Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa Koronavilkkusi on ilmoittanut altistumisesta?

Vierailija
15.10.2020 |

Kerrothan samalla, missä päin asut, kuinka kauan olet käyttänyt Koronavilkkua ja kuinka paljon suunnilleen liikut ihmisten ilmoilla.

Mulle tuli tänään ensimmäinen ilmoitus altistumisesta. Asun Turussa, latasin Koronavilkun pari viikkoa sitten enkä ole käynyt yksinäisten metsäretkien lisäksi muuta kuin muutaman kerran bussilla kaupassa ja kerran hammaslääkärissä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin heti kun se ilmestyi. Ei yhtäkään altistumisilmoitusta, Tampereella. 

Olen etätöissä, en käytä julkisia ja kaupassakin käyn aniharvoin.  Kirjastossa käyn n. kerran viikossa. 

Paria ystävääni tapaan, lähinnä ulkona kävelyillä. Myös nuoria aikuisia lapsiani tapaan. 

Vierailija
2/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa, Turku. Ladattu käytännössä heti kun se tuli.

Vierailija
4/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, vaiika latasin sen heti. Asun Helsingissä, käyn töissä, harrastan, käyn ravintoloissa ja risteilyillä.

Vierailija
5/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin vilkun heti kun se julkaistiin ja se on hälyttänyt jo 4 kertaa. Työskentelen tapahtumissa Helsingissä, kuljen paljon julkisilla ja vietän jonkun verran aikaa kahviloissa ja kirjastossa.

Vierailija
6/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tosin en juuri käytä julkisia

Vierailija
7/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ja latasin heti kun tuli tarjolle. Päivittäin liikun julkisilla ja käyn kaupassa pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
8/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etätöissä, en käytä julkisia ja kaupassakin käyn aniharvoin.  Kirjastossa käyn n. kerran viikossa. 

Paria ystävääni tapaan, lähinnä ulkona kävelyillä. Myös nuoria aikuisia lapsiani tapaan. 

Sama täällä. Tosin Helsingissä. Latasin koronavilkun heti mutta ei ole hälyytellyt. Käyn välillä lähikaupassa (autolla), postissa, muutamat kerrat käynyt ravintolassa keskustassa (taksimatkat). Julkisia en ole käyttänyt. Pari kertaa olen käynyt myös terveysasemalla/lääkärissä muista kuin koronasyistä.

Vierailija
9/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin heti , kun mahdollista. Ei yhtään ilmoitusta.

Asun Helsingissä. Olen liikkunut Forumissa, Kampissa, Itiksessä, kulkenut bussilla ja metrossa. Käynyt lounaalla ravintoloissa, kahviloissa jne.

Vierailija
10/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Karjala. Latasin heti. Ei yhtään ilmoitusta. Suht normi elämää viettelen.

Vierailija
11/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Porissa asuva opiskelija ja latasin koronavilkun heti. En ole saanut yhtään ilmoitusta, vaikka olen elänyt suht normaalia elämää ja käynyt baareissa, bileissä yms.

Vierailija
12/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, latasin heti, pikkukunta Varsinais-Suomessa. Tapaan paljon ihmisiä työssäni opettajana, mutta vapaa-ajalla liikun melko vähän, kaupassa, kampaajalla tms. toki välillä.

Vierailija
13/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin kun tuli tarjolle. Vaasa. Ei ilmoituksia.

Vierailija
14/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään altistusta. Latasin melkein heti sen ilmestyttyä. Töissä konttorilla, käyn syömässä lounasruokalassa, olen ollut tapahtumassa, jossa oli ihmisiä ympäri Suomea, olen käynyt harrastuksessani normaalisti, käyn kaupoissa, jos on tarve (ruokaostokset tehdään verkkokaupasta kuitenkin, mutta enimmäkseen sen helppouden takia vaikka koronan takia tämä keväällä aloitettiinkin).

Oulussa asun.

Vierailija
15/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin heti. Asun Vantaalla ja käyn töissä Helsingissä (kuljen julkisilla). Kaupoissa ja salilla käyn vapaa-ajalla. Ei ole hälyttänyt kertaakaan.

Vierailija
16/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin kun tuli tarjolle. Vaasa. Ei ilmoituksia.

Ja oon siis käynyt toimistolla pyörällä, pururadalla, kaupoissa ja lapsen päiväkodilla.

Vierailija
17/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ei ole ladannut vilkkua joten altistumisista ei voi tietää.

Vierailija
18/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla, käyntejä mm. kaupoissa, kuntoilemassa ulkona, yhden päivän työpaikalla ja muutaman kerran metrolla. Helsinki.

Taitaa olla koronatinderissä mätsit yhtä tiukassa kuin oikeassakin tinderissä?

Vierailija
19/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tosin Helsingissä. Latasin koronavilkun heti mutta ei ole hälyytellyt. Käyn välillä lähikaupassa (autolla), postissa, muutamat kerrat käynyt ravintolassa keskustassa (taksimatkat). Julkisia en ole käyttänyt. Pari kertaa olen käynyt myös terveysasemalla/lääkärissä muista kuin koronasyistä.

1. Mikä v...u on HÄLYYTTÄÄ???

2. Tajutkaa että kukaan ei velvoita ketään kirjaamaan sinne yhtään mitään 😑 joko sairastunut ilmoittaa tai sitten ei.

3. Lopettakaa jo víțtu soikoon tämä jankutus 😑

Vierailija
20/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut. Tuolla altistumistarkistusten tarkemmissa tiedoissa on kerran ollut yksi osuma, mutta se ei tarkoita varsinaisesti altistumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan