Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yh isä ei kelpaa naisille?

Vierailija
12.10.2020 |

2lapsen totaali yh. 11v tyttö ja 8v poika eli ei taaperoita enään.
Vaimo kuollut 5vuotta sitten eli ei ole ilkeitä exiä.
Vakityö jolla elättää hyvin lapset ja maksaa harrastukset jne.
Ulkonäkö ihan ok ja asiat muutenkin hyvin.
Tinderissä tulee kyllä osumia mutta homma kaatuu lapsiin aina.
Huvittavinta on se että yh naiset valittavat että eivät kelpaa kenellekkään mutta sitte nämä samat yh naiset eivät kelpuuta miestä jolla on jonkun muun lapsia vaan haluavat miehen jolla ei ole lapsia.
Luulisi olevan helpompaa semmosen kanssa jolla on jo lapsia niin tietää minkälaista arki on lapsien kanssa.
Onko semmosia naisia olemassakaan jotka hyväksyy miehen jolla on lapsia?
Seksiä kyllä tuntuisi saavan mutta ei mikään pelkkä seksi voisi vähempää kiinostavan tässä iässä.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvastust.kand.N24 kirjoitti:

Taidat olla köyhä luuseri

Trollihan tämä on, mutta vastataan nyt silti, että 24-veen elämänkokemukseen en oikein luottaisi. :)

Vierailija
22/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö leski ole oikeampi termi

No ei ole. Ei leskellä välttämättä ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika pienet lapset. Sun pitäs olla kyllä helvetin hyvä mies, että minä alkaisin seurustelemaan kanssasi. Minulla on jo kaikki melkein aikuisia. Ei oo helppoo yhdistää 2 aikuisen pieniä lapsia.

Puhuu helvetin hyvä nainen?

Vierailija
24/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa jos on tarpeeksi pätäkkää.

Ja jos on tarpeeksi, kelpaa lähes kelle naiselle vaan.

Vierailija
25/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle vastaus olisi nykyään ei siksi, että oma on jo maailmalla, enkä halua enää lapsiperhe-elämää. Aiemmin se olisi ollut ei siksi, että olisin epäillyt miehen yrittävän sälyttää lapsensa oman hoitoa minulle, ja omassani oli tarpeeksi tekemistä.

Onko se jotenki vaikeaa kuvitella että mies hoitaa itse omat lapsensa?

Kuvitteleeko naiset olevansa jotai yli ihmisiä eikä kukaan muu pystyisi kasvattamaan lapsia kun nainen?

En kyllä ole ap enkä yh vaan eronnut mies jolla myös lapsia ja olen kuullu monesti että kuvitellaan miehen etsivän lapsille hoitajaa

Tämä saattaa olla sukupolvikysymys. Mun 40+ -ikäluokassa moni eroisä yritti luistella vastuustaan jopa viikoloppujen suhteen (vuoroviikkosysteemi on suhteellisen tuore keksintö). Eihän tässä ole kuin kunkin oma kokemus.

Vierailija
26/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos eivät tiedä onko miehellä suruprosessi vielä kesken ja mitä tapahtui exälle, ja se mietityttää heitä. Jos se pitää erikseen selittää jossain kohtaa. Myös ettei tule väärää käsitystä "yksinhuoltaja" sanasta, että olisit vienyt lapset heidän äidiltä. Uudelle voi olla vaikeaa käsitellä toisen kumppanin kuolemaa /menetystä, kun kaiken pitäisi olla alussa tai onkin. Sitä ei moni halua elämäänsä, ellei kaikki ole selkeää ja joku ymmärrys aihealueesta. Joitakin naisia se ei kyllä häiritse, eivät mieti ehkä kuolleen tunteita niin perusteellisesti kuin taas toisia voi ahdistaa monikin seikka.

Vierailija
27/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät olisi mikään ongelma, päinvastoin. Tykkään lapsista tosi paljon, mutta en halua synnyttää ja imettää yms omia, joten valmis paketti kelpaisi oikein mainiosti.

Mutta kirjoittaa pitäisi osata.

Vierailija
28/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ongelma, itsellä 8- ja 10-vuotiaat, mutta olishan tuossa melkoinen paletti.

Vierailija
29/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kasvastust.kand.N24 kirjoitti:

Taidat olla köyhä luuseri

Taidat olla niitä naisia jotka juoksee rahan perässä?

En kyllä ole köyhä mutta en rikaskaan, pikemminki keskituloisen luokan hiukan ylemmästä päästä.

Asun omakotitalossa, mökki näsijärven rannalla jne jne.

Kaksi elätettävää jo löytyy joten kolmatta en tarvitse vaan naisen on elätettävä itse itsensä eikä lyhyellä seurustelulla yhteen muuteta vaan vasta sitte kun voi olla varmaa että homma toimii oikeesti ja voi kuvitella että kaikki olisi yhtä "perhettä".

Jotenkin tuosta nyt vaan huokuu läpi se, että lapsetonta olisit kuitenkin etsimässä. Lapselliselle naiselle kun ei riitä se, että elättää itse itsensä.

Oma lukunsa on sitten se, että kuinka moni tänä päivänä enää kiinnostuu koko ajatuksesta, että pitäisi muuttaa saman katon alle, jossa on sitten sun ja mun ja jossain tapauksissa vielä meidänkin. Osa siitä katraasta saattaa olla osan aikaa, osa joka toinen viikko, osa pelkkiä viikonloppuja jne. Aika moni tänä päivänä haluaa pestä kätensä niistä kuvioista ja pitää oman asunnon ja hyvin pitkälti oman arjen.

Toki olet kaukana vielä niistä pohdinnoista, mutta kannattaa miettiä vaihtoehtona.

Vedit sitte omat johtopäätökset tekstistä.

Ei lukenu yhteisestä arjesta mitään muuta kun sitte vasta jos pystyy kuvittelemaan että semmoseen on mahdollisuus tai siinä on ylipäätänsä mitään järkeä eikä lyhyellä seurustelulla ole tulossakaan.

Lapsiin myös ei ole tarkotus tutustuttaa ketään ennen kun on varma että on pidempi juttu tulossa.

Lapsettomasta naisesta en puhunut mitään vaan ihan päinvastasesta.

Naisille ei riitä että itse elättää itsensä vaan miehenkö pitäisi elättää aikuista ihmistä?

Tämän kyllä olen huomannu mutta olisihan se kiva jos löytyy semmonenkin nainen joka ei ole materiasta kiinostunut tai rahasta ylipäätänsä.

No mutta hienoja johtopäätöksiä jokatapauksessa.

Vierailija
30/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset maailmalla jo ja kyllä kelpasi yh isä kouluikäisellä lapsella. Ihan sama minkäikäinen lapsi olisi ollut kyseessä tai mies ilman lasta. En ole miehen kanssasuhteessa noiden syiden vuoksi vaan rakkaudesta mieheen.

Vierailija
31/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olisi mitään sitä vastaan, että miehellä olisi lapsia. Rakastan lapsia, vaikka minulle ei niitä suotu. N36 

Vierailija
32/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet ollut kullisi viemä nyhverö ennenkin nyt koitat hakea sääli pisteitä kun et osannut edes kortonkia käyttää

Sä olet täysi pelle.

Jotkut haluaa aidosti lapsia ja perheen.

Tsemppiä ap:eelle

Vierailija
33/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpasi kolmen pojan yh isä, jonka lapset ei ikinä olleet äidillään.

Rankinta on ollut, että kieltämättä olen anranut itsestäni kaiken ja rakkaudella, mutta saan silti kokea itseni ulkopuoliseksi, jonka mielipiteillä ja tunteilla ei ole niin väliä.

Vierailija
34/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi olisi minulle ihan unelma. Saisi olla lasten elämässä ja muovata mukavia muistoja ja perinteitä. Minulla ei ole omia lapsia.

Vierailija
35/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen opettamana tärkeintä ei ole se onko lapsia vai ei. Vaan se, millaisia lapset ovat. Itse haksahdin viikko-viikko isään, joiden lasten kasvatus oli vähän niin ja näin sekä isällään että äidillään. Yhtä #@#ä tämä on ollut, kun omilla on jonkinlaiset käytöstavat ja rajat ja kaksi muuta huutaa ja lyö muita...

Vierailija
36/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais, lähetäänkö kahville?

M38

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 3 -vuotiaan pojan yh Helsingistä. Toinen yh kelpaisi hyvin, mutta ei tunnu yh-isille kelpaavan, kun poika vielä niin pieni :/

N31

Vierailija
37/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 3 -vuotiaan pojan yh Helsingistä. Toinen yh kelpaisi hyvin, mutta ei tunnu yh-isille kelpaavan, kun poika vielä niin pieni :/

N31

Ei 3-vuotias ole paha ikä vaan oikeastaan päinvastoin. Vaippa ralli on ohi tai ainaki menossa ohi ja sen ikänen nukkuu vielä aika paljon. Jokaisessa iässä on omat haasteensa.

Pienellä lapsella on vielä pienet "ongelmat" ja iän myötä ne "ongelmat" vaan kasvaa.

Siis lapsien näkökulmasta ongelmat.

Mukavaa se on seurata kun lapset kasvaa ja oppii uusia juttuja ja kun huomaa että on tehny asioita oikein.

Pienen lapsen ilo on vielä niin vilpitöntä ja aitoa. Toki on isommillakin lapsilla mutta ehkä ymmärsit mitä tarkotin.

Ap

Vierailija
38/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lapset jo kohta muuttamassa kotoa. Ja taustalla uusperheyritys jossa miehellä oli lapsia. Ei toiminut mikään. Nimenomaan miehen lasten kohdalla. Lapsissa ei vikaa ollut, tietenkään. Toki hänellä oli se ikävä exä. Mut lisäksi paljon muita haasteita eikä kykyä huolehtia samaan aikaan lapsistaan ja yhteisestä perheestä. Uusperhe on tosi haastava yhtälö, äitipuolen asema on vaikea ja sun lapset sen ikäisiä että tarvitsevat vielä paljon huomiota. Että kuinka paljon oikeasti pystyt panostamaan parisuhteeseen? Ja kuinka paljon tilaa sun elämässä on naiselle. Vaikka lapset kuuluvat pakettiin, he harvemmin ovat parisuhteelle plussaa. Vaan kilpailija. Parhaiten varmaan toimis jos olis nainen jolla saman ikäiset lapset?

Vierailija
39/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja mies kelpaisi todella hyvin. Omia lapsia ei ole eikä enää tulekaan, niin olisi vain plussaa jos miehellä olisi lapsia.

Vierailija
40/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais, lähetäänkö kahville?

M38

Vierailija kirjoitti:

N31

Mennään vaan :)

N31