Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syntymäpäivät tms. johon kuuluu saunominen tyttöporukassa, mitä mieltä? Jätättekö väliin?

Vierailija
15.10.2020 |

Siellä on väistämättä ihmisiä, joita ei tunne, ja muutenkin vähän outo fiilis mennä saunaan ihmisen kanssa, jota on tavannut muuten vain vaatteet päällä.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin, mua ei kiinnosta saunaillat.

Vierailija
82/101 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulostaa ihanalta, mutta saan saunomisesta migreenin. En sauno ikinä missään sen takia :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiset  läskit akat laumassa kaljatölkit kädessä räkättämässä lauteilla ihania  seksisalaisuuksia. Miusta se oli sen kerran kuin paha uni ihan painajaismainen.  Kaikki läskit lähettäisin Jumboetillä Texasiin  laihdutusleikkaukseen pian, ennenkin kuolo korjaa. En takuulla osallistu. Kiitos numero61/79.

Vierailija
84/101 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja paksut hiukset joista tulee afro, jos joutuu föönaamaan. Kesällä voin käydä uimassa porukalla, mutta en saa mitään nautintoa saunomisesta, enkä sen takia viitsi istua loppuiltaa hiukset märkinä.

Vierailija
85/101 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua muiden saunomattomuutta enemmän kummastuttaa nämä kommentit, että ”MIKSI HÄPEÄTTE itseänne NIIN PALJON ettette mene edes SAUNAAN?!”

Kiinnostaako jotakuta muiden alastomat vartalot todella noin paljon? o_O Paljon on näkynyt myös niitä viestejä, että jos sinne saunaan sitten meneekin uikkarissa tai pyyhe päällä, niin sekin on väärin.

Minua ainakaan ei kiinnosta nähdä perheenjäseniä, läheisiä ystäviä, työkavereita tai ketään tutuntutuntuttujakaan alasti, eikä myöskään näyttäytyä heille alasti. Ihmiskroppa on yksityinen asia; nämä pakkosaunottajat tuntuvat ihan itsensäpaljastajilta ja tirkistelijöiltä.

Vierailija
86/101 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauuksessa tule saunomaan edes työkavereiden kanssa yhdessä.  Töpaikalla on sauna menen vain yksin tai lähisuvun kanssa. Kaikille en halua avautua rintasyövästä. Liikaa tyhmiä ihmisiä.

Sama täällä! En halua jakaa sairaushistoriaani työtovereiden tai puolituttujen kanssa, lähipiiri on eri asia.

Vierailija
87/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai korona-aikana ole suotavaa saunoa puolituttujen kanssa?

Vierailija
88/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät ja paksut hiukset joista tulee afro, jos joutuu föönaamaan. Kesällä voin käydä uimassa porukalla, mutta en saa mitään nautintoa saunomisesta, enkä sen takia viitsi istua loppuiltaa hiukset märkinä.

Jos joutuu föönaamaan? Miksi joutuisit föönaamaan? En tajua.

Vierailija
89/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saunaan ole pakko mennä, jos ei halua! Kai sä nyt sen verran osaat omaa tahtoa käyttää.

Mä olen ollut ties kuinka monissa juhlissa joihin on liittynyt saunominen. Enkä tosiaan ole juuri koskaan osallistunut siihen aktiviteettiin. Eikä asiaa ole kukaan kyseenalaistanut.

Juhlat mökillä on sitten eri asia, koska siellä ei huvita olla yli vuorokautta peseytymättä.

Vierailija
90/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi väliin juhlia, mutta saunomisen kyllä. En ymmärrä koko saunomisintoa. Mieluummin peseydyn ja laittaudun kotona. Ei kiinnosta juhlissa istua tukka märkänä ja kasvot punaisina saunomisesta.

Vierailija
91/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni sitä tyttöporukan kanssa saunoisi.

Mukava olisi tiirailla hinkkejä ja pakaroita.

Vierailija
92/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saunaan ole pakko mennä, jos ei halua! Kai sä nyt sen verran osaat omaa tahtoa käyttää.

Mä olen ollut ties kuinka monissa juhlissa joihin on liittynyt saunominen. Enkä tosiaan ole juuri koskaan osallistunut siihen aktiviteettiin. Eikä asiaa ole kukaan kyseenalaistanut.

Juhlat mökillä on sitten eri asia, koska siellä ei huvita olla yli vuorokautta peseytymättä.

Mutta jos juhlat keskittyvät yksinomaan siihen saunomiseen. Toki sen jälkeen jotain ruokailua tms., mutta saunominen ja kaikki siihen liittyvä vievät suurimman osan ajasta.

Vierailija
93/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä saunassa mitään seksuaalista kenellekään tehdä ilman suostumusta. No ehkä voi joutua sivusta väistämättä katsomaan toisten nautintoa. Mutta kannattaa itsekin heittäytyä kielen ja mielen vietäväksi. keskilauteella jalat levällään ja siellä alhaalla oleva nuolee. Vois sitä huonomminkin olla.

Vierailija
94/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistuisin ilman muuta!

m56

Vierailija
95/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi.

Vierailija
96/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän.

Vierailija
97/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin saunan, en ole saunan ystävä. Muuten voin kyllä mennä.

Vierailija
98/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaillathan on just parhaita!

Vierailija
99/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistuisi mistään hinnasta.

m45

Vierailija
100/101 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun, mutta saunominen fiiliksen mukaan. Eli joskus joo, joskus ei. Ja nyt korona-aikaan ei mitään juhlia.