Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 25vuotias poika ei muuta pois!!! Arrrghhh!

Vierailija
14.01.2014 |

Miehelläni on 24v(kohta 25) poika edellisestä avioliitosta. Pojalla on oma huone asunnossamme, 5h+keittiö.

Minulla ja miehellä on yhteinen lapsi, 9v, eli miehen poika oli teini kun lapsemme syntyi. Silloin poika asui meillä vuoroviikot ja äidillään vuroviikot.

Nyt tuo "poika" asuu meillä koko ajan nyt koska me olemme opiskelupaikkakunnalla.

Poika aloittu just uudet opinnot aikuiskoulutuksessa, valmistuu 4v. kuluttua. On ammatti ennestään, medianomi, mutta ei ole saanut alan töitä. Poika käy ekstraamassa parissa ravintolassa välillä ja opsiskelee.

Mutta mulla alkaa olla nyt mitta täys. Viime viikonloppuna pojalla oli joku sussu yötä, siis poika ei seurustele vaan on yhdenyön suhteita, ja tyttö tuli keittöön kahvia hakemaan ihan kuin olisi omassa kodissaan. Ja poika kulkee ympäriinsä kalsareissa ja piereskelee ja raapii kainaloitaan.

Mitään ei asumisesta maksa, ei ruuasta, ei mistään. Käyttää jompaakumpaa meidän autoista, ei maksa bensaa.

Kehtaisinko heittää jätkän ulos? Siis mua ärsyttää ja suututtaa niin maan perusteellisesti!
Pojan isä ei ota kantaa, mumisee vaan.
mitä hittoa mun pitäisi tehdä?

Kommentit (252)

Vierailija
81/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:36"]

Heh, älä unta näe. Naiset ei ole noin sentimentaalisia. Naiset ajattelee järjellä.

[/quote]

Heh heh. Minulla on vapaapäivä ja voin jankata tästä asiasta vaikka koko päivän. Minä voitan tämän keskustelun.

Lanseeraan nyt sanontaani, josta on levinnyt melkoinen netti-ilmiö. Sosittelen googlaamaan " shakkia pulun kanssa".

Keskustelu kanssasi on, kuin pelaisi Afrikan tähteä pulun kanssa. Ensiksi  suloinen tipu tallustelee ylpeänä laudalla, soittaa nokkaansa levittelee siipiään niin että nappulat poistuvat paikoiltaan. Sitten tämä tipu paskantaa Capetownin kohdalle ja lentää tiehensä kuvitellen itsensä voittajaksi.

Vaikka onnistuit asentamaan keskustelun välillemme niin se ei tee sinusta koskaan niin tunnettua ja älykästä, kuin minä olen. Olet vain tipu, joka kuvittelee itsestään suuria.

T: 11cm mies

[/quote] Aha, no ihan miten vaan. Sä olet ihan hassu.

Vierailija
82/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ap:lle sen verran symppaan, että ymmärrän täysin. Naapurin miehen vaimon poika edellisestä liitosta muutti pois, mutta nyt takaisin kun rahat loppuivat. Notkuu päivät kotona (on muka koulussa, mutta ei käy siellä), valvoo yöt ja juopottelee aina kun on rahaa. Ei käy kateeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:47"]

Koska kyse on aikuisesta ihmisestä, tuo katsotaan vuokrasuhteeksi, vaikka ei ole kirjallista sopimusta eikä maksa vuokraa. Että ihan normaali vuokrasuhteen irtisanominen on kyseessä. Häädönkin siis saa.

[/quote]

Lapsuudenkodissa asumista ei katsota vuokrasuhteeksi. Tarkastapa tietosi.

Vierailija
84/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain hassu pieni pullea mies viiksillä jotka eivät ole enää muodissa.

T:11cm mies

Vierailija
85/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:15"]

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ap:lle sen verran symppaan, että ymmärrän täysin. Naapurin miehen vaimon poika edellisestä liitosta muutti pois, mutta nyt takaisin kun rahat loppuivat. Notkuu päivät kotona (on muka koulussa, mutta ei käy siellä), valvoo yöt ja juopottelee aina kun on rahaa. Ei käy kateeksi.

[/quote]

Äläpä vertaa ap:n miehen poikaan, jolla on yksi tutkinto taskussa 24-vuotiaana ja opiskelee jo toista. Lisäksi käy opiskelujen ohessa töissä. Ap:n miehen poika on jo noilla tiedoilla kunnollinen nuorimies. Ei naapurisi pojan kaltainen juoppo luuseri.

Vierailija
86/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:15"]

[/quote]

Äläpä vertaa ap:n miehen poikaan, jolla on yksi tutkinto taskussa 24-vuotiaana ja opiskelee jo toista. Lisäksi käy opiskelujen ohessa töissä. Ap:n miehen poika on jo noilla tiedoilla kunnollinen nuorimies. Ei naapurisi pojan kaltainen juoppo luuseri.

[/quote] Ollaanpa sitä taas ilkeitä, onko jäänyt päivälääkkeet ottamatta? Kerroin vain, että asiat voisivat olla huonomminkin.

Vierailija
87/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:20"]

Oikeastiko sinä suosittelet tyttöä aloittamaan deittailut vieraan miehen sängyn kautta?

Niinkö haluat omien tyttöjesi toimivan. Sanot että kun lähtee baariin voi sitten tuoda sieltä jonkun jampan kotiin aina kun siltä tuntuu. Oikeasti?

Tajuatko millaiseen vaaraan asetat tyttäresi opettamalla noin?

[/quote]

Mitä horiset? Minullakin on ollut tasan yksi poikaystävä ja edelleen olemme yhdessä 25 vuoden jälkeen. Ja tyttäreni ja poikani saavat nimenomaan tuoda poika- ja tyttöystävänsä meille kotiin, sen sijaan että menisivät tuntemattomien kämpille yötä. Se vasta vaarallista onkin!!!!

[/quote]

Sivustaseuraajan mielestä tyttö- tai poikaystävä on kumminkin hiukan eri asia kuin baarista mukaan napattu yhden yön hoito josta ei ole tarkoituskaan tulla yhden yön hoitoa kummempaa.

[/quote]

Mistä ihmeestä sinä sen tiedät mitä kenestäkin tulee? Pariutumisiässä olevilla sinkuilla on kaikilla elämänkumppanin etsintä menossa!

Kun minä vein tulevan mieheni ensimmäistä kertaa kotiini, en todellakaan voinut etukäteen tietää onko tämä yhden yön hoito, parin vuoden poikaystävä vai loppuiän elämänkumppani ja lasteni isä. Eikä kukaan muukaan voi vastaavassa tilanteessa tietää. Kukaan ihminen kun ei pysty olemaan mikään tulevaisuuteen näkevä ennustaja.

[/quote]

Tunnustaudun ilmeisen vanhanaikaiseksi kasvattajaksi. Aikuisilla lapsillani saa olla irtosuhteita jos siltä tuntuu, mutta sellaiset eivät ole tervetulleita vanhempien omistamaan kotiin. Vakituiset tyttö- ja poikaystävät sen sijaan saavat mieluusti tulla yökylään, niin että ensin tutustutaan päivänvalossa ja vaatteet päällä.

Vierailija
88/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:42"]

Oikeastiko sinä suosittelet tyttöä aloittamaan deittailut vieraan miehen sängyn kautta?

Niinkö haluat omien tyttöjesi toimivan. Sanot että kun lähtee baariin voi sitten tuoda sieltä jonkun jampan kotiin aina kun siltä tuntuu. Oikeasti?

[/quote]

Mitä horiset? Minullakin on ollut tasan yksi poikaystävä ja edelleen olemme yhdessä 25 vuoden jälkeen. Ja tyttäreni ja poikani saavat nimenomaan tuoda poika- ja tyttöystävänsä meille kotiin, sen sijaan että menisivät tuntemattomien kämpille yötä. Se vasta vaarallista onkin!!!!

[/quote]

Sivustaseuraajan mielestä tyttö- tai poikaystävä on kumminkin hiukan eri asia kuin baarista mukaan napattu yhden yön hoito josta ei ole tarkoituskaan tulla yhden yön hoitoa kummempaa.

[/quote]

Mistä ihmeestä sinä sen tiedät mitä kenestäkin tulee? Pariutumisiässä olevilla sinkuilla on kaikilla elämänkumppanin etsintä menossa!

Kun minä vein tulevan mieheni ensimmäistä kertaa kotiini, en todellakaan voinut etukäteen tietää onko tämä yhden yön hoito, parin vuoden poikaystävä vai loppuiän elämänkumppani ja lasteni isä. Eikä kukaan muukaan voi vastaavassa tilanteessa tietää. Kukaan ihminen kun ei pysty olemaan mikään tulevaisuuteen näkevä ennustaja.

[/quote]

Tunnustaudun ilmeisen vanhanaikaiseksi kasvattajaksi. Aikuisilla lapsillani saa olla irtosuhteita jos siltä tuntuu, mutta sellaiset eivät ole tervetulleita vanhempien omistamaan kotiin. Vakituiset tyttö- ja poikaystävät sen sijaan saavat mieluusti tulla yökylään, niin että ensin tutustutaan päivänvalossa ja vaatteet päällä.

[/quote]

Minä taas mietin lasteni turvallisuutta. Voivat harrastaa irtosuhteita jos siltä tuntuu, mutta vieraisiin paikkoihin olen ehdottomasti kieltänyt menemästä yöksi. Hengenvaarallista touhua. Kotiin ei ole vielä ketään tuotu, mutta jos siltä tuntuu, saa tuoda. Vieraisiin paikkoihin sen sijaan ehdottomasti ei saa mennä yöksi!

Vierailija
89/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä taas mietin lasteni turvallisuutta. Voivat harrastaa irtosuhteita jos siltä tuntuu, mutta vieraisiin paikkoihin olen ehdottomasti kieltänyt menemästä yöksi. Hengenvaarallista touhua. Kotiin ei ole vielä ketään tuotu, mutta jos siltä tuntuu, saa tuoda. Vieraisiin paikkoihin sen sijaan ehdottomasti ei saa mennä yöksi!

[/quote]

Sitten ehkä olisi viisampaa jättää paneskelut muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen. Vaarallinen ihminen on vaarallinen myös omaan kotiin tuotuna. Itse en ainakaan halua tuntemattomia yövieraita, kun seinän takana nukkuu aikuisen lapsen alaikäinen sisarus. Turvallisuuskysymys sekin.

Vierailija
90/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ajoin takaa. Olen se aiempi joka kummeksui tuota tapaa.

Ei ole turvallista raahata kotiinsakaan tuntemattomia. Saati kun pikkusisarus nukkuu seinän takana/näkee ja kuulee mitä tapahtuu.

Onko naitava parin tunnin tuttavuuden jälkeen? Jos on, voisi tosiaan miettiä sitä oman asunnon hankkimista. Oma tupa ja oma lupa. Siihen asti menee mamin ja dädin säännöillä. Jos vaihtuvat naikkoset häiritsee, olkoon ilman piparia.

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:06"]

[/quote]

Sitten ehkä olisi viisampaa jättää paneskelut muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen. Vaarallinen ihminen on vaarallinen myös omaan kotiin tuotuna. Itse en ainakaan halua tuntemattomia yövieraita, kun seinän takana nukkuu aikuisen lapsen alaikäinen sisarus. Turvallisuuskysymys sekin.

[/quote]

Vierailija
91/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on jo säälittävää, että tuon ikäinen asuu vanhemmillaan, ellei kyseessä ole jonkin perheenjäsenen omaishoitaja. Vielä jos ei mitään maksakaan!

Vierailija
92/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laita nuorelle miehelle säännöt, joita pitää noudataa. Ettehän tekään toimi kotona miten sattuu. Lisäksi pitäkään perhepalaveri ja keskustelkaa YHDESSÄ: sinä, mies ja poika siitä, mikä on homman nimi.

Vierailija
93/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:47"]

Koska kyse on aikuisesta ihmisestä, tuo katsotaan vuokrasuhteeksi, vaikka ei ole kirjallista sopimusta eikä maksa vuokraa. Että ihan normaali vuokrasuhteen irtisanominen on kyseessä. Häädönkin siis saa.

[/quote]

Lapsuudenkodissa asumista ei katsota vuokrasuhteeksi. Tarkastapa tietosi.

[/quote]

Tuohan ei ollut lapsuudenkoti.

Vierailija
94/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:34"]

Ei ole turvallista raahata kotiinsakaan tuntemattomia. Saati kun pikkusisarus nukkuu seinän takana/näkee ja kuulee mitä tapahtuu.

Onko naitava parin tunnin tuttavuuden jälkeen? Jos on, voisi tosiaan miettiä sitä oman asunnon hankkimista. Oma tupa ja oma lupa. Siihen asti menee mamin ja dädin säännöillä. Jos vaihtuvat naikkoset häiritsee, olkoon ilman piparia.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos isä sallii ystävien tuomisen yökylään, niin äitipuoletnko ääni 1 vastaan 2 ratkaiseen, että ei saa noin toimia?

Vierailija
95/252 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos isä sallii ystävien tuomisen yökylään, niin äitipuoletnko ääni 1 vastaan 2 ratkaiseen, että ei saa noin toimia?

[/quote]

Yleensä on tapana toimia niin, että kodissa on kaikkien hyvä elää. Vaihtuvat kumppanit ilmiselvästi haittaavat ap:n elämää eikä niiden olemassaolo ole hyväksi myöskään 9-vuotiaalle, mutta niiden puuttuminen ei heikentäisi ap:n miehen elämänlaatua. Ja jos ne taas ovat 24-vuotiaalle isänsä nurkissa asuvalle miehelle välttämättömyys, hänen olisi syytä etsiä joku muu paikka missä hoidella naisiaan perhettään häiritsemättä.

Meillä on vain yhteisiä lapsia, joista osa aikuisia ja osa alaikäisiä. Toinen täysi-ikäisistä seurustelee ja hänen kumppaninsa myös yöpyy meillä, asia on täysin ok kun yövieras on tuttu koko perheelle. Toinen täysi-ikäinen on sinkku ja jos hän kehtaisi tuoda jotain baarituttavuuksia keskellä yötä kotiin, niin pistäisin kyllä nopeasti seinää vasten.

Vierailija
96/252 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyl jo aika muuttaa omilleen

Vierailija
97/252 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojalla on ollut vaikeaa löytää töitä ja nyt opintojen myötä alkaa saada asioitaan järjestykseen niin vähän voisi ymmärtääkin. Ja ehdottomasti vaatia toki kotitöihin osallistumista ja asettaa muitakin sääntöjä - teidän talonne, teidän sääntönne. Eiköhän se siitä lähde kun vaan saa raha-asiat kuntoon.

Itse jouduin yhdessä elämänvaiheessa palaamaan vanhempieni luo n.26-vuotiaana. Luuserimaista joo. Sain asua siellä ilman kuluja kotitöihin osallistumalla kunnes sain elämäni taas järjestykseen. Siis ihan korkeasti koulutettu olen ja nykyisin taas hyvissä töissä. Joskus sitä vaan tarvitsee vanhempien apua ja siitä että sitä oli tarjolla olen kyllä ikuisesti kiitollinen.

Vierailija
98/252 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tämän naisen ajatuksen asiasta, mutta jos poika olisikin hänen, tuskin ajattelisi asiasta samoin. Kun ei ole oma poika niin v*****aa..

Entä jos miehesi ajattelisi sinun lapsesta näin. Jos sinulla olisi edellisestä liitosta lapsi joka asuisi kotona 25v, opiskelija. Niinpä niin....

Pojan isä todennäköisesti haluaa olla avuksi tälle, oma lapsi on aina oma. opintotuki on noin 200e...varmaan maksaa itse laskunsa siitä. toki pientä ruokarahaa tuosta voisi pyytää, vaan tokkopa kukaan omalta lapseltaan kynii viimeisiä rahoja olemattomasta summasta.

ja niin, koti se hänellekin on kuten teille... kaipa itsekin kuljeskelet välillä vähissä pukeissa.

Jos talo on SINUN, tällöin voit laittaa pojan pihalle. mutta jos talo on miehesi, asut itsekin ilmaiseksi siellä. mutta jos se on TEIDÄN yhteinen, mieti mitä tekisit JOS POIKA OLISI SINUN. ja miehesi ajattelisi kuten sinä.

Suurin ongelma tässä on varmaan se että "ilmaiseksi asuva" poika ei ole verisukua naiselle, muulloin tämä olisi ehken hyväksyttävää.

Vierailija
99/252 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias ei ole enää mikään lapsi, vaan aikuinen ihminen. Jos ei itse tajua tuossa iässä lähteä, niin miehen pitäisi heittää se ulos. Pitäisi olla jo ihan muut kuviot kuin pyöriä isin nurkissa.

Vierailija
100/252 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin näin

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:53"]

Ymmärrän kyllä tämän naisen ajatuksen asiasta, mutta jos poika olisikin hänen, tuskin ajattelisi asiasta samoin. Kun ei ole oma poika niin v*****aa..

Entä jos miehesi ajattelisi sinun lapsesta näin. Jos sinulla olisi edellisestä liitosta lapsi joka asuisi kotona 25v, opiskelija. Niinpä niin....

Pojan isä todennäköisesti haluaa olla avuksi tälle, oma lapsi on aina oma. opintotuki on noin 200e...varmaan maksaa itse laskunsa siitä. toki pientä ruokarahaa tuosta voisi pyytää, vaan tokkopa kukaan omalta lapseltaan kynii viimeisiä rahoja olemattomasta summasta.

ja niin, koti se hänellekin on kuten teille... kaipa itsekin kuljeskelet välillä vähissä pukeissa.

Jos talo on SINUN, tällöin voit laittaa pojan pihalle. mutta jos talo on miehesi, asut itsekin ilmaiseksi siellä. mutta jos se on TEIDÄN yhteinen, mieti mitä tekisit JOS POIKA OLISI SINUN. ja miehesi ajattelisi kuten sinä.

Suurin ongelma tässä on varmaan se että "ilmaiseksi asuva" poika ei ole verisukua naiselle, muulloin tämä olisi ehken hyväksyttävää.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi