Painan 120 kg enkä aio ikän laihduttaa,kysyttävää?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:09"]Täällä ei raiskaajat, murhaajat jne. Saa samanlaista väheksyntää kuin ap. Jumalauta ämmät herätkää. Ap ei ole tehnyt kellekään pahaa. On vain lihava. On mennyt pinnalliseksi ja sairaaksi maailma. Ja ei , en ole itse lihava.
[/quote]
Peesi.
Olen tismalleen samankokoinen kuin ap. 180/~120 ja kyllä vaikuttaa ylipaino jokapäiväiseen elämään! Itsellä kans hyvä itsetunto, olen mielestäni nätti jne, mutta kyllähän nää läskit tiellä on ja niistä tällä hetkellä yritän kovasti päästä eroon. Kivoja vaatteita vaikee löytää, harrastan liikuntaa ja olen seisomatyössä mutta silti tuntuu että kunto ei kestä, selkävaivoja on jotka osittain johtuu varmasti myös pituudesta mutta jotka helpottaisi varmasti jos saisi sen 40kg pudotettua. En tiedä mitä aloittaja horisee mutta terveenä ja samankokoisena voin sanoa että todella ahdistava koko, saatika että tässä olisi vielä joku pitkäaikaissairaus päällä!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:10"]
Olen tismalleen samankokoinen kuin ap. 180/~120 ja kyllä vaikuttaa ylipaino jokapäiväiseen elämään! Itsellä kans hyvä itsetunto, olen mielestäni nätti jne, mutta kyllähän nää läskit tiellä on ja niistä tällä hetkellä yritän kovasti päästä eroon. Kivoja vaatteita vaikee löytää, harrastan liikuntaa ja olen seisomatyössä mutta silti tuntuu että kunto ei kestä, selkävaivoja on jotka osittain johtuu varmasti myös pituudesta mutta jotka helpottaisi varmasti jos saisi sen 40kg pudotettua. En tiedä mitä aloittaja horisee mutta terveenä ja samankokoisena voin sanoa että todella ahdistava koko, saatika että tässä olisi vielä joku pitkäaikaissairaus päällä!
[/quote]
Mä kyllä jaksan ihan hyvin vaikka on pitkäaikaissairauksia sulla on sitten asiat toisin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:10"]Olen tismalleen samankokoinen kuin ap. 180/~120 ja kyllä vaikuttaa ylipaino jokapäiväiseen elämään! Itsellä kans hyvä itsetunto, olen mielestäni nätti jne, mutta kyllähän nää läskit tiellä on ja niistä tällä hetkellä yritän kovasti päästä eroon. Kivoja vaatteita vaikee löytää, harrastan liikuntaa ja olen seisomatyössä mutta silti tuntuu että kunto ei kestä, selkävaivoja on jotka osittain johtuu varmasti myös pituudesta mutta jotka helpottaisi varmasti jos saisi sen 40kg pudotettua. En tiedä mitä aloittaja horisee mutta terveenä ja samankokoisena voin sanoa että todella ahdistava koko, saatika että tässä olisi vielä joku pitkäaikaissairaus päällä!
[/quote]
Asiallinen kirjoitus, mutta varaudu siihen että kohta toivotaan että kuolet, että miehesi löytäisi jonkun toisen ja varaudu sanoihin: läskivalas, läskisyöpä, meritursas, vitun mätisäkki. Katsos kun av-mammojen mielestä murha ja raiskaus ei ole mitään, ylipaino on pahin synti. Tuntuu että täällä Suomen mt-ongelmaiset koolla taas, muuten en voi käsittää.
Ok, ap on lihava. Mutta onko hän ansainnut näin kauhean vihan? Ja luuletteko että hän laihtuu kun häntä oikein haukutte? Pyydän myös huomioimaan että moni nuori lukee näitä juttuja ja monella voi anoreksia puhjeta. Se on monella puhjennut YHDESTÄ läskinimittelystä.
No ainakin ap puhuu paskaa kun ylipaino ei muka vaikuta elämänlaatuun mitenkään negatiivisesti. Luulee vielä että joku uskoo.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:20"]
No ainakin ap puhuu paskaa kun ylipaino ei muka vaikuta elämänlaatuun mitenkään negatiivisesti. Luulee vielä että joku uskoo.
[/quote]
Kun ei vaikuta. Kaikkea samaa teen kun tekisin laihanakin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:58"]Näittekö Iltalehdessä tai Sanomissa missä se nainen 250 kg (ennen) painoi nyt 120 kg? Näytti yllättävän sopusuhtaiselta. Näytti mun mielestä alle 100 kg.
[/quote]
Samaa äimistelin. Voisiko joku laittaa sen kuvan tähän? Olen luurilla en jaksa linkittää
Paskaa puhuu, ja vielä pettää itseään,eli ap. Viestin 164 kirjoittaa myöntää asian rehellisesti. Ei kukaan voi jaksaa kantaa 40 kiloa ylimäärää, lisättynä pitkäaikaissairauksilla.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:10"]Olen tismalleen samankokoinen kuin ap. 180/~120 ja kyllä vaikuttaa ylipaino jokapäiväiseen elämään! Itsellä kans hyvä itsetunto, olen mielestäni nätti jne, mutta kyllähän nää läskit tiellä on ja niistä tällä hetkellä yritän kovasti päästä eroon. Kivoja vaatteita vaikee löytää, harrastan liikuntaa ja olen seisomatyössä mutta silti tuntuu että kunto ei kestä, selkävaivoja on jotka osittain johtuu varmasti myös pituudesta mutta jotka helpottaisi varmasti jos saisi sen 40kg pudotettua. En tiedä mitä aloittaja horisee mutta terveenä ja samankokoisena voin sanoa että todella ahdistava koko, saatika että tässä olisi vielä joku pitkäaikaissairaus päällä!
[/quote]
Asiallinen kirjoitus, mutta varaudu siihen että kohta toivotaan että kuolet, että miehesi löytäisi jonkun toisen ja varaudu sanoihin: läskivalas, läskisyöpä, meritursas, vitun mätisäkki. Katsos kun av-mammojen mielestä murha ja raiskaus ei ole mitään, ylipaino on pahin synti. Tuntuu että täällä Suomen mt-ongelmaiset koolla taas, muuten en voi käsittää.
Ok, ap on lihava. Mutta onko hän ansainnut näin kauhean vihan? Ja luuletteko että hän laihtuu kun häntä oikein haukutte? Pyydän myös huomioimaan että moni nuori lukee näitä juttuja ja monella voi anoreksia puhjeta. Se on monella puhjennut YHDESTÄ läskinimittelystä.
[/quote]
Onneks on palstan tyyli tiedossa niin en ota itteeni ;) Mulla on rakastava mies joka tsemppaa mua tässä elämäntapamuutoksessa ja tykkää puristella mun "muotoja" :D
Teen myös kaikkia samoja asioita kun laihanakin tekisin, mutta kyllä tää elämä vaan olis laihana mukavampaa ja helpompaa!
Ei täällä nimitellä ihmistä, joka myöntää rehellisesti, että lihavana on tukalaa. Ei, hän on ansainnut kannustusta.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:24"]
Paskaa puhuu, ja vielä pettää itseään,eli ap. Viestin 164 kirjoittaa myöntää asian rehellisesti. Ei kukaan voi jaksaa kantaa 40 kiloa ylimäärää, lisättynä pitkäaikaissairauksilla.
[/quote]
Minä kuule jaksan. Olen tässä 120kg luomusti raskautunutkin ja synnyttänyt normaalisti alakautta vaikka painoa on tämän verran ollutkin ja useampi pitkäiakaissairauksin. Ja tuli normaali ja terve lapsikin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:32"]Ei täällä nimitellä ihmistä, joka myöntää rehellisesti, että lihavana on tukalaa. Ei, hän on ansainnut kannustusta.
[/quote]
Niin että jos ei myönnä saa haukkua?? Okei... ja eiköhän se olon tukaluus ole subjektiivinen kokemus.
Provosoiva viesti saa samalla mitalla takaisin, eikö se niin mene. Ap sai mitä haki.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:38"]Provosoiva viesti saa samalla mitalla takaisin, eikö se niin mene. Ap sai mitä haki.
[/quote]
Ap vastaillut asiallisesti toista on joillakin muilla
En tiedä onko tämä jo kysytty, kysyn silti. Millainen ruumiinrakenne sinulla on? Eli onko sulla rasva omenamaisesti etupäässä vyötäröllä ja peppu on pieni suhteessa muuhun kroppaan vai onko se enempi takalistossa ja reisissä päärynän tapaan?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:22"]
Kysyin viestiketjun eka sivulla tuota rahajuttua. Meillä on kans kolme ihmistä perheessä ja ruokalasku taloustavaroiden kanssa on 400 euroa, joka on vähän. Emme osta irtojukurttia tms. Uskomatonta, että 500 eurolla voi lihava pärjätä!
[/quote]
Kyllä me pärjätään pidän kirjaa ruokakauppalaskuista ja tuohon 500€ kuuluu hygieniatuotteet myös.