Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ihastunut" pirinistiin

Vierailija
06.01.2014 |

Noniin elikkäs mulla on tämmönen tilanne. Oon tutustunu tuollaseen henkilöön joka käyttää anfetamiiniä eli piriä, hän on itsekin myöntänyt olevansa täysi narkkari. Välillä puhuu sosiaalisairaalaan ja katkolle menosta, mut seuraavana päivänä saattaakin olla aivan toisin ja sama meno jatkuu eli pirin rännittäminen suoneen. Eilen puhuin ekaa kertaa hänen kanssaan puhelimessa ja vaikka hän kertoi mulle tänä aamuna vetäneensä vähän ennen sitä puhelua töötit niin ihmeen normaali järkiseltä ihmiseltä hän kuulosti! puhe ei ollut yhtään sekavaa tai mitään. Jutut oli kyllä koko ajan sitä tasoa mikä liittyi päihteisiin ja örveltämiseen, pari kertaa puhuttiin muistakin asioista mutta siinä se. Hän yritti saada minut tajuamaan vaikka hän narkkaa että hän ei paha ihminen ole, ei esim ryöstele mummoja tuolla kadulla tai muutenkaan ole mikään kovin väkivaltainen tyyppi tms. Hän käy töissä ja rahoittaa käyttöään tekemällä töitä, joten rikosrekisteriäkään ei löydy tai ole ollut vankilassa. Eikä hän itse diilaa, vaan hällä on diileri. Entiset tyttöystävät eivät ole myöskään käyttäneet, mutta hänellä kun on tapana ostella mielitietyilleen paljon kaikkea kivaa niin ero on tullu sitten sen takia että ne naiset ovat olleet hänen kanssaan enemmän rahasta kuin rakkaudesta.

En ole sinisilmäinen tyyppi, olen pitänyt varani. Mulla ei oo itselläni takana mitään päihdeongelmallista tai rikollista taustaa ja päihteistäkin sen verran että joskus saatan sillon tällön käyttää alkoholia mutta mulle päihteet ei oo mikään tärkeä juttu. Pidän enemmän ihmisen terveyttä ylläpitävistä asioista ja kaveeraan sitten nistin kanssa, niin hauskalta kun se kuulostaakin...

Tää tyyppi on kuitenkin tosi mukava, ainakin minua kohtaan. Muistahan en sit tosissaan tiiä, mutta vakuttaa ettei ole mikään väkivaltanen tyyppi ja yrittää aina rauhanomaisesti puhumalla selvitellä asioita. Tosin häneen on käyty väkivaltaisesti käsiksi, häntä on kerran puukotettu niin että on meinannut henki lähteä ja hän itse on meinannut myös useamman kerran kuolla, tuon kaman käytön takia mutta selvinnyt joka kerta. muutenhan mekään ei puhuttaisi tässä...

Sanoin sitten hänelle että kerta sulla on niin v*tusti sitä rahaa mitä väität olevan, mikset vaan nosta kytkintä, muuta muualle asumaan ja katkase välejä siihen kaveripiiriin joka siellä käyttää ja mene uudestaan hoitoon, että jos menet ja näin teet niin kyllä mie yritän sun tukena olla.

Sit se vaan rupes sanoo et hän on kiinni vielä jossain bisneksissä. Velanperinnässä yms. et ei siitä näin heti voi vaan erota. Sit kysyin et jos hän eroais, oisko hänelle uhkaa siitä itelleen...? sanoo et eii, ei se sellanen sopimus ole. Tiedä sitten, kai mun on uskottava häntä tuossa asiassa kun noin ite sanoo, mutta ite oon saanu noista jutuista aina sellasen kuvan et se eroominen ei välttämättä olekkaan niin yksinkertasta. Mutta jospa hän ei ole sitten kiinni niin isossa mafiosossa että toi on vaan tollasta "pienempää" perus perseilyä ja käyttöä, ei mitään et haetaan ulkomailta lasteja suomeen tms. Sellaseenhan hän ei ole sotkeutunut koska rikollinen hän ei ole ja tuomioita ei ole, sakkoja korkeintaan muutama.

Kertonu ite et on tosi kyllästyny tohon yli 10v huumesekoiluunsa ja tahtois lopettaa ja oikee nainen vois siinä olla avuks, samoin rakastuminen, vaikka sen homman tuleekin lähteä itestään. Eilen mietti jopa itsemurhaa ja miettinyt useammankin kerran, koska on niin kyllästynyt tuohon paskaan.

C-hepatiitti hällä on ja on kertonut sen avoimesti itse ja muutenkin miten huumeiden käyttö on vaikuttanut häneen yms. Mm. että jos ei käytä piriä niin hänestä tulee aivan vammainen. Ei osaa kunnolla puhua enää, puhe takkuilee ja ei oikein tajua mistään mitään.

Jääkö hänestä koko loppuiäks sit tuollanen jos hän lopettaa? ikää kuitenkin vasta alle 30v. Tiedän että vierotusoireita tulee ja yks niistä voi olla vahva masennus, siksi toivonkin et hän lopettais ihan ammattilaishoidossa... ja oon lukenu tuosta piristä, mm. agressiivisuutta aiheuttaa, siksi ihmettelenkin et miten tää mies ei ole yhtään agressiivisen oloinen..? eikö ne sitten vaikuta kaikkiin samalla tavalla, et se vaikutusmekanismi on yksilöllinen?... senkin takia haluan et hän lopettaa hoidossa, ettei ole esim agressiivinen mua kohtaan tms. Mut millanen ihminen on niinku pirin käytön jälkeen? onks hän ihan arvaamaton ja hullu vai tuleeks hänestä ihan normaali ihminen niin kun meistä muistakin? mukaan lukematta sitä että on ehkä pientä hitautta puheessa tms.

Tavallaan mua käy sääliksi koska hän alotti aineiden käytön kuulemma 15-vuotiaana mielenterveysongelmien takia. 15veehän on ihan lapsi!

Nyt hänen perheensä on hylännyt hänet jne. Äiti ei halua olla missään tekemisissä ja vähän aikaa sitten hän yritti pyytää äidiltään anteeksi, mutta äiti hankki lähestymiskiellon. Sitten sisko pelkää ja veli on lusimassa muista rikoksista. Isän kanssa kuulemma on kuitenkin ihan hyvät välit ja on niitäkin kavereita, jotka ei käytä ollenkaan. Miten tämä ihminen pystyy selviämään ja lopettamaan jos ei oo lähimmäisiä tukena? ei mitenkään. Kai nekin yrittäny sit jotenkin auttaa tuota miestä, kun laittaneet välit poikki et jos se auttais lopettamaan mut tarviihan sitä ihminen myös sitä lähimmäisten henkistä tukea. Ei sitä käyttöö pidä mitenkään mahdollistaa et antaa siihen rahaa tai tulla oman katon alle asumaan kamapäissään ja vetämään kamaa sinne tms. Mut ei henkisesti jättää kuitenkaan yksin, jos toinen haluaa selvitä jossain vaiheessa oikeasti! uskon et on rankkaa sille perheellekin... mut ei oo kuulemma tehny heille mitään, ollu väkivaltanen esim heitä kohtaan.

On ollut kyseisellä miehellä ongelmia myös alkoholin kanssa, mut ei enää pahemmin sitä käytä. Nuorempana meni enemmän, kunnes rupes rykimään verta ja lopetti.

Ja olen korostanut hänelle että ennen kaikkea hänen täytyy lopettaa itsensä takia! mut se rakastuminen voi olla sivu motiivina ja tsemppaajana siinä ja siksi heittomerkeissä tuo ihastuminen koska tämä on niin varhasta vasta, että ei vois sanoo et mulla kunnon tunteita tuota henkilöö kohtaan on, mut niin kauan kun hän narkkaa ja pyörii niissä piireissä niin ei tuu olemaankaan. Enkä edes soittanut omalla numerolla vaan tuntemattomalla.

Mut mitäs mä teen, huomenna hän on menossa lääkäriin tarkastuttamaan sisuskalujen kuntoansa, yritän tsempata samalla et lähtis nyt sitä apuu hakemaan ja sit annanko tietyn verran aikaa hänelle tehdä muutoksia, mut jos ei tee niin lähen menee ite? en haluu nimittäin seurata vierestä sitä päivää kun hän kuolee tohon...

Toivoisin hänelle vähän erillaista tulevaisuutta. Perhettä, tervettä elämää, parisuhdetta jne.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka käyttää piriä ja jolla on paranoidinen skitsofrenia..kuulostaa aivan unelmatapaukselta.

Vierailija
42/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% tästä ketjusta on yhden tyypin kätten jälkiä. AP vastailee itselleen, katsokaa kuinka nopeaan tahtiin tulee vastauksia. Haha, jessus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:52"]

Tekstin perusteella ap on sama tyllerö, joka muutama päivä sitten avautui miehestä, joka tarvitsee etäisyyttä ja omaa aikaa ja jota oli odotellut illallispöytä katettuna?

[/quote]

Samaa mieltä. Vähän aikaa sitten ap:llä oli kaveri, jonka aviomies pahoinpiteli sitä. Ihmetteli kovasti, miksi ystävä oli avautunut juuri hänelle ja mietti lastensuojeluilmoituksen tekemistä. 

Noh, huvinsa kullakin.

Vierailija
44/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap selvästi haluaa olla miehen kanssa tekemisissä, sille päätökselle ei kukaan mitään voi. mieti ap kuitenkin sitä, että itse kysyit näkemyksiä täällä. joku sua selvästi asiassa siis mietityttää. yritä ajatella tosiasioita ja etsi vaikka joku toinen nettituttava, jolta saatmyös huomiota ja jännitystä elämään, sitähän tämä nistikin sulle tarjoaa. ongelma on vaan se, että jännitystä saattaa tulla pyytämättä vähän liikaa. rakkaudenkaipuu on ihmisissä pohjston ja se saa arvostelukyvyn joskus hämärtymään. ap olet valmis uskomaan kasvotonta nistiä, mutta miksi et kuuntele meitä? ei kukaan neuvo sinua pahaa haluten vaan koska toetää riskit. olen itse päihdetiippuvaisen sisko ja se on ollut vaikein asia elämässäni, juuri koska rakastan veljeäni ja halusin auttaa. kaikkea hyvää sinulle ap ja paljon rakkautta elämääsi.

Vierailija
45/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Älä ala suhteeseen. Auttaa et voi. Sen voi tehdä vain ihminen itse. Noin pitkä käyttö käy yleensä ihmisen psyyken päälle, muuttaa luonnetta pysyvästi (ei välttämättä).

SINÄ ET VOI HÄNTÄ AUTTAA, toistan vielä. Jos menisi hoitoon, voisit toki myöhemmin olla tukena. Valitettavan harvoin niin käy. Ja subutex/bubrenorfiinihoito ei ole oikeasti hoito. Sitten ollaan koukussa siihen.

Toistan vielä tämänkin: minä TIEDÄN mistä puhun.

Vierailija
46/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:27"]

Kiitos päivän nauruista :D. Jokainen narkkari sanoo vetävänsä, koska on vain silloin oma itsensä, muutoin ei muka kykene mihinkään, jokainen narkkari antaa urpolle tuntemattomalle ymmärtää että rahaa on ja ollaan jossain jännässä velanperintakuviossa ja diilerikuviossa  mukana, jokainen narkkari sanoo, että lopettaisi jos löytäisi oikeanlaisen, raittiin naisen, jokainen narkkari sanoo, ettei ole väkivaltainen eikä tee rikoksia, muut vaan tekee ja muut ajattelee vain omaa persettään, hän on poikkeus jne jne.

Noi on ihan normijuttuja. Oikeasti narkkari vetää koska haluaa vetää, siinä elämässä ei ole mitään hohdokasta eikä hienoa, kaikki pyörii kaman ympärillä, eikä siinä lasketa mikä on rikos ja mikä ei, eikä mietitä mitään diilereitä, eikä moraaleja, kaikki ostaa ja myy vaikka mummonsa kamasta.

Kaikki nistit sanoo että lopettaisi jos saisi syyn eli selväpäisen naisen, jotkut löytääkin sinisilmäisen hölmön, ja lopputuloksia on aina tasan kaksi: Nainen päätyy hankkimaan lähestymiskiellon tai alkaa itsekin vetää piriä/kamaa miehen kanssa.

Narkkarin kanssa ei voi seurustella, koska narkkari seurustelee vain kaman kanssa, ja on täysin ok, että uusi parisuhdekin alkaa seurustella kaman kanssa, koska se on paljon helpompaa niin, voi molemmat sitten pyöriä sen kaman ympärillä.

Tottakai narkkareissa on älykkäitä ja hetkittäin mukavia  ihmisiä, ei tuo nettituttusi ole mikään poikkeus. Se älykkyys ja mukavuus vaan jää taka-alalle ihmisessä, joka on täysin arvaamaton säätäjä ja sekopää, jonka ainoa rakkaus on kama.

Kun ihminen on raitistuu, hänestä tulee vuosien aikana täysin normaali, josta ei päällepäin ikinä uskoisi, että on entinen narkkari. Toki on olemassa sanonta, että entistä pirinistiä ei olekaan. Se riippuvuus kulkee mukana aina, ja menee monia vuosia, ennen kuin narkkari voi oikeasti sanoa olevansa kuivilla. Kaikki katkot on pelkkää pelleilyä.

Tuttusi siis on täysin tyypåillinen nisti tyypillisine juttuineen, ja oikeasti hän on samanlainen kuin kaikki muutkin nistit, arvaamaton ja moraaliton sekopää, jolla on ne lähestymiskiellot ja puukotusselkkaukset ihan syystä. Se on kovaa elämää, mieti tarkasti, kiehtooko se sinua niin paljon, että otat riskin alkaa itsekin narkkariksi tai vaikka muutat paikkakuntaa, kun nistiexäsi käy kavereiden kanssa ovellasi vaikka et enää haluaisi. Toki ovat sen verran lyhytjännitteisiä, että voit unohtua nopeastikin.

Narkkari on ihan kiva ihminen, mutta ei mun elämässäni.

T:Entinen pirinisti.

[/quote]

Itse käskin myös pysyä kaukana, mutta ei sinunkaan tekstisi aivan kokonaan totta ole, vaikka tuntemasi ihmiset kaikki olisivat näin toimineet.

Vierailija
47/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on tosissaan kirjoitettu, niin ap on joko todella naiivi tai todella itsetuhoinen.

Vierailija
48/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit aina luulee, että saisivat rakastumisesta samanlaiset kicksit kuin narkkaamisesta ja pystyisivät sen avulla lopettamaan. Totuus on että huumeista pääsee eroon vain ovin avuin, ei siihen mikään rakastuminen auta. 

Tämä tyyppi yrittää vierittää vastuun itsestään sinulle. Rupea vaan suhteeseen niin vuoden päästä tyyppi narkkaa edelleen mutta sanoo syyksi sen että olet hyväksikäyttävä (koska hän kerran toi kukkia ja otit ne vastaan) paska ämmä.

Vierailija
49/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:16"]

en tahtos itelleni c-hepatiittia...

[/quote]

Edelleen yksi joka myös sanoi että älä sekaannu. Pysytään silti faktoissa.

C-hepatiitti tarttuu hyvin huonosti yhdynnässä (häviävän pieni mahdollisuus olemassa kyllä).  Kumia voi myös aina käyttää, niin täydellä varmuudella ei tartu. 

Vierailija
50/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:31"]

Nyt hänen perheensä on hylännyt hänet jne. Äiti ei halua olla missään tekemisissä ja vähän aikaa sitten hän yritti pyytää äidiltään anteeksi, mutta äiti hankki lähestymiskiellon. Sitten sisko pelkää ja veli on lusimassa muista rikoksista.

[/quote]

No miksi lähestymiskielto ja miksi pelkää kun hän ei kerran ole aggressiivinen???

[/quote]

Niimpä ja lähestymiskiellolle pitää olla painavat syyt. Jos ei ole aggressiivinen, niin sitten pitää olla todella häiriöksi käytöksellään. Kukaan ei saa lähestymiskieltoa vain siksi että on nisti.

[/quote]

Juu ei taida riittää lähestymiskiellon perusteeksi tuo, että kävi joltain pyytämässä anteeksi.

Toivottavasti aloittaja ei tuohon jätkään sotkeudu.

[/quote]

Ja mitähän on pitäny sit tehdä? kyllä mä uskon että lähestymiskiellon voi saada ihan siksi kun jos vaan pelkää jotain ihmistä ja menee sen taustoista jotain selittämään sinne asemalle fiksuna mammana ja vetää yhden lapsistaan vielä mukaan siihen niin se lähestymiskielto lävähtää hyvinkin helposti jos kyseessä on joku narkkari poika.

[/quote]

No mä en saanu hankittua lähestymiskieltoa vaikka tekstiviesti näytettävänä entiseltä mieheltä, että tappaa. Ja pitkä rikosrekisteri tällä kaverilla. Oli muuten entinen pirinisti.

Vierailija
51/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu kuuluu narkkareilla valitettavasti taudinkuvaan. En paljoa uskoisi kyseisen herran puheista, sen verran on kokemus minua opettanut.

Vierailija
52/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:31"]

Nyt hänen perheensä on hylännyt hänet jne. Äiti ei halua olla missään tekemisissä ja vähän aikaa sitten hän yritti pyytää äidiltään anteeksi, mutta äiti hankki lähestymiskiellon. Sitten sisko pelkää ja veli on lusimassa muista rikoksista.

[/quote]

No miksi lähestymiskielto ja miksi pelkää kun hän ei kerran ole aggressiivinen???

[/quote]

Niimpä ja lähestymiskiellolle pitää olla painavat syyt. Jos ei ole aggressiivinen, niin sitten pitää olla todella häiriöksi käytöksellään. Kukaan ei saa lähestymiskieltoa vain siksi että on nisti.

[/quote]

Juu ei taida riittää lähestymiskiellon perusteeksi tuo, että kävi joltain pyytämässä anteeksi.

Toivottavasti aloittaja ei tuohon jätkään sotkeudu.

[/quote]

Ja mitähän on pitäny sit tehdä? kyllä mä uskon että lähestymiskiellon voi saada ihan siksi kun jos vaan pelkää jotain ihmistä ja menee sen taustoista jotain selittämään sinne asemalle fiksuna mammana ja vetää yhden lapsistaan vielä mukaan siihen niin se lähestymiskielto lävähtää hyvinkin helposti jos kyseessä on joku narkkari poika.

[/quote]

Minä lähesmiskiellon hakijana voin kertoa, että mitkään tarinat ei riitä, vaan pitää olla todella vahva NÄYTTÖ. Käytännössä siis tehnyt tai yrittänyt tehdä VAKAVAN rikoksen lähestymiskiellon hakijaa kohtaan. Sillä lähestymiskieltoa ei saa, että on narkkari ja yrittää pyytää anteeksi.

Vierailija
53/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:39"]

Anteeksi, en jaksanut lukea koko ketjua. Halusin vain sanoa et ymmärrän liiankin hyvin ap;n tunteet yms. Itse olen rakastunut ihmiseen joka sairastaa psykoottista masennusta. Hänellä on todella vahva lääkitys joka vaikuttaa aivokemiaan siten et hän on kuin tunteeton robotti. Mun sydän särkyy joka päivä, monta kertaa päivässä koska mua ei ole tunnnetasolla enää olemassa hänelle. 

Usen haaveilen elämästä jossa me voitais asua yhdessä jossain skutassa siten ettei hänen tarvitsisi käyttää lääkkeitä mut ei elämä vaan mene niin.

Mä kaipaan häntä eniten silloin kun me istutaan vierekkäin vain sentin päässä toisistamme. Tiedän järjellä et mun pitäisi päästää irti mut en tiedä miten?

[/quote]

Siinä on kuitenkin kyse fyysisestä ja psyykkisestä sairaudesta. (ja kyllä, masennukseen on fyysisetkin syyt)

Vierailija
54/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisit harkita suhdetta kun kaveri on oikeasti päässyt kuiville... Eli ei vielä hetkeen!!

Vierailija
55/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:10"]

On useita onnistumistarinoita siitä kuinka narkki on saanut itsensä kuiville ja elää nykypäivänä hyvää elämää. Sen takia on myös pieni toivon murunen hänellä siihen.

Olen tehnyt päätökseni. Voin jutella netissä miehen kanssa ja olla tukena ja neuvoa häntä oikeisiin asioihin ja puhua puhelimessa tuntemattomalla numerolla mutta siihen se jää. Ellei hän kuukauden sisään rupea tekemään tarvittavia muutoksia elämäänsä ja näytä miten paljon välittää itsestään niin laitan sinne suuntaan välit poikki.

Teenkö minä tässä jotain väärää?

[/quote]

Samaan aikaan kymmenet tuhannet nörtit pitkin yliopistoja näivettyvät yksinäisyydessään. Onko se lopullisessa syöksykierteessä olevan järjestäytyneen yhteiskunnan vihollisen pillun saannista huolehtiminen tosiaan niin sydämellistä, tärkeää ja hyvää? Noh, jaksaapahan riehua ja sotkea asioita paremmin.

Vierailija
56/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä reikää ap koetat paikata sielussasi? Sairas kuvitelma, että sinulla olisi jokin rakentava ja altruistinen rooli tuon moniongelmaisen ihmisen pelastuksessa. Et tule auttamaan häntä pätkääkään auttamaan tässä tilanteessa.

Käännä katse ap itseesi ja mieti, mikä sinussa on vikana, kun olet halukas asettumaan noin sairaaseen kuvioon.

Vierailija
57/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaminen kuuluu ammattilaisille. Etsi itsellesi mies, jonka kanssa voitte rakentaa tasaveroisen ja rehellisen suhteen toinen toisianne tukien. Suhde narkkarin kanssa ei ole sellainen.

Vierailija
58/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ap:lle entiseltä pirinistiltä: älä ota moista ukkoa riesaksesi. Piririippuvuus on todella voimakas ja itseltäni kesti sen selättämiseen yli vuosi. Se kenen kanssa nyt keskustelet, ei ole hänen oikea persoonansa. Piri on hänen ainoa suuri rakkautensa ja muut tulevat vasta sen jälkeen. Sano miehelle, että hilaa itsensä kuiville ihan oman itsensä takia ja ottaa sitten sinuun yhteyttä, jos siltä tuntuu.

Vierailija
59/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...muutenkaan ole mikään kovin väkivaltainen tyyppi".

Sold!!

Vierailija
60/96 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:18"]

Vinkki ap:lle entiseltä pirinistiltä: älä ota moista ukkoa riesaksesi. Piririippuvuus on todella voimakas ja itseltäni kesti sen selättämiseen yli vuosi. Se kenen kanssa nyt keskustelet, ei ole hänen oikea persoonansa. Piri on hänen ainoa suuri rakkautensa ja muut tulevat vasta sen jälkeen. Sano miehelle, että hilaa itsensä kuiville ihan oman itsensä takia ja ottaa sitten sinuun yhteyttä, jos siltä tuntuu.

[/quote]Jos olisin ap, en jäisi odottelemaan miehen kuiville pääsyä. Voi mennä loppuelämä siinä. Maailma on täynnä tavallisia miehiä, jotka pystyvät rakastamaan naista aidosti ilman hyväksikäyttöä ja valehtelua - ja joilla on vain tavallisia ongelmia ratkottaviksi. Sellaisia, jotka ovat ratkaistavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän