Kannattaako puuttua? Yksi mies on kiinnostunut miehestäni.
Annanko asian olla vai teenkö jotain?! Mieheni ei meinaa uskoa että näin olisi, epäilee vähän mutta ei kuitenkaan usko. En tiedä että onko nämä tunteeni mustasukkaisuutta, ärsyyntynyt ainakin olen. Tämä mies viettää paljon aikaa harrastuksen kautta mieheni kanssa. Ei minulla ole mitään vastaa h omoja, mutta en vain pidä tästä tilanteesta. Sen myönnän! Minusta on törkeää osoittaa mielenkiintoa miestäni kohtaan kun hän tietää että olemme yhdessä,, avioliitossa eletään perhe-elämää.
Kommentit (17)
Oletteko meneviä ja sosiaalisia jännäihmisiä
Ei ole sinun vaan miehesi tehtävä torjua tai antaa palaa.
Jos et pidä miehestä tai hän on kiinnostunut miehestäsi, miksi miehesi jatkaa edelleen harrastuksen parissa ajan viettämistä sen miehen kanssa, eikö ajattele muiden tunteita. Ei se mies varmaan saa miestäsi, jos miehesi on hetero tai uskollinen. Mutta varmaan sellainen yksipuolinen ulkopuolisen ihmisen roikkuminen kumppanissasi tuntuu epämääräiseltä ja vaikuttaa parisuhteessa huonosti, jos miehesi ei laita peliä poikki. On normaalia ihastua joskus varattuun vahingossa, muttei se saisi häiritä parisuhdetta ja miehesi pitäisi ottaa etäisyyttä kaveriin. Mitä jos miehesi jatkaa ikuisesti noin? Miten aiot toimia itse tai teetkö johtopäätöksiä.
Miten osoittanut kiinnostusta? Todennäköisesti tämä mies viihtyy hyvin miehesi seurassa ja pitää häntä hyvänä ystävänä. Itse olen homomies ja minulla on pääasiassa naisia ystävinä.
Enpä ihmettele yhtään. Miehesi luulee että kaikki naiset ovat kaltaisiasi.
Asiasta on joo puhuttu. En ymmärrä oikein sitäkään että miksi mieheni ei halua tajuta että hänen kaverinsa käyttäytyy loukkaavasti ja törkeästi. Ei kunnioita meidän perhettä! ap
Siis miten se nyt on sosottanut mielenkiintoa ja nimenomaan ilmoittanut, että se on seksuaalista/romanttista? Et avannut tätä lainkaan, eli nyt jäi epäselväksi mistä päättelit, ettei halua vaan olla miehesi kaveri?
Sinuna en olisi huolissani. Miehesi tuskin on kiinnostunut hänestä, kun ei edes hoksaa moista ihastumista. Olen kokenut saman ja ymmärrän ärsytyksen. Parempi kuitenkin antaa olla, sillä puuttumalla käytökseen saatat vaikuttaa epävarmemmalta kuin olet, mikä voi provosoida miestä ärsyttämään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se nyt on sosottanut mielenkiintoa ja nimenomaan ilmoittanut, että se on seksuaalista/romanttista? Et avannut tätä lainkaan, eli nyt jäi epäselväksi mistä päättelit, ettei halua vaan olla miehesi kaveri?
Siis jos olisi ollut joku selkeä juttu, niin eiköhän se olisi jo mainittu tässä. Veikkaan, että kyseessä ihan tavallinen kaveruus, eikä mitään sen ihmeempää.
Olisiko ap yhtä kauhuissaan, jos ei tietäisi miehen olevan homo? Jos vastaus on "ei", silloin mitään "loukkaavaa" tai "törkeää" ei ole todellisuudessa tapahtunut, vaan käytös on ollut ihan tavallista ja sallittavaa.
Jos tyyppi on vaikka pyytänyt miestä kaljalle tms. niin sitä ihan tavalliset mieskaverukset tekee, eikä sillä ole merkitystä onko toinen niistä homo, vai hetero. Jos se taas on vetässyt vehkeen esiin, tai alkanut ehdottelemaan, niin siinä vaiheessa voidaan sanoa sen olevan "loukkaavaa" ja "törkeää" mutta koska mies ei usko tämän tyypin olevan kiinnostunut, ei mitään tällaista ole kyllä käynyt.
Lumipallo lähti pyörimään pyhinä. Tapahtui yksi asia jonka johdosta mieheni lopulta ilmoitti tälle miehelle että nyt pitäisi toimia toisin. Että sen miehen teko ei ollut ok. Tästä seurasi se että tämä h omomies ilmoitti kuvallisesti sen mitä on minusta ja tapahtuneesta mieltä. Selkeästi on erittäin kettuuntunut ja vihainenkin kun minä vaimona en hyväksy tämmöistä peliä. Ja menin sotkemaan hänen kuvionsa. Tämä ky. mies ilmeisesti kuvittelee "omistavansa" mieheni, luulee että voi tehdä päätöksiä hänen puolestaan. Että hän ja hänen tarpeensa tulevat ensin ja sitten vasta mieheni perheen!!! Aivan sairasta.
Valitettavasti en nyt voi avata tapahtuneita asioita enempää, sen verran arka aihe. Mieheni miettii nyt harrastuspaikan vaihtoa. Itseäni mietityttää että voikohan tuosta henkilöstä tulla vielä jotain ongelmia esim. minulle? Mitä jos onkin ihan seko? Vai onko h omoilla enemmän sellaisia piirteitä että menee ylidramaattiseksi käytös ja näyttävät sen häpeilemättä? ap
Miesnarssu ja naisnarssu siinäpä ongelma teillä kumpi saa imee eka tyhjiin....
Käyttäydytpä sinäkin aika omistavasti, vaikka oletkin loukkaantunut. Se on kyllä miehesi asia muutenkin näyttää tälle tyypille rajansa, ei vihaisen vaimon. Minulta menisi kunnioitus saamatonta miestäni kohtaan.
Hyiii