Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

150e epidemiakorvausta perustoimeentulotuella eläville

Vierailija
13.10.2020 |

Mun mielestä ihan järjetöntä, kyllä sitten pitäisi työttömyystuella elävillekin antaa. Mutta ensisijaisesti antaisin rahat hoitajille. Systeemi on niin epäreilu enkä edes häpeä sitä että ajattelen näin.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tipu mitään myöskään kuntoutustuella oleville.

Vierailija
2/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki nää koronamiljoonat juuri olekin menneet heille, jotka eivät sitä tarvitsisi?

He, jotka oikeasti tilanteesta kärsivät, eivät saaneet mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että perustoimeentulotuella ei eletä kuin kuninkaat. Mutta silti peruste tuolle tuelle on väärä sillä eihän tämä ryhmä kärsi koronan takia lisäkuluja. Mahdolliset maskit saavat ilmaiseksi ja tulot eivät tipu potkujen/lomautusten takia.

Vierailija
4/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päätös, ne ylimääräiset rahat menee samana päivänä Alkoon jos jotain jää, niin ostetaan tupakkaa, valmisruokaa ym. epäterveellistä. Ylipainoisia yli puolet tt-asiakkaista.

Vierailija
5/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään ainakin poikien kanssa ostamaan alko tyhjäksi perjantaina :D

Ei tässä arjessa mitään muutosta ole tänä vuonna ollut, mutta nyt saa enemmän fyrkkaa käyttöön hahah

Vierailija
6/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono päätös, ne ylimääräiset rahat menee samana päivänä Alkoon jos jotain jää, niin ostetaan tupakkaa, valmisruokaa ym. epäterveellistä. Ylipainoisia yli puolet tt-asiakkaista.

Suomalaisista aikuisista 70% on ylipainoisia.

Vierailija
7/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista aikuisista 70% on ylipainoisia.

Just niin, ketuttaa...

N174/56, rahat tiukalla (en tukielätti)

Vierailija
8/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä työttömyystuellakin oleva jos on saanut myös perustoimeentuloa

Vierailija
9/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan päivärahaa 1100-1350e/kk ja oon työharjoittelussa jossa mulle ei anneta maskia (aspatyö ja työntekijät saa maskin). Onko tämä reilua sitten? 🤔

Vierailija
10/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos sai veronpalautuksia juuri sen verran, että jäi ilman toimeentulotukea elokuussa ja mahdollisesti jopa syyskuussakin(kyllä, niistä työttömyystuistakin mene veroa ja saa veronpalautuksia) eikä ole sössinyt asioitaan niin, että esimerkiksi ulosotto olisi ne vienyt niin jäi ilman koronatukeakin. 

Vierailija
11/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos sai veronpalautuksia juuri sen verran, että jäi ilman toimeentulotukea elokuussa ja mahdollisesti jopa syyskuussakin(kyllä, niistä työttömyystuistakin mene veroa ja saa veronpalautuksia) eikä ole sössinyt asioitaan niin, että esimerkiksi ulosotto olisi ne vienyt niin jäi ilman koronatukeakin. 

tai oli mätkyjä viime vuoden töistä, kuten minulla.

Vierailija
12/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauspäiväraha nettona 900e, en saa mitään koronalisiä.

Vierailija
13/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ajattelin maksaa velkoja ja laskuja pois ja säästää loput, saan 3x75 e. Velkaa tuli kun kuntouttava ja leipäjonot loppui, tarvitsin sitä ihan ruokaan ja söin vain kerran päivässä säästääkseni. Kaupoissa ei näkynyt juuri edes -60 tuotteita kun ihmisten piti ostaa enemmän kotiin.

Mut ihan tällaisten törppöjen takia taidan tilata koko rahalla viinaa ja myyn sen sit 100 prosentin voitolla pimeästi eteenpäin.

Vierailija
14/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimainen päätös, minkä myöntävät myös tt-tuen saajat.

Vierailija
15/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki pitäisi lisätä työmarkkinatuen päälle.

Vierailija
16/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävälle terveydenhoitohenkilöstölle se olisi pitänyt antaa.

Vierailija
17/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on monilla ollut vähemmän kuluja.

Todella outo päätös ja kosiskelee vasemmiston äänestäjiäkunnallisvaaleja silmällä pitäen.

Vierailija
18/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hlvetti taas...

Saan tuon lisän loka-, marras- ja joulukuussa.

En juo, olen ihannepainoinen, nousen yleensä kuudelta ja menen tunnin lenkin jälkeen kahdeksaksi kuntouttavaan työtoimintaan. Hän myös kaikkia työpaikkoja johon olisi mahdollista päästä.

Minne minä voin palauttaa tuon huimat 225 euroa, joka mulle kerran elämässä "ylimääräistä"tulee kerran en sitä mihinkään tarvitse?!?

Herranjestas yritykset ja perseenpyörittäjät ja turhat medianaamat saa kymppitonneja, onko vähän väärä paikka kitistä?

Muistatteko 120 euron torkkupeitot?

Vierailija
19/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat tienaa 3200e kuukaudessa tyhjissä sairaaloissa. Miksi heille pitäisi antaa mitään? 

Vierailija
20/84 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diskorahaa mamuille jotka eivät ole tehneet päivääkään työtä Suomen hyväksi. Tuo koronakorvaus pitäisi antaa vain etnisille suomalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme