150e epidemiakorvausta perustoimeentulotuella eläville
Mun mielestä ihan järjetöntä, kyllä sitten pitäisi työttömyystuella elävillekin antaa. Mutta ensisijaisesti antaisin rahat hoitajille. Systeemi on niin epäreilu enkä edes häpeä sitä että ajattelen näin.
Kommentit (84)
Onhan se kiva saada ylimääräistä rahaa. Mutta tämä nyt jaettu ylimääräinen tuki on kokonaan velkarahaa. Sen velan maksumiehiä ovat nuorimmat sukupolvet, käytännössä siis nämä rahat on otettu förskottina meidän omilta lapsilta. Ja toisin kuin vasemmisto kuvittelee, velat on maksettava takaisin korkojen kanssa.
Suomen kyky maksaa lainansa riippuu siitä, millä korolla saamme uutta lainaa. Korot voivat nousta minä hetkenä tahansa ja ne tulevatkin nousemaan heti, kun rahoittajat katsovat että maksukykymme on heikko. Pahimmassa tapauksessa velkahanat menevät kokonaan kiinni ja vanhat velat tulevat maksuun. Niiden velkojen maksuun menee usean vuoden koko BKT.
Suomella on enemmän velkaa kuin Kreikalla oli sen ajauduttua rahoituskriisiin. Suomi on todella isossa pulassa, kun hallitus vain paisuttaa menoja eikä tee yhtään mitään tulojen lisäämiseksi tai menojen pienentämiseksi. Suomi on niin pieni maa, että muilla EU-mailla ei ole intressiä pelastaa meitä, ei tule mitään tukipaketteja. Ihan itse me joudutaan ne velat maksamaan, meidän kaikkien selkänahasta ne rahat tullaan repimään.
Eli nauttikaa nyt niistä rahoistanne. Velkakriisin puhjettua ette saa enää mitään, eikä saa kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono päätös, ne ylimääräiset rahat menee samana päivänä Alkoon jos jotain jää, niin ostetaan tupakkaa, valmisruokaa ym. epäterveellistä. Ylipainoisia yli puolet tt-asiakkaista.
Tämä niiden nimenomainen tarkoitus on: menevät kulutukseen. Kulutus ylläpitää tarjontaa jne.
Toinen ääliömäinen vetosi: ylipainoiset. Nyt vähäksi aikaa kouluun - hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Huono päätös, ne ylimääräiset rahat menee samana päivänä Alkoon jos jotain jää, niin ostetaan tupakkaa, valmisruokaa ym. epäterveellistä. Ylipainoisia yli puolet tt-asiakkaista.
Tämä niiden nimenomainen tarkoitus on: menevät kulutukseen. Kulutus ylläpitää tarjontaa jne.
Toinen ääliömäinen vetosi: ylipainoiset. Nyt vähäksi aikaa kouluun - hopi hopi.