ratkaisua.
Tiedän ilmiön, mutta itse tarvitsisin ainakin noin 20 000 euroa fiksatakseni kasvoni eri näköisiksi sekä lisäksi ehkä lantion kavennusta päälle (jos se nyt edes on mahdollista, sillä olen hoikka valmiiksi). Ei ole niin paljon ylimääräistä rahaa. Plastiikkakirurgisten operaatioiden jälkeen saisin varmaan minäkin kumppanin.
T. Rumanaamainen nainen
Lihava. En muuta syytä ole keksinyt miksen kelpaa. Seksiin kyllä, suhteeseen ei.
Nuorena aikuisena yritin elää ns. normaalia elämää, seurustella yms. kunnes tajusin ettei se tule toimimaan. Siitä lähtien olen ollut yksin enkä ole yrittänyt saada kumppania. Olen lapsirakas herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
En oo valittanut. Ja saahan sitä tuskailla jos ei löydä SOPIVAA tai elämän palaset ei tunnu asettuvan, ei ratkaisu siihen ole että ota naapurin Pena 67v. Se tosin ei ole yllätys että tällaisessa ketjussa on joku jolle empatia on haaste.
Minä en ole ollut, ellei ala-asteen ihastusta lasketa. Yläasteella olisi saattanut olla jotain kiinnostusta, mutta en minä silloin tajunnut, jos joku poika oli minusta kiinnostunut :D Itse ihastuin tyyppeihin, jotka ei tajunneet minun olleen kiinnostuneita.
Sitten kaikenlaiset halut ja kiinnostukset vain katosi, olen siis antiseksuaali ja antiromantikko, ei vain kiinnosta seksi, eikä kiinnosta se että pitäisi limoa jonkun toisen ihmisen kanssa tai istua kylkikyljessä sohvalla tai kävellä käsikädessä. Olen myös oman tieni kulkia, nautin vapaudestani että saan tehdä mitä huvittaa milloin huvittaa, eikä tarvitse kysellä muilta mitään lupia tai ottaa muita huomioon. En myöskään haaveile omista lapsista tai siitä, että pitäisi asua toisen ihmisen kanssa saman katon alla.
Toki tunnen myötätuntoa niitä kohtaan, jotka haluaisivat parisuhdetta, mutteivät sitä syystä tai toisesta ole saaneet.
Olen itse INTJ, eikä sekään ehkäpä edistä asiaa. Oon ystävällinen ja hyväntahtoinen, mutta stressaan sosiaalisia tilanteita paljon ja olen introvertti. Miehet kaihtavat minua ja koulun vanhojentansseissa olin viimeinen tai toiseksi viimeinen tytöistä, joka sai parin (opettaja määräsi parit, kun kukaan ei pyytänyt minua). Olen lisäksi saanut pakit kahdelta ihastukseltani (aikuisena olen ihastunut neljään henkilöön ja kolmelle heistä tein aloitteen). Teininä olin ihastunut pääasiallisesti julkkiksiin.
T. Rumanaamainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava. En muuta syytä ole keksinyt miksen kelpaa. Seksiin kyllä, suhteeseen ei.
Alat seksiin ainoastaan chadien kanssa
Itse en ainakaan suostu seksiin kenenkään kanssa, ellei siinä olla tositarkoituksella etenemässä. Tosin enää ei ole niitäkään tarjouksia tullut.
T. Rumanaamainen nainen
Taidat olla sellainen kännykkään/ikkunasta ulos tuijottaja.