Cerafit paistinpannu ostos tv:stä
Oliskos jollain kertoa kokemusta tästä tuotteesta? Mieheni harkitsee ostavansa tuon, mutta mä olen skeptinen niin kuin kaikkiin muihinkin ostos tv:n tuotteisiin. Mielelläni lukisin muiden kokemuksia tästä?
Kommentit (128)
ostin cerafit pannu sarjan muutama kuukausi sitten eniten käytetty pannu polttanut pohjaan jo pari kuukautta ja pohja isossa pannussa kupera ei kannata ostaa ja maksaakin liikaa
paistaja kirjoitti:
ostin cerafit pannu sarjan muutama kuukausi sitten eniten käytetty pannu polttanut pohjaan jo pari kuukautta ja pohja isossa pannussa kupera ei kannata ostaa ja maksaakin liikaa
Sait siis muutamassa kuukaudessa pannusi pilalle käyttämällä niitä väärin. Onneksi olkoon.
Sulla todennäköisesti ei tule kestämään minkään paistinpannu.
hei älkää kukaan erehtykö tilaamaan tai ostaman paistinpannuja. niillä ei teee yhtikäs mitään. nyt olen vuoden tapellut laskun kanssa. pannut olen palauttanut mutta laskua he eivät poista kertyy huomautuskuluja koko ajan.
väittävät että en ole käsitellyt oikein. just toimittu niin kuin piti mutta heillä on aina syynsä vääntää. laskua en tule milloinkaan heille maksamaan vaikka sen nyt perintäänkin laittoivat. helpompi heidän kanssa on asiasta neuvotella kuin koko tvinssin jossa ei suomenkielistä as palvelua saa eikä palvelua olleskaan.
laitan tämän siksi että aioin oikeasti valistaa toisia jotka ovat saman kokeneet tai eivät missään tapauksessa tilaa samaa ja tappele paria vuotta niinkuin nyt saan itse tehdä.
Paras pannu tähän astisista monien Hackmannien ja tefalien pettymysten jälkeen on Lidlin halpispannut.
Selvittelin asioita ja huomasin tälläisen seikan että tvins tuotteita myydään jälleenmyynti kaupoissa joita ovat esimerkiksi prisma ja citymarket ja juuri jälleenmyynti pisteille saattaa mennä väärennöksiä tai sellaisia samanlaisia tuotteita jotka ovat vaan heikompia ja vailla takuita.
Mul on tefal titanium pro paistinpannu kestäny päivittäist käyttöö jo 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:29"]
Ainut oikea PAISTINPANNU on swiss diamond. Maksaa ehkä about 150€ mutta kestää parivuotta. Käytän pannua päivittäin, joten sama ostaako kerralla kunnollisen,vai sitten 20kpl parin vuoden aikana
Täh, meidän nykyinen -mikä lie hagman- on jo ainakin 5-vuotias!
Tefal titanium pro kestäny päivittäises käytös jo 7 vuotta, eikä mitään kulumisen jälkii.
Mulla on ollut nyt 2v ja ihana keksintö ;)