Cerafit paistinpannu ostos tv:stä
Oliskos jollain kertoa kokemusta tästä tuotteesta? Mieheni harkitsee ostavansa tuon, mutta mä olen skeptinen niin kuin kaikkiin muihinkin ostos tv:n tuotteisiin. Mielelläni lukisin muiden kokemuksia tästä?
Kommentit (128)
Onko se yhtä helppo puhdistaa mitä mainoksessakin näytetään? Eli pyyhkäisy riittää. Liukuuko se pinta oikeasti niinkuin mainoksessa? Mäkin haluisin sen pannun mut en tiedä jos se onkin sit ihan surkea...
Meillä kyseinen paistinpannusarja ja yhden nakannu jo roskiin! Pohjaan paloi enkä saanu millään puhtaaksi :( En ole tyytyväinen tai sitten en osannu käyttää....
Ihmettelettekö te koskaan miksei näitä TV-shopin Cerafit-pannuja käytetä kaikissa ammattikeittiöissä, jos ne ovat niin ylivertaisia? Tai miksi niitä myydään vain TV-shopissa?
Miten ne eroaa kaupoissa myytävistä keraamisista pannuista? Ostettiin juuri sellainen Tarjoustalosta, merkki oli Saimaa, makso noin kympin. Toistaiseksi on toiminut hyvin.
Minäkin ostin obh nordican vastaavan prismasta. Hyvin on toiminut, mutta ilmeisesti jotakin olen kuitenin töpeksinyt, koska sen pinta alkaa olla hieman vähemmän tarttumaton. Parempi kuitenkin kuin teflon.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 08:04"]
Ihmettelettekö te koskaan miksei näitä TV-shopin Cerafit-pannuja käytetä kaikissa ammattikeittiöissä, jos ne ovat niin ylivertaisia? Tai miksi niitä myydään vain TV-shopissa?
[/quote]
Vastaavia, ei tietenkään identtisiä, myydään myös tavarataloissa ja marketeissa. Cerafitia myydään ostos-tv:ssä, koska saadaan niin paras kate.
Just mietin että mitä menetän jos en tilaa sitä. En mitään ilmeisesti, kiitos!
Olen pari kertaa sortunut ostamaan tuolta ja tiedän että paskaa myyvät, joten siksi skeptisyys.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:29"]
Ainut oikea PAISTINPANNU on swiss diamond. Maksaa ehkä about 150€ mutta kestää parivuotta. Käytän pannua päivittäin, joten sama ostaako kerralla kunnollisen,vai sitten 20kpl parin vuoden aikana
[/quote]
Täh? Mikä ostan Ikeasta kerran vuodessa uuden pannun ja maksaa 10e? Ja käytän päivitäin.
Moi,
Meillä ollut nyt pari viikkoa käytössä, kun lahjaksi saatiin. Itse en välttämättä olisi ostanut, mutta kyllähän lahjapannut voi vastaan ottaa ja tyytyväisiä ollaan oltu. Muovihaarukoita en ehkä kuitenkaan siinä paistelisi.. ;)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:36"]
Meillä on ja diggaan kovasti. Todellakin pyyhkäisemällä puhtaaksi!
[/quote] Silleen puhallat munan pois =D
Pari vuotta Swiss Diamondille? Mitä hemmettiä sinä sille teet, minulla on kestänyt OBH:n Eco Kitchen wokki päivittäistä ruoanlaittoa jo kolme vuotta ilman että olisi juurikaan kulumista havaittavissa. Ja käytän ronskilla lämmöllä kun suurin osa on stir fry -kokkausta, yleensä ainakin se 260 C siinä vaiheessa kun ruoat laitan pannuun (öljyn pitää savuta). Kyllä minä Swiss Diamondilta odottaisin vähintään 5-6 vuoden elinikää päivittäisessä käytössä.
Toki jos kestävyys on pääasia niin sitten hommataan valurautaa. Omaani käytti ensin isoäitini sen 60 vuotta, nyt parin vuoden tauon jälkeen se tuli minun käyttööni ja eikun paranee vaan ajan kanssa. :)
Ainut oikea PAISTINPANNU on swiss diamond. Maksaa ehkä about 150€ mutta kestää parivuotta. Käytän pannua päivittäin, joten sama ostaako kerralla kunnollisen,vai sitten 20kpl parin vuoden aikana
[/quote]
Hackmannin rotisser-sarja on myös erittäin kestävä ja laadukas. Paistinpannu ollut käytössä useita vuosia ja vielä mennään. Valurautaiset ovat kyllä hyvä valinta kun kestävää ja pitkäikäistä pannua etsii. Osan ruuasta teen myös le creusetin padalla. Mielestäni kaikki pannut ovat helppoja ja nopea puhdistaa.
Meillä cerafitin pohja meni lommolle viikossa. Muuten vaikuttaa hyvältä, mutta vaihtoon menee ainakin tuo isoin pannu.
Ostakaa OBHNordican vastaavia, niin tiedätte laaadun varmemmin.
Ollut jo n. 2kk käytössä ja pinta tuntuu kuluneen (?) koska ruoka tarttuu pohjaan kiinni paljon helpommin kun otettaessa käyttöön. Olen myös veitsellä palastellut lihaa pannulla, ja toisin kun mainoksessa, pinnassa näkyy nyt myös naarmuja. Pyyhkimällä ei tulisi mieleenkään puhdistaa pannua, mutta fairilla ja harjalla aikaa kuluu n.10sek.
Sanoisin että ihan hyvä pannu muuten, mutta ostos-tvn hintaa ei kannata maksaa.
[/quote]
Meillä ovat kestäneet ihan parin kympin teflon-pannutkin kevyesti kaksi vuotta. Lähes päivittäin käytetään...
Eikös ne oo käytännössä alumiini pannuja?
kyllä niitä käytetään ammattikeittiöissä.
mutta mitä on mailmassa että kaikki käyttää samaa merkkiä, autot, tv, kamerat, ei mitään.
Kiesus mitä porukkaa täällä on, kun hehkutellaan että pannu on kestänyt jo vuoden!
Kyllä mekin aikanaan noita pannuja osteltiin ihan solkenaan, mutta lopulta järki voitti ja alettiin käyttää valurautapannua (joka oli valmiiksi jo kaapissa, mutta mukamas niin painava...) ja siihen loppui jatkuva pannujen ostelu!
Ostakaa hyvät ihmiset kunnollinen valurautapannu! Se on viimeinen mitä teidän tarvitsee ikinä ostaa. Elämänlaatu paranee, kun ei tarvitse jatkuvasti kirota pilalle meneviä paistinpannuja ja ostaa solkenaan uusia siinä toivossa, että se uusin ostos olisi kestävämpi. Ei se ole, uskokaa jo!
mulla on ko.paistipannu sarja , ja jopa minä osaan nyt paistaa kananmunat ilman että ne palaa pohjaan , samaten noi pihvit , mulla menny monta paistinpannua pilalle , mutta kyllä tämä tuntuu ainakin olevan hyvä paistinpannu +kannet , katotaan ny kauanko nämä sitten kestävät ...