Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa Koronavilkkusi on ilmoittanut altistumisesta?

Vierailija
15.10.2020 |

Kerrothan samalla, missä päin asut, kuinka kauan olet käyttänyt Koronavilkkua ja kuinka paljon suunnilleen liikut ihmisten ilmoilla.

Mulle tuli tänään ensimmäinen ilmoitus altistumisesta. Asun Turussa, latasin Koronavilkun pari viikkoa sitten enkä ole käynyt yksinäisten metsäretkien lisäksi muuta kuin muutaman kerran bussilla kaupassa ja kerran hammaslääkärissä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latasin heti kun se ilmestyi. Ei yhtäkään altistumisilmoitusta, Tampereella. 

Olen etätöissä, en käytä julkisia ja kaupassakin käyn aniharvoin.  Kirjastossa käyn n. kerran viikossa. 

Paria ystävääni tapaan, lähinnä ulkona kävelyillä. Myös nuoria aikuisia lapsiani tapaan. 

Sama täällä. Tosin Helsingissä. Latasin koronavilkun heti mutta ei ole hälyytellyt. Käyn välillä lähikaupassa (autolla), postissa, muutamat kerrat käynyt ravintolassa keskustassa (taksimatkat). Julkisia en ole käyttänyt. Pari kertaa olen käynyt myös terveysasemalla/lääkärissä muista kuin koronasyistä.

1. Mikä v...u on HÄLYYTTÄÄ???

2. Tajutkaa että kukaan ei velvoita ketään kirjaamaan sinne yhtään mitään 😑 joko sairastunut ilmoittaa tai sitten ei.

3. Lopettakaa jo víțtu soikoon tämä jankutus 😑

oliko sulla jotain asiaakin?

Vierailija
22/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä kävit hammaslääkärissä ja milloin.

Pelottavaa. Asun Turussa. Hammas vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääppimispuhelinta en osta, sitä sanotaan älypuhelimeksi, koska käyttäjän äly siirtyy siihen. en lääpi myöskään läppäriä tai pöytäkonetta, paitsi pölyjä pyyhkiessäni. näppäinpuhelimeni ei vilku.

Vierailija
24/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latasin heti kun se ilmestyi. Ei yhtäkään altistumisilmoitusta, Tampereella. 

Olen etätöissä, en käytä julkisia ja kaupassakin käyn aniharvoin.  Kirjastossa käyn n. kerran viikossa. 

Paria ystävääni tapaan, lähinnä ulkona kävelyillä. Myös nuoria aikuisia lapsiani tapaan. 

Sama täällä. Tosin Helsingissä. Latasin koronavilkun heti mutta ei ole hälyytellyt. Käyn välillä lähikaupassa (autolla), postissa, muutamat kerrat käynyt ravintolassa keskustassa (taksimatkat). Julkisia en ole käyttänyt. Pari kertaa olen käynyt myös terveysasemalla/lääkärissä muista kuin koronasyistä.

1. Mikä v...u on HÄLYYTTÄÄ???

2. Tajutkaa että kukaan ei velvoita ketään kirjaamaan sinne yhtään mitään 😑 joko sairastunut ilmoittaa tai sitten ei.

3. Lopettakaa jo víțtu soikoon tämä jankutus 😑

1. Se kun koronavilkku hälyyttää

2. Kyllä terve järki ja ihmisistä välittäminen velvoittaa

3. Lopeta itse typeryys ja noudata ohjeita. Ne on noudattamista varten annettu. Sitäpaitsi ei näitä ole pakko lukea jos noin koville ottaa näin mitätön asia.

Vierailija
25/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä kävit hammaslääkärissä ja milloin.

Pelottavaa. Asun Turussa. Hammas vaivaa.

Ai suosituksia haluat? Vai miksi kysyt?

Vierailija
26/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lohjalla, latasin koronavilkun heti kun se julkaistiin. Ei ole tullut yhtään ilmoitusta vielä. Töissä tapaan eri ihmisiä, lähinnä kouluissa ja sairaaloissa. Kuljen ympäri uuttamaata autolla, julkisia käytän ehkä kerran kuussa Helsingissä. Käyn kaupoilla, käyn kavereilla kylässä ja kutsun kylään.

Vierailija
27/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkeli. Latasin heti kun tuli. Etätöissä kotona, käyn kaupassa ja liikun kaupoissa sekä lounaspaikoissa aika normaalisti, en käytä julkisia vaan omalla autolla tai jalkaisin. Ei yhtään hälytystä. 

Vierailija
28/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläinen Helsinki, latasin heti kun mahdollista, 0 altistumista. Olen käynyt Unicafessa ja liikkunut jonkin verran julkisilla + jumalanpalvelus kerran viikossa.

Vierailija
29/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa ja asun J-kylässä. Latasin heti ekana päivänä. Kiva kun just on päässyt karanteenista ja ekaa kertaa kaupassa niin paukahtaa uusi hälyytys ja ei kun takas kotiin möllöttämään 14 päiväksi (nykyään 10pv). Ekan 14pv, kare ssin aikana tuli 2 uutta ilmoitusta, jolloin karenssi alkaa alusta. Onneksi tuli heti ekan 5 päivän jälkeen ja peräkkäisinä päivinä.

Vierailija
30/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla, käyntejä mm. kaupoissa, kuntoilemassa ulkona, yhden päivän työpaikalla ja muutaman kerran metrolla. Helsinki.

Taitaa olla koronatinderissä mätsit yhtä tiukassa kuin oikeassakin tinderissä?

Loistava kommentti🤣

Vierailija
31/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteläinen Helsinki, latasin heti kun mahdollista, 0 altistumista. Olen käynyt Unicafessa ja liikkunut jonkin verran julkisilla + jumalanpalvelus kerran viikossa.

näppäilyvirhe, piti olla humalanpalvelus

Vierailija
32/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Ladattu heti. Liikun Helsingistä Vantaalle päivittäin julkisilla. Normisti käynyt kaupoissa ja mm Rexdssä, Triplassa, Itiksessä ja Jumbossa.

Vierailija
33/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kertaa ja asun J-kylässä. Latasin heti ekana päivänä. Kiva kun just on päässyt karanteenista ja ekaa kertaa kaupassa niin paukahtaa uusi hälyytys ja ei kun takas kotiin möllöttämään 14 päiväksi (nykyään 10pv). Ekan 14pv, kare ssin aikana tuli 2 uutta ilmoitusta, jolloin karenssi alkaa alusta. Onneksi tuli heti ekan 5 päivän jälkeen ja peräkkäisinä päivinä.

Ei Vilkun ilmoituksesta mihinkään karanteeniin suorilta joudu pöljä.

Vierailija
34/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Asun Hki kantakaupungissa, kuljen työmatkat päivittäin bussilla, olen käyttänyt myös metroa, ratikkaa jne, liikun julkisilla päivittäin, usein useita kertoja. Junalla olen matkustanut useaan kertaan Uudenmaan ulkopuolelle. Olen liikkunut ihan normaalisti kaupoissa jne, alueena Hki keskusta, siis Kampit, Stockat, Punavuoret ym. Olen töissä vaihdellen Meilahdessa, Haartmannin sairaalassa, Malmin sairaalassa.

Vilkun latasin heti ja on päällä 24/7 ja puhelin sina mukana, tarkistan sovelluksen toimivuuden päivittäin.

Nolla hälytystä.

Vierailija
35/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla hälytystä. Olen käynyt kaupassa, harrastuksessa ja tavannut kavereita ja perhettä. Satunnaisesti olen käynyt toimistolla. Opinnot etänä ja matkat pyörällä.

Vierailija
36/38 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku, 25 v aikuisopiskelija - arkipäivät menee koululla lähiopetuksessa, viikonloppuisin usein töissä kaupan kassalla, iltaisin menoja n. 3-4 kertaa viikossa. Latasin koronavilkun heti sen ilmestymisen jälkeisenä päivänä eikä se ole vielä ilmoittanut yhdestäkään altistumisesta.

Vierailija
37/38 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tässä ketjussa tulee hyvin esiin se, miten suurelta näyttävistä koronaluvuista huolimatta, korona ei ole vielä mitenkään älyttömän pahasti levinnyt väestöön.

Toki täytyy myös muistaa, ettei kaikilla koronavilkkua ole (mullakaan) ja että siinä on välillä ollut myös häikkää, ettei se ole toiminut oikein.

Vierailija
38/38 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tässä ketjussa tulee hyvin esiin se, miten suurelta näyttävistä koronaluvuista huolimatta, korona ei ole vielä mitenkään älyttömän pahasti levinnyt väestöön.

Toki täytyy myös muistaa, ettei kaikilla koronavilkkua ole (mullakaan) ja että siinä on välillä ollut myös häikkää, ettei se ole toiminut oikein.

Ja ettei läheskään kaikki, etenkään oireettomat tartunnat ole kenenkään tiedossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan