Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syntymäpäivät tms. johon kuuluu saunominen tyttöporukassa, mitä mieltä? Jätättekö väliin?

Vierailija
15.10.2020 |

Siellä on väistämättä ihmisiä, joita ei tunne, ja muutenkin vähän outo fiilis mennä saunaan ihmisen kanssa, jota on tavannut muuten vain vaatteet päällä.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ei ei ja koronalinko

Vierailija
2/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin. En saunoisi kuin perheen kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osallistun iltaa istumaan, mutta jätän saunan väliin. Ei siellä saunassa kuitenkaan kukaan jaksa olla puolta tuntia kauempaa. Ihan kivoja iltoja ollut, vaikka sen saunan on jättänyt välistä. Kiva kuitenkin muuten tavata ihmisiä.

Vierailija
4/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en korona-aikaan, mutta totta kai menisin saunaan. Monissa bileissä ärsyttää, että miehille on saunavuoro, mutta naisille ei. Eikä viitsi ihan sekasaunaankaan mennä.

Vierailija
5/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin osallistua mutta en sauno. Minulle tulee saunassa nopeasti huono olo enkä nauti siitä muutenkaan, joten en näe mitään syytä, miksi tekisin asiaa, josta en pidä-

Vierailija
6/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mihinkään lesbosaunoihin menis. Nih!

Vierailija
7/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttöporukan illanistujaisissa ei ole koskaan ketään tuntemattomia. :D Ja sekaillanistujaisiin – joissa on kavereiden siipat, koulukaverit ja sisarukset – en yksinkertaisesti mene. Koskaan.

Mutta jos tuollainen saunomistilanne tulisi eteen, niin saunoisin sekä uikkarit että pyyhe päällä – edes ne lähimmät ystäväni eivät ole nähneet minua alasti. Muut saavat toki olla ihan vapaasti alasti tai vaikka pilkkihaalarissa, ei ole minun asiani.

Vierailija
8/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kulttuuri on katoamassa

Vierailija
9/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin saunoa jos porukka on riittävän pieni. Joku yli 5 tutun tuttua, niin ei kiitos. Osallistuisin vain oheistoimintaan.

Toki koronan jyllätessä jäisi kaikki synttärit kyllä pitämättä.

Vierailija
10/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu täysin keitä on paikalla ja paljonko. Jos on paljon ihmisiä joita en tunne ja olen se joka ei suurinta osaa tunne niin saattaisin jättää väliin.

Vierailija
11/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne saunomaan ole pakko mennä, vaikka muuten syntymäpäiville menisikin. Missään illanvietossa missä olen ollut ei ole koskaan kaikki osallistuneet saunomiseen.

Vierailija
12/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun, mutta en sauno.

Vierailija
13/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin. Saunoisin jos sattuisi huvittamaan, mutta voisin jättää saunan väliinkin tekemättä siitä sen isompaa numeroa. Yleensä tykkään kyllä saunoa kavereiden kanssa. Ja ei haittaa naistensaunassa, vaikka mukana olisi uusiakin kasvoja. Saunonhan tuntemattomien naisten kanssa myös yleisissä saunoissa, uimahalleissa, kuntosaleilla tms. 

Nyt koronan aikaan harkitsisin toki kahdesti ja väljät tilat saisi olla.

Vierailija
14/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole olut yksilläkään synttäreillä, joissa saunottaisiin.

Vierailija
15/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin menemättä. Yleensäkin olen huono kylästelemään tai kutsumaan itse vieraita. Kotona on hyvä olla, ihan issekseen.

Vierailija
16/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon vaikka sekaporukassa. Alkoholia tarpeeksi niiin ei suinkaan nolostuta vaan mukavaa on.

Vierailija
17/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi korona-aika niin menisin mielelläni, ja saunoisin mielelläni. Nyt korona-aikana en tosin menisi kyseisiin bileisiin lainkaan, jos siellä siis olisi tuntemattomia ihmisiä tai muuten paljon porukkaa. Jos olisi vaan mun lähimmät 2-3 ystävää joiden kanssa olen jatkuvasti yhteydessä muutenkin, niin menisin. Ellei sitten joku heistä olisi just ollut Vaasassa tai jotain :D:D

Vierailija
18/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä  voin käydä vieraassakin porukassa saunassa. Esim uimahallissa ja vaikkapa kesäisin caravaanari paikoissa, kun saunat on aina järven/meren rannalla, niin on ihana saunoa ja uida. 

Yleensä käyn aina saunassa, jos se vain on mahdollista. Mutta jotkut syntymäpäivät, jossa on tuttuja ja tuntemattomia  ja ehkä pieni ahdas sauna jne.

Vierailija
19/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kulttuuri on katoamassa

Juuri näin. Haikeaa ja adversiivista tämä nykyinen kehityssuunta. Kyllä ne teidän - ja minun -melasmiset ihot, räpyläjalat ja rosaceat on nähty ennenkin. Jos ei juuri sinulla, niin jollakin kanssaihmisellä. Joka tapauksessa ei ole mitään, mitä pitäisi hävetä. Auttakaa minua ymmärtämään, minkälaidet motiivit johtavat varustesaunontaan (uimapuku päällä yms.). Mistä kumpuaa epämukavuus hetkelliseen alastomuuteen?

Vierailija
20/101 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menisin.