Painan 120 kg enkä aio ikän laihduttaa,kysyttävää?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:59"]
Kuinka pitkä olet?
[/quote]
Olen 180cm ja nainen olen.
[/quote]
Tuon kokoinen ei ole nainen, sotanorsu sinä olet
[/quote]
Aha,no kerroppa mitä mä pituudelleni mahdan?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:50"]
Kuinka pitkä olet?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos ap:tä yhtää lohduttaa niin minun mielestäni pitkät naiset ovat ihania :) T: Vain 175 cm pitkä
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:53"]
Kuinka pitkä olet?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, kerro itse mahdatko mitään painollesi? Miksi pidät kiinni kiloistasi, mikä on syy?
Pitkät naiset ovat kolhoja, rotiskoja. Epäviehättäviä, norsuja, maastoauton kokoisia.
ANOREKSIAA sairastaviin menee paljon enemmän veromarkkoja kuin liikalihaviin, mutta sitä ei ihmiset tunnu tajuavan. Minulla lähipiirissä nuori nainen joka painoi 140 kiloa (pit n175). Jaksoi mitä vain, kantoi raskaita kuormia, hyvin taipuisa, verenpaine ym kohdillaan jne. No nyt painaa 70 kiloa, ei jaksa kunnolla kauppakassia kantaa, verenpaine niin alhainen että pyörtyilee jne. Kunto meni todella alas ja laihtumisesta ei ollut mitään hyötyä. Eli se ei auttanut mihinkään mihin lääkärit lupasivat auttavat (mm polykyst munasarjat ). Niin että kyllä se on parempi seurata omia tuntemuksiaan kuin uskoa taulukoihin.
Oletko tehnyt testamentin ja harrastatko usein seksiä toisen ihmisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:59"]
Pitkät naiset ovat kolhoja, rotiskoja. Epäviehättäviä, norsuja, maastoauton kokoisia.
[/quote]
Ja sinäkö olet sitten viehättävä?????????? Kaikkea muuta. (sivullisen huomautus)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:53"]
Kuinka pitkä olet?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, kerro itse mahdatko mitään painollesi? Miksi pidät kiinni kiloistasi, mikä on syy?
[/quote]
Tottakai mä voisin laihduttaa jos haluaisin mutta olen ihan tyytyväinen itseeni näin. Minulla on kiva työ,omaisuutta,perhe,kaikki ok.
Ei ole kysyttävää, omapahan on terveytesi. Vaikka lähipiiri siitä kärsii kun tapat itsesi. Itse olen hoikka ja ylpeä siitä. Kysyttävää??
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:02"]
Oletko tehnyt testamentin ja harrastatko usein seksiä toisen ihmisen kanssa?
[/quote]
Poikani perii sitten kaiken mitä minulta jää ei siihen mitään testamenttia tarvitse. Joka viikko mieheni kanssa harrastan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:03"]
Ei ole kysyttävää, omapahan on terveytesi. Vaikka lähipiiri siitä kärsii kun tapat itsesi. Itse olen hoikka ja ylpeä siitä. Kysyttävää??
[/quote]
Sinäkö luulet että et hoikkuutesi takia kuole koskaan?
Ap, sulla ei ole tahdonvoimaa. Kuinka miehesi jaksaa , ihme ettet rutista häntä seksin aikana kuoliaaksi. Kukaan ei halua olla noin iso nainen.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:19"]
Ap, et tietenkään aio laihduttaa, koska se vaatii tahdonvoimaa ja kurinalaisuutta,jota noin sairaalloisen ylipainoiselta ei löydy. Uskon, että joka ainoalla lääkärikäynnillä sinulle puhutaan laihduttamisesta. Olet hirveän pitkä naiseksi ja valtava norsu. Itse olen noin 1,63 ja painan noin 60 kiloa, viihdyn tällaisena tyttömäisenä. Sinähän olet yhtä iso kuin keskimääräinen mies.
[/quote]
"Valtava norsu" -Ylipainoiselle siis ei voi puhua kohteliaasti? Pidätkö itseäsi sivistyneenä, fiksuna? Miten jotenkin tuntuu siltä, että olisit täällä rienaamassa, sen sijaan, että keskustelisit netiketin säännöin? -en ole ap-
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:11"]
Ap, sulla ei ole tahdonvoimaa. Kuinka miehesi jaksaa , ihme ettet rutista häntä seksin aikana kuoliaaksi. Kukaan ei halua olla noin iso nainen.
[/quote]
Hyvin jaksaa,ollaan oltu 8v yhdessä josta 7v naimisissa ja meillä yhteinen 5v poika ja ihan hengissä on mies säilynyt.
Itselläni on ylipainoa n. 5 kg. Lääkäri ehdotti laihduttamista, kun mulla on krooninen lonkkakipu, ei saa nukuttua tai käveltyä. Ehkä ap. joku pv. kohtaa samanaisen "Ahaa" elämyksen, pakko itse auttaa itseään.
Uiminen sopii minulle, käynkin uimassa 5 x viikossa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:08"]
Miksi teit tämän aloituksen AV:lle?
[/quote]
Ajankulukseni, mies reissussa lapsen kanssa.
[/quote]
eikä ole muuten eka kerta. Oletko kuitenkin epävarma painosi suhteen, ku tätä asiaa pitää aaveella useamman kerran jankata? Pitäiskö sun vaikka koittaa lihottaa 30 kg ja kattoa mikä on meininki sit?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:08"]
Miksi teit tämän aloituksen AV:lle?
[/quote]
Ajankulukseni, mies reissussa lapsen kanssa.
[/quote]
eikä ole muuten eka kerta. Oletko kuitenkin epävarma painosi suhteen, ku tätä asiaa pitää aaveella useamman kerran jankata? Pitäiskö sun vaikka koittaa lihottaa 30 kg ja kattoa mikä on meininki sit?
[/quote]
En ole epävarma painoni suhteen vaan olen ihan tyytyväinen itseeni ja kokooni. Minua vaan ihmetyttää kun palstalla niin paljon haukutaan ja vihataan lihavia ihmisiä miksi ei voida vaan antaa kaikkien olla sellaisia kuin ovat?
Mikä ihmeen tarve ap:lla on pitää kiloistaan kiinni. Käytkö vaalla kuinka usein? Mitä teet, jos painosi jatkaa nousuaan? Mikä raja tuo 120 kg on??
Kuinka pitkä olet?
[/quote]
[/quote]