Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ihastunut" pirinistiin

Vierailija
06.01.2014 |

Noniin elikkäs mulla on tämmönen tilanne. Oon tutustunu tuollaseen henkilöön joka käyttää anfetamiiniä eli piriä, hän on itsekin myöntänyt olevansa täysi narkkari. Välillä puhuu sosiaalisairaalaan ja katkolle menosta, mut seuraavana päivänä saattaakin olla aivan toisin ja sama meno jatkuu eli pirin rännittäminen suoneen. Eilen puhuin ekaa kertaa hänen kanssaan puhelimessa ja vaikka hän kertoi mulle tänä aamuna vetäneensä vähän ennen sitä puhelua töötit niin ihmeen normaali järkiseltä ihmiseltä hän kuulosti! puhe ei ollut yhtään sekavaa tai mitään. Jutut oli kyllä koko ajan sitä tasoa mikä liittyi päihteisiin ja örveltämiseen, pari kertaa puhuttiin muistakin asioista mutta siinä se. Hän yritti saada minut tajuamaan vaikka hän narkkaa että hän ei paha ihminen ole, ei esim ryöstele mummoja tuolla kadulla tai muutenkaan ole mikään kovin väkivaltainen tyyppi tms. Hän käy töissä ja rahoittaa käyttöään tekemällä töitä, joten rikosrekisteriäkään ei löydy tai ole ollut vankilassa. Eikä hän itse diilaa, vaan hällä on diileri. Entiset tyttöystävät eivät ole myöskään käyttäneet, mutta hänellä kun on tapana ostella mielitietyilleen paljon kaikkea kivaa niin ero on tullu sitten sen takia että ne naiset ovat olleet hänen kanssaan enemmän rahasta kuin rakkaudesta.

En ole sinisilmäinen tyyppi, olen pitänyt varani. Mulla ei oo itselläni takana mitään päihdeongelmallista tai rikollista taustaa ja päihteistäkin sen verran että joskus saatan sillon tällön käyttää alkoholia mutta mulle päihteet ei oo mikään tärkeä juttu. Pidän enemmän ihmisen terveyttä ylläpitävistä asioista ja kaveeraan sitten nistin kanssa, niin hauskalta kun se kuulostaakin...

Tää tyyppi on kuitenkin tosi mukava, ainakin minua kohtaan. Muistahan en sit tosissaan tiiä, mutta vakuttaa ettei ole mikään väkivaltanen tyyppi ja yrittää aina rauhanomaisesti puhumalla selvitellä asioita. Tosin häneen on käyty väkivaltaisesti käsiksi, häntä on kerran puukotettu niin että on meinannut henki lähteä ja hän itse on meinannut myös useamman kerran kuolla, tuon kaman käytön takia mutta selvinnyt joka kerta. muutenhan mekään ei puhuttaisi tässä...

Sanoin sitten hänelle että kerta sulla on niin v*tusti sitä rahaa mitä väität olevan, mikset vaan nosta kytkintä, muuta muualle asumaan ja katkase välejä siihen kaveripiiriin joka siellä käyttää ja mene uudestaan hoitoon, että jos menet ja näin teet niin kyllä mie yritän sun tukena olla.

Sit se vaan rupes sanoo et hän on kiinni vielä jossain bisneksissä. Velanperinnässä yms. et ei siitä näin heti voi vaan erota. Sit kysyin et jos hän eroais, oisko hänelle uhkaa siitä itelleen...? sanoo et eii, ei se sellanen sopimus ole. Tiedä sitten, kai mun on uskottava häntä tuossa asiassa kun noin ite sanoo, mutta ite oon saanu noista jutuista aina sellasen kuvan et se eroominen ei välttämättä olekkaan niin yksinkertasta. Mutta jospa hän ei ole sitten kiinni niin isossa mafiosossa että toi on vaan tollasta "pienempää" perus perseilyä ja käyttöä, ei mitään et haetaan ulkomailta lasteja suomeen tms. Sellaseenhan hän ei ole sotkeutunut koska rikollinen hän ei ole ja tuomioita ei ole, sakkoja korkeintaan muutama.

Kertonu ite et on tosi kyllästyny tohon yli 10v huumesekoiluunsa ja tahtois lopettaa ja oikee nainen vois siinä olla avuks, samoin rakastuminen, vaikka sen homman tuleekin lähteä itestään. Eilen mietti jopa itsemurhaa ja miettinyt useammankin kerran, koska on niin kyllästynyt tuohon paskaan.

C-hepatiitti hällä on ja on kertonut sen avoimesti itse ja muutenkin miten huumeiden käyttö on vaikuttanut häneen yms. Mm. että jos ei käytä piriä niin hänestä tulee aivan vammainen. Ei osaa kunnolla puhua enää, puhe takkuilee ja ei oikein tajua mistään mitään.

Jääkö hänestä koko loppuiäks sit tuollanen jos hän lopettaa? ikää kuitenkin vasta alle 30v. Tiedän että vierotusoireita tulee ja yks niistä voi olla vahva masennus, siksi toivonkin et hän lopettais ihan ammattilaishoidossa... ja oon lukenu tuosta piristä, mm. agressiivisuutta aiheuttaa, siksi ihmettelenkin et miten tää mies ei ole yhtään agressiivisen oloinen..? eikö ne sitten vaikuta kaikkiin samalla tavalla, et se vaikutusmekanismi on yksilöllinen?... senkin takia haluan et hän lopettaa hoidossa, ettei ole esim agressiivinen mua kohtaan tms. Mut millanen ihminen on niinku pirin käytön jälkeen? onks hän ihan arvaamaton ja hullu vai tuleeks hänestä ihan normaali ihminen niin kun meistä muistakin? mukaan lukematta sitä että on ehkä pientä hitautta puheessa tms.

Tavallaan mua käy sääliksi koska hän alotti aineiden käytön kuulemma 15-vuotiaana mielenterveysongelmien takia. 15veehän on ihan lapsi!

Nyt hänen perheensä on hylännyt hänet jne. Äiti ei halua olla missään tekemisissä ja vähän aikaa sitten hän yritti pyytää äidiltään anteeksi, mutta äiti hankki lähestymiskiellon. Sitten sisko pelkää ja veli on lusimassa muista rikoksista. Isän kanssa kuulemma on kuitenkin ihan hyvät välit ja on niitäkin kavereita, jotka ei käytä ollenkaan. Miten tämä ihminen pystyy selviämään ja lopettamaan jos ei oo lähimmäisiä tukena? ei mitenkään. Kai nekin yrittäny sit jotenkin auttaa tuota miestä, kun laittaneet välit poikki et jos se auttais lopettamaan mut tarviihan sitä ihminen myös sitä lähimmäisten henkistä tukea. Ei sitä käyttöö pidä mitenkään mahdollistaa et antaa siihen rahaa tai tulla oman katon alle asumaan kamapäissään ja vetämään kamaa sinne tms. Mut ei henkisesti jättää kuitenkaan yksin, jos toinen haluaa selvitä jossain vaiheessa oikeasti! uskon et on rankkaa sille perheellekin... mut ei oo kuulemma tehny heille mitään, ollu väkivaltanen esim heitä kohtaan.

On ollut kyseisellä miehellä ongelmia myös alkoholin kanssa, mut ei enää pahemmin sitä käytä. Nuorempana meni enemmän, kunnes rupes rykimään verta ja lopetti.

Ja olen korostanut hänelle että ennen kaikkea hänen täytyy lopettaa itsensä takia! mut se rakastuminen voi olla sivu motiivina ja tsemppaajana siinä ja siksi heittomerkeissä tuo ihastuminen koska tämä on niin varhasta vasta, että ei vois sanoo et mulla kunnon tunteita tuota henkilöö kohtaan on, mut niin kauan kun hän narkkaa ja pyörii niissä piireissä niin ei tuu olemaankaan. Enkä edes soittanut omalla numerolla vaan tuntemattomalla.

Mut mitäs mä teen, huomenna hän on menossa lääkäriin tarkastuttamaan sisuskalujen kuntoansa, yritän tsempata samalla et lähtis nyt sitä apuu hakemaan ja sit annanko tietyn verran aikaa hänelle tehdä muutoksia, mut jos ei tee niin lähen menee ite? en haluu nimittäin seurata vierestä sitä päivää kun hän kuolee tohon...

Toivoisin hänelle vähän erillaista tulevaisuutta. Perhettä, tervettä elämää, parisuhdetta jne.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan saanu jo saman neuvon moneen kertaan, mutta yhtäkään nistiä et saa kuiville rakastamalla. Päihderiippuvuudet on sellasia että niissä jää ihmissuhteet AINA kakkoseksi.

Unohda koko juttu.

Vierailija
62/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä ketjussa on kyllä ap:n vastailut itselleen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato elokuva Kasipallo. Kiteyttää aika hyvin millaseen elämään oot lähdössä.

Vierailija
64/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naivi ap parka. :( Se oliskin ihanaa jos nämä sairaat ihmispolot vois parantaa rakastamalla. Mutta kun elämä ei ole mitään elokuvaa. Osalle auttaa se, kun lähipiiri lakkaa mahdollistamasta ymmärtämällä ja osalle...ei auta yhtään mikään. :(

Vierailija
65/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tietenkin yrittää hommata lapsen/lapsia tän nistin kanssa. Ehkä perhe-elämä oikaisisi miehen kaidalle tielle.

Vierailija
66/96 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:31"]

Nyt hänen perheensä on hylännyt hänet jne. Äiti ei halua olla missään tekemisissä ja vähän aikaa sitten hän yritti pyytää äidiltään anteeksi, mutta äiti hankki lähestymiskiellon. Sitten sisko pelkää ja veli on lusimassa muista rikoksista.

[/quote]

No miksi lähestymiskielto ja miksi pelkää kun hän ei kerran ole aggressiivinen???

[/quote]

Niimpä ja lähestymiskiellolle pitää olla painavat syyt. Jos ei ole aggressiivinen, niin sitten pitää olla todella häiriöksi käytöksellään. Kukaan ei saa lähestymiskieltoa vain siksi että on nisti.

[/quote]

Juu ei taida riittää lähestymiskiellon perusteeksi tuo, että kävi joltain pyytämässä anteeksi.

Toivottavasti aloittaja ei tuohon jätkään sotkeudu.

[/quote]

Ja mitähän on pitäny sit tehdä? kyllä mä uskon että lähestymiskiellon voi saada ihan siksi kun jos vaan pelkää jotain ihmistä ja menee sen taustoista jotain selittämään sinne asemalle fiksuna mammana ja vetää yhden lapsistaan vielä mukaan siihen niin se lähestymiskielto lävähtää hyvinkin helposti jos kyseessä on joku narkkari poika.

[/quote]

No ilmeisesti juttuun liittyy sitten jotain muutakin, mitä ap tai tämä ihana nisti ei ole ap:lle kertonut. Siis joo, jos on painavat syyt pelätä toista ja tämä on aikaisemmin tehnyt jotain, niin tottakai voi saada lähestymiskiellon...mutta ap:han kertoi, että tämä pelle oli saanut lähestymiskiellon pelkästään käymällä anteeksipyyntöreissulla. Eikä sitä lähestymiskieltoa pelkästään siitä kellekään napsahda. Vaan asiaan todellakin tarvitsee liittyä jotain muutakin, joka on silloin tai aikaisemmin tapahtunut.

Vierailija
67/96 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositteleen tutustumaan www.päihdelinkki.fi / vilpola (huumeiden käyttäjän läheiset) kotikanava (alkoholistit yms. läheiset) keskustelupalsta.. Samaa toivottomuutta ja ahdistusta kaikkien omaisten elämät, hyvää konkreettista kertomusta millaista elämää vietellään.

Vierailija
68/96 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen pirinistille sitten sopii, jos ei hyvä kiltti ja kunnollinen?

Vierailija
69/96 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan se niin on, että oma äitikin hommaa lähestymiskiellon ymmärtämättömyyttään eikä tällä aikuisella ihmisellä mitään keinoja pärjätä yksin!

Olen itse joutunut kääntämään selkäni perheenjäseneni ja niin sitäkin sitten joku kehtasi minulle moralisoida, vaikka omasta kunnostani oli jo pitkälle silloin vedetty jaksamista. Sairaslomaa hain kun aoin itse väsyä hänen puuhistaan ja se on jo liian pitkälle mennyt silloin.

Toivon ymmärrystä, me ollaan kaikki aikuisia ja on vaan otettava vastuu. Ei äidit ja veljet yms vaan voi kannatella loputtomiin muita. Kyllä jokaisella on se omakin elämä ja jos ei jaksa ja pärjää niin meillä on tämä yhteiskunta joka sitten voi tarjota katkoja tai terapeutteja. Ymmärtävä, läheinen vanhempi on ihana asia, mutta säälittää miten eräät sitten imee heistä voimat: äitinikin on yhä tyhjääksi imettävissä ja onko se hänelle oikein? Hän ei vaan voi elää omaa elämäänsä kun sitä tyranisoi ja demonisoi syyllistävä, alkoholisoitunut mielenterveyspotilas jatkuvilla vaatimuksillaan.

Vierailija
70/96 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:31"]

Noniin elikkäs mulla on tämmönen tilanne. Oon tutustunu tuollaseen henkilöön joka käyttää anfetamiiniä eli piriä, hän on itsekin myöntänyt olevansa täysi narkkari. Välillä puhuu sosiaalisairaalaan ja katkolle menosta, mut seuraavana päivänä saattaakin olla aivan toisin ja sama meno jatkuu eli pirin rännittäminen suoneen. Eilen puhuin ekaa kertaa hänen kanssaan puhelimessa ja vaikka hän kertoi mulle tänä aamuna vetäneensä vähän ennen sitä puhelua töötit niin ihmeen normaali järkiseltä ihmiseltä hän kuulosti! puhe ei ollut yhtään sekavaa tai mitään. Jutut oli kyllä koko ajan sitä tasoa mikä liittyi päihteisiin ja örveltämiseen, pari kertaa puhuttiin muistakin asioista mutta siinä se. Hän yritti saada minut tajuamaan vaikka hän narkkaa että hän ei paha ihminen ole, ei esim ryöstele mummoja tuolla kadulla tai muutenkaan ole mikään kovin väkivaltainen tyyppi tms. Hän käy töissä ja rahoittaa käyttöään tekemällä töitä, joten rikosrekisteriäkään ei löydy tai ole ollut vankilassa. Eikä hän itse diilaa, vaan hällä on diileri. Entiset tyttöystävät eivät ole myöskään käyttäneet, mutta hänellä kun on tapana ostella mielitietyilleen paljon kaikkea kivaa niin ero on tullu sitten sen takia että ne naiset ovat olleet hänen kanssaan enemmän rahasta kuin rakkaudesta.

En ole sinisilmäinen tyyppi, olen pitänyt varani. Mulla ei oo itselläni takana mitään päihdeongelmallista tai rikollista taustaa ja päihteistäkin sen verran että joskus saatan sillon tällön käyttää alkoholia mutta mulle päihteet ei oo mikään tärkeä juttu. Pidän enemmän ihmisen terveyttä ylläpitävistä asioista ja kaveeraan sitten nistin kanssa, niin hauskalta kun se kuulostaakin...

Tää tyyppi on kuitenkin tosi mukava, ainakin minua kohtaan. Muistahan en sit tosissaan tiiä, mutta vakuttaa ettei ole mikään väkivaltanen tyyppi ja yrittää aina rauhanomaisesti puhumalla selvitellä asioita. Tosin häneen on käyty väkivaltaisesti käsiksi, häntä on kerran puukotettu niin että on meinannut henki lähteä ja hän itse on meinannut myös useamman kerran kuolla, tuon kaman käytön takia mutta selvinnyt joka kerta. muutenhan mekään ei puhuttaisi tässä...

Sanoin sitten hänelle että kerta sulla on niin v*tusti sitä rahaa mitä väität olevan, mikset vaan nosta kytkintä, muuta muualle asumaan ja katkase välejä siihen kaveripiiriin joka siellä käyttää ja mene uudestaan hoitoon, että jos menet ja näin teet niin kyllä mie yritän sun tukena olla.

Sit se vaan rupes sanoo et hän on kiinni vielä jossain bisneksissä. Velanperinnässä yms. et ei siitä näin heti voi vaan erota. Sit kysyin et jos hän eroais, oisko hänelle uhkaa siitä itelleen...? sanoo et eii, ei se sellanen sopimus ole. Tiedä sitten, kai mun on uskottava häntä tuossa asiassa kun noin ite sanoo, mutta ite oon saanu noista jutuista aina sellasen kuvan et se eroominen ei välttämättä olekkaan niin yksinkertasta. Mutta jospa hän ei ole sitten kiinni niin isossa mafiosossa että toi on vaan tollasta "pienempää" perus perseilyä ja käyttöä, ei mitään et haetaan ulkomailta lasteja suomeen tms. Sellaseenhan hän ei ole sotkeutunut koska rikollinen hän ei ole ja tuomioita ei ole, sakkoja korkeintaan muutama.

Kertonu ite et on tosi kyllästyny tohon yli 10v huumesekoiluunsa ja tahtois lopettaa ja oikee nainen vois siinä olla avuks, samoin rakastuminen, vaikka sen homman tuleekin lähteä itestään. Eilen mietti jopa itsemurhaa ja miettinyt useammankin kerran, koska on niin kyllästynyt tuohon paskaan.

C-hepatiitti hällä on ja on kertonut sen avoimesti itse ja muutenkin miten huumeiden käyttö on vaikuttanut häneen yms. Mm. että jos ei käytä piriä niin hänestä tulee aivan vammainen. Ei osaa kunnolla puhua enää, puhe takkuilee ja ei oikein tajua mistään mitään.

Jääkö hänestä koko loppuiäks sit tuollanen jos hän lopettaa? ikää kuitenkin vasta alle 30v. Tiedän että vierotusoireita tulee ja yks niistä voi olla vahva masennus, siksi toivonkin et hän lopettais ihan ammattilaishoidossa... ja oon lukenu tuosta piristä, mm. agressiivisuutta aiheuttaa, siksi ihmettelenkin et miten tää mies ei ole yhtään agressiivisen oloinen..? eikö ne sitten vaikuta kaikkiin samalla tavalla, et se vaikutusmekanismi on yksilöllinen?... senkin takia haluan et hän lopettaa hoidossa, ettei ole esim agressiivinen mua kohtaan tms. Mut millanen ihminen on niinku pirin käytön jälkeen? onks hän ihan arvaamaton ja hullu vai tuleeks hänestä ihan normaali ihminen niin kun meistä muistakin? mukaan lukematta sitä että on ehkä pientä hitautta puheessa tms.

Tavallaan mua käy sääliksi koska hän alotti aineiden käytön kuulemma 15-vuotiaana mielenterveysongelmien takia. 15veehän on ihan lapsi!

Nyt hänen perheensä on hylännyt hänet jne. Äiti ei halua olla missään tekemisissä ja vähän aikaa sitten hän yritti pyytää äidiltään anteeksi, mutta äiti hankki lähestymiskiellon. Sitten sisko pelkää ja veli on lusimassa muista rikoksista. Isän kanssa kuulemma on kuitenkin ihan hyvät välit ja on niitäkin kavereita, jotka ei käytä ollenkaan. Miten tämä ihminen pystyy selviämään ja lopettamaan jos ei oo lähimmäisiä tukena? ei mitenkään. Kai nekin yrittäny sit jotenkin auttaa tuota miestä, kun laittaneet välit poikki et jos se auttais lopettamaan mut tarviihan sitä ihminen myös sitä lähimmäisten henkistä tukea. Ei sitä käyttöö pidä mitenkään mahdollistaa et antaa siihen rahaa tai tulla oman katon alle asumaan kamapäissään ja vetämään kamaa sinne tms. Mut ei henkisesti jättää kuitenkaan yksin, jos toinen haluaa selvitä jossain vaiheessa oikeasti! uskon et on rankkaa sille perheellekin... mut ei oo kuulemma tehny heille mitään, ollu väkivaltanen esim heitä kohtaan.

On ollut kyseisellä miehellä ongelmia myös alkoholin kanssa, mut ei enää pahemmin sitä käytä. Nuorempana meni enemmän, kunnes rupes rykimään verta ja lopetti.

Ja olen korostanut hänelle että ennen kaikkea hänen täytyy lopettaa itsensä takia! mut se rakastuminen voi olla sivu motiivina ja tsemppaajana siinä ja siksi heittomerkeissä tuo ihastuminen koska tämä on niin varhasta vasta, että ei vois sanoo et mulla kunnon tunteita tuota henkilöö kohtaan on, mut niin kauan kun hän narkkaa ja pyörii niissä piireissä niin ei tuu olemaankaan. Enkä edes soittanut omalla numerolla vaan tuntemattomalla.

Mut mitäs mä teen, huomenna hän on menossa lääkäriin tarkastuttamaan sisuskalujen kuntoansa, yritän tsempata samalla et lähtis nyt sitä apuu hakemaan ja sit annanko tietyn verran aikaa hänelle tehdä muutoksia, mut jos ei tee niin lähen menee ite? en haluu nimittäin seurata vierestä sitä päivää kun hän kuolee tohon...

Toivoisin hänelle vähän erillaista tulevaisuutta. Perhettä, tervettä elämää, parisuhdetta jne.

[/quote]

Ap,olet hellyttävän naiivi.Kauhean pitkä juttu,mutta mitä nyt silmäilin läpi,ei hyvältä vaikuta. Itse tutustuin 18-vuotiaana juuri kotoa muuttaneena naapurin piripäihin. Kahdeksan vuotta myöhemmin toinen on lopettanut IV-käytön ja kovat aineet,edelleen kuitenkin sekakäyttäjä(nykyinen poikaystäväni.)Toinen on vetää piriä ja kaikkea muutakin mitä käsiinsä saa,tekee hidasta itsemurhaa aineilla. Eli voin kokemuksesta sanoa,että vaikka miten olisit tukena,ei elämä narkkarin naisena ole mitään ruusuilla tanssimista,en toivoisi tällaista pahimmalle vihamiehellenikään. Hienoa,että olet suvaitsevainen,mutta yritä olla myös realisti.

Vierailija
71/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä hällä on sellanen jännä juttu, esim tänä aamuna et kun ite hempeilly mulle yöllä jotain ja luen ne viestit tänä aamuna. Niin minä kun hempeilen tänä aamuna takas, niin yhtäkkiä en ookkaan kauheemmin mielessä... pitäis vaan saada diileri hereille :(

Vierailija
72/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run fast run far

Vierailija
73/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:42"]

Run fast run far

[/quote]

Miksi?

Eikö tälläistä ihmistä pitäisi auttaa, koittaa olla tukena? mutta sopivissa määrin, ettei itse sekaannu liikaa siihen paskaan. En ole kyseistä henkilöä mm. koskaan nähnyt kasvotusten, enkä tule näkemäänkään niin kauan kun hän käyttää.

Mielenterveysongelmista sen verran että kärsii kuulemma paranoidisesta skitsofreniasta... en tiedä millanen sairaus se on, mutta itsekin olen kärsinyt mielenterveysongelmista joten tiedän ettei ne mitään herkkua ole, eikä varsinkaan jos lapsi parka joutuu niistä vielä kärsimään. :/ mulla ollut masennusta, ahdistusta ja epävakaa persoonallisuus.

Kysyin myös että tietävätkö muut hänen kaverinsa minusta. Niin sano et joo, onhan hän kerran kertonut ja näyttänyt että tämän näkösen tytön kanssa juttelen ja kysyin sitten että mitä he sanoivat, niin ovat kuulemma niin rappiolla että eivät välitä kun omasta perseestä... eli siinä mielessä mulla kai on käynyt tuuri...

Eli tietävät varmaankin että mä en käytä. Mutta ovat silti niin syvässä suossa että eivät halua pelastua siitä ja päästä terveiden ihmisten seuraan. Ihmettelen sit et miten tää mies ei oo tai kuulosta siltä.. ainakaan kovin paljoa. Kyllä hänen ulkonäöstään vähän huomaa sen että on tullut narkattua, mutta ei tosiaan mikään rumakaan ole.

Vierailija
74/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsimällä etsi vaikeuksia. Tyyppi on tehnyt jo valintansa.. sano että ottaa yhteyttä kun kunnossa!!

Vierailija
75/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti hyvin nuori? Älä yhtään kuvittele, että voisit rakkaudellasi parantaa miehen. Usko minua kun sanon, että tuollaisten tyyppien kanssa ei pidä olla MISSÄÄN TEKEMISISSÄ. Sinun käy muuten huonosti.

Vierailija
76/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan luota narkkariin.

Vierailija
77/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välttämättä haluat auttaa niin kannattaa antaa miehen itse hakeutua avun piiriin. Kokemusta löytyy, omia tunteita on turha alkaa sotkea mukaan, hukkaat vain oman mielenterveytesi.

Myöhemmin kun tyyppi on kuivilla, voit tukea kuivilla pysymistä tarjoamalla omaa, selvää seuraasi.

Silloin kun tyyppi vetää, kannattaa pysytellä kaukana.

Vierailija
78/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:36"]

niin yhtäkkiä en ookkaan kauheemmin mielessä... pitäis vaan saada diileri hereille :(

[/quote]

tämähän on aivan tyyppillistä huumeidenkäyttäjille, aineiden eteen ei mene mikään..

Vierailija
79/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:42"]

Run fast run far

[/quote]

Miksi?

[/quote]

vaikuttaa siltää, että oot jo valintas tehny, joten turha sulle järkeä yrittää puhua

Vierailija
80/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tämäkin avaus olla totta??

Ei kai kukaan ihan oikeasti ole noin lapsellinen? Uskotko ihan oikeasti saavasi sen kuiville?

Tai sitten joku joka tietää vähän narkkarien elämästä on kasannut kivan provon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän