Painan 120 kg enkä aio ikän laihduttaa,kysyttävää?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:01"]
ANOREKSIAA sairastaviin menee paljon enemmän veromarkkoja kuin liikalihaviin, mutta sitä ei ihmiset tunnu tajuavan. Minulla lähipiirissä nuori nainen joka painoi 140 kiloa (pit n175). Jaksoi mitä vain, kantoi raskaita kuormia, hyvin taipuisa, verenpaine ym kohdillaan jne. No nyt painaa 70 kiloa, ei jaksa kunnolla kauppakassia kantaa, verenpaine niin alhainen että pyörtyilee jne. Kunto meni todella alas ja laihtumisesta ei ollut mitään hyötyä. Eli se ei auttanut mihinkään mihin lääkärit lupasivat auttavat (mm polykyst munasarjat ). Niin että kyllä se on parempi seurata omia tuntemuksiaan kuin uskoa taulukoihin.
[/quote]
No ei noilla mitoilla ainakaan anorektikko ole.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:42"]
Kysymyksiä.
[/quote]
Onko elämäsi oikeasti niin säälittävää ja sisällötöntä, että pitää huomiohuorata internetissä sillä, että on joku läski ryhävalas?
[/quote]
Onpas sinulla fiksua kielenkäyttöä. Olet varmaan ylpeä itsestäsi.
[/quote]
Tuosta kielenkäytöstä huomaa, että kansa alkaa ärsyyntyä, kun ei ap alennu provosoitumaan. Rupeaa tulemaan sotanorsua, ryhävalasta ja näitä muita vakioita, mitkä on jo kaluttu moneen kertaan Tuksun yhteydessä. Tässä on pieni skaba päällä siitä, kuka osaa vittuilla parhaiten. Normimenoa av:lla. ; D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:08"]Kuka haluaa kantaa 40 ylimääräistä kiloa kehossaan. Ei haluaisi ed ap, mutta laihdutus ei onnistu. Hahh minkälainen tulevaisuus.Kuten sanoin yksikään ylipainoinen ei ole terve, on reumaa, meniere mitä vielä.Häpeä läskikasa. Olisi kivaa, jos hoikka nainen viettelisi miehesi, tuollainen saatanan ihrakasa, läskiperse, pontso, ruma valas.Pue säkki päällesi,ei läskit näy.
[/quote]
Kannattaisi sinun hakea apua. Ilmiannoin viestisi. Nyt on pakko sanoa että kyllä olet sairas päästäsi.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:08"]
Kuka haluaa kantaa 40 ylimääräistä kiloa kehossaan. Ei haluaisi ed ap, mutta laihdutus ei onnistu. Hahh minkälainen tulevaisuus.Kuten sanoin yksikään ylipainoinen ei ole terve, on reumaa, meniere mitä vielä.Häpeä läskikasa. Olisi kivaa, jos hoikka nainen viettelisi miehesi, tuollainen saatanan ihrakasa, läskiperse, pontso, ruma valas.Pue säkki päällesi,ei läskit näy.
[/quote]
Mun mieheni rakastaa mua sillä olisi akateemisena ja varakkaana ollut mahdollisuus ottaa hoikka vaimo mutta otti minut. Minua ennen sillä oli vain hoikkia tyttöystäiviä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:12"]
Kuka haluaa kantaa 40 ylimääräistä kiloa kehossaan. Ei haluaisi ed ap, mutta laihdutus ei onnistu. Hahh minkälainen tulevaisuus.Kuten sanoin yksikään ylipainoinen ei ole terve, on reumaa, meniere mitä vielä.Häpeä läskikasa. Olisi kivaa, jos hoikka nainen viettelisi miehesi, tuollainen saatanan ihrakasa, läskiperse, pontso, ruma valas.Pue säkki päällesi,ei läskit näy.
[/quote]
Mun mieheni rakastaa mua sillä olisi akateemisena ja varakkaana ollut mahdollisuus ottaa hoikka vaimo mutta otti minut. Minua ennen sillä oli vain hoikkia tyttöystäiviä.
[/quote]
Tuskin jaksaa kauan, elät omissa kuvitelmissa. Joo, anna mennä vaan, lisää ruokaa, että jaksat.
[/quote]
Ei suakaan kukaan jaksa katsella
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:12"]
[/quote]
[/quote]
Tuskin jaksaa kauan, elät omissa kuvitelmissa. Joo, anna mennä vaan, lisää ruokaa, että jaksat.
[/quote]
On se jo 8v mua jaksanut uskon että jaksaa.
Täällähän alkaa olla jo ihan vaarallisen vimmaista porukkaa, näemmä tämä vanha, tuttu ja hyväksi havaittu aihe tehoaa aina ;D Pojot ap:lle, hienosti ohjailet joukkoja ;D
Itsensä voi psyykata ihan mihin tahansa. Miten muuten pahantekijöt voisivat elää itsensä kanssa. Jos on päättänyt että kaikki se mitä tulee kaupan päälle tuollaisen tappavan ylipainon seurauksena "on ihan ok, ja katsotaan sitten" - niin sitten se on. Ei se tupakoijakaan välitä mistään, ei voi kertoa etukäteen miltä tuntuu hukkua omiin keuhkoneisteisiin jos rööki juuri nyt vaan maistuu. Palataksemme liikalihavaan - ihmeellisen huomionkipeä tämä kyseinen obeesi kuitenkin on.
Kai meidän on vain hyväksyttävä, että yhteiskunna pitää kantaa mukanaan itsetuhoisetkin, noin 10% populaatiosta (jos ei nyt lasketa röökaajia, jolloin prosentti noussee noin 10 prosenttiyksikköä). Jos sairaanhoidosta joutuisi maksamaan itse, hoitaisi Darwin tämän puolestamme. Mutta se ei ole hyvinvointiyhteiskuntaa enää.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:29"]
Milloin sun miehet kotiutuu?
[/quote]
On ne jo muutaman tunnin olleet kotona.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:36"]
[/quote]
[/quote]
Juuri näin, ap ota ruokaa ja näytä kuinka osaat mässätä, näytä miehellesi, että katso kuinka paljon mulla on vatsaa...
Obeesi on kaunisteltu ilmaisu, moni lääkäri kirjoittaa ap:n tietoihin, että kyseessä noin neljäkymmentä vuotias sairalloisen lihava nainen.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:36"]
[/quote]
[/quote]
Juuri näin, ap ota ruokaa ja näytä kuinka osaat mässätä, näytä miehellesi, että katso kuinka paljon mulla on vatsaa...
[/quote]
Syön iltapalan pari voileipää siinä se mitä aion nyt illalla syödä ja onhan se mun vatsani nähnyt.
Sairalloisen lihava, noin 40-vuotias nainen.Perussairautena nivelreuma,sekä Menieren tauti. Potilas ei motivoitunut painonhallintaan. ...
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:44"]
Sairalloisen lihava, noin 40-vuotias nainen.Perussairautena nivelreuma,sekä Menieren tauti. Potilas ei motivoitunut painonhallintaan. ...
[/quote]
Yli 40-v enkä sairasta nivelreumaa vaan ihan toisenlasita reumaa ja perussairauksia on muitakin.
Potilaalla useita kroonisia perussairauksia, joita sairalloinen lihavuus pahentaa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:44"]Sairalloisen lihava, noin 40-vuotias nainen.Perussairautena nivelreuma,sekä Menieren tauti. Potilas ei motivoitunut painonhallintaan. ...
[/quote]
Miksi puhut tässä menneessä muodossa? Jotain rajaa näihin. Tästä lähti ilmoitus. Jos on ap on sairaalloisen laiha, on teidän vihanne myös sairasta. Ja kiusaamisenne
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:08"]
Minkälainen on ruokavaliosi? Esimerkkinä jonkun normaalin päivän ruuat (mahdollisimman tarkasti)...
Oletko hyväksynyt sen tai ajatellut sitä, että useat leikkaukset ovat vaikeampia vaikeasti ylipainoisella ja nukutuksessa riskit lisääntyvät selkeästi myös? Miten olet miettinyt pärjäävästi, kun ikää tulee ja painoa on? Paino tulee kuitenkin olemaan lisääntyvästi vaikeampi kantaa, mitä enemmän ikää on? Miten aiot hoitaa päivittäiset asiasi (hygienian, vessakäynnit, kauppakäynnit, sängystä nousemisen, liikkumisen) 20v myöhemmin, kun ikääntyessä lihasvoimat heikkenevät ja massa on sama/suurempi?
[/quote]
Aamulla juon kahvia plus marjoja,lounas esim kinkkukiusaus ja salaatti,iltapäivällä kahvit ja illalla pari voileipää plus jogurtti tuolla lailla yleensä syön.
Ja mies joutuu noiden menierin taudin,reuman yms jotka olleet minulla jo nuorena ja hoikkana niiden takia auttamaan esim kauppareissut tekee hän joten vanhana varmaan samoin.