Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa lohduttaa

Vierailija
11.10.2020 |

Mietin pitääkö erota. "Ainut" asia mitä olen parisuhteelta halunnut on lohtu kun on paha olla.
Mies suuttuu kun itken. Selviäsin ihan hyvin yksinkin, ilman parisuhdetta.
Onko niin että vaan "lässyt" miehet osaa lohduttaa, kertokaa?
Olen todella kovapäinen nainen enkä muuten kestä yhtään vähemmän kovapäisiä miehiä.
Tuntuu siltä että sekoaa kun ei saa halausta sillon kun on tosi paha mieli.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo miust reilult kuulosta :( miust kumppanin tulis aina tarjota lohduttavaa olkapäätä eikä suuttuu.

M25

Vierailija
2/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset lohdutusta, jos olet kovapäinen nainen. 

Anna miehen olla ja elä oma elämääsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, hän sanoo ettei osaa tehdä muuta

kuin olla hiljaa tai lähteä tilanteesta. Osaa siis sentään kertoa miksi ei lohduta.

Mä luulen etten enää näytä heikkoiksiani hänelle ja erohan siitä sitten tulee kun suljen itseni. Ollaan oltu 2v yhdessä ja tänään tajusin asian. Ap

Vierailija
4/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää erota.

Miehelläsi on tunnevamma.

Narsistit ei kestä kun toinen on heikko ja itkee. Ärsyyntyvät siitä.

Juokse.

Vierailija
5/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä voisit itse koettaa osoittaa lohdun tarvetta eri tavalla kuin nyt teet? Mies voi reagoida nykyiseen tyyliisi oudosti jonkun syyn takia, jota ei itsekään tunnista. Ehkä hänen lapsuudessaan tuollaiset tilanteet olivat jotenkin tosi ahdistavia?

Tämä siis pohdittavaksi siinä tapauksessa, että mies on muuten tunne-elämältään terve eikä mikään psyko.

Vierailija
6/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä sen lohduttamisen takia pelkästään kannata parisuhteeseen ryhtyä.

Vierailija
7/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yleinen vinkumis aihe naispuolisten keskuudessa.. hyväksy, älä odota toiselta kaikkea, hae lohtua ystäviltä, perheeltä.. ei miehet vaan osaa

Vierailija
8/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan suoraan sanonut hänelle mitä tarvitset? Pyytänyt, että haluaisi?

Vierailija
9/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai vahvatkin kaipaa lohtua joskus.

Musta se on tärkeää.

Miten voi sanoa toiselle rakastavansa ja välittävänsä mutta ei tee elettäkään auttaakseen kun toisella on huono olla.

Ap

Vierailija
10/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis halaisi...

Vierailija
11/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo miust reilult kuulosta :( miust kumppanin tulis aina tarjota lohduttavaa olkapäätä eikä suuttuu.

M25

Miks esiinnyt miuna? M25

Vierailija
12/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että miehelle halaus on johdatusta seksiin. Sitäkö sä haluat?

Vierailija
13/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suoraan sanonut ja pystytään puhumaan kyllä asiasta ja muistakin asioista.

Lapsuudesta tulee häneltä tämä.

Koen niin ettei häntä vaan kiinnosta paha oloni.(olen sanonut senkin)

Jotenkin oma pää pitää ihan järjettömänä asiaa ettei toista kiinnosta.

En halua muiden lohtua. Jos mies ei sitä anna suhde on vajaa.

Ap

Vierailija
14/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Miks esiinnyt miuna? M25

Täällä voi ihan hyvin kirjoitella muitakin samanikäisiä miehiä. Rekisteröisit nimimerkkisi, jos et halua, että kukaan muu samaa käyttää.

Vierailija
15/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Miks esiinnyt miuna? M25

Häh? En mie esiinny kenään muuna kui ittenä :o

M25

Vierailija
16/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Miks esiinnyt miuna? M25

Täällä voi ihan hyvin kirjoitella muitakin samanikäisiä miehiä. Rekisteröisit nimimerkkisi, jos et halua, että kukaan muu samaa käyttää.

No miks miun ikää ja sukupuolta sit koko aja kyseenalaistetaa? Nii, ja toi matkija kirjottaa myös samal taval. Sattumaa? En usko. Miuu o kiusattu täällä jo useampi kuukausi, ja tää o vaan uus tapa. M25

Vierailija
17/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kummasti mies kyllä osaa lohduttaa itkevää lastaan. (Mikä tietysti hyvä asia.)

Ap

Vierailija
18/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kummasti mies kyllä osaa lohduttaa itkevää lastaan. (Mikä tietysti hyvä asia.)

Ap

Ei välttämättä kannata erota, mun mies on samanlainen että menee ihan lukkoon joskus kun mä itken. Olen kymmenen yhdessäolovuoden aikana ymmärtänyt että se johtuu hänen fundamentaalisesta itseinhostaan, kuvittelee että on hänen syytään että itken ja ei osaa käsitellä omaa syyllisyydentuntoaan muuten kuin tosiaan poistumalla tai sitten muuttumalla ihan käsittämättömän kylmän ivalliseksi. Mä olen oppinut itkemään itkuni pois, ihan huutoitkua joskus, ja sen jälkeen mies tulee lohduttamaan, on vilpittömästi pahoillaan. Lasta osaa munkin mies lohduttaa, kai siksi ettei tunne siitä niin syyllisyyttä kun pikkulapset nyt itkee milloin mistäkin syystä. Muuten on tosi ihana ja huolehtivainen ja rakas, eli en kadu jäämistä vaikka silloin surun hetkinä vähän pahalta tuntuukin.

Niin ja siis joskus pystyy lohduttamaan, jos on päivänselvää ettei ole hänen vikansa, esim. läheisen kuolema tms.

Vierailija
19/80 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset itkee, ei aikuiset. Totta kai pillittävä akka ärsyttää miestä, koska sellainen vaimo on heikko kuin lapsi, eikä tasavahva kumppani, johon voi luottaa vaikeissa tilanteissa. Elämä on kovaa kaikille, kasvata selkäranka ja paksumpi nahka, ei pillittäminen auta.

Vierailija
20/80 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset itkee, ei aikuiset. Totta kai pillittävä akka ärsyttää miestä, koska sellainen vaimo on heikko kuin lapsi, eikä tasavahva kumppani, johon voi luottaa vaikeissa tilanteissa. Elämä on kovaa kaikille, kasvata selkäranka ja paksumpi nahka, ei pillittäminen auta.

En ole kyllä alkuunkaan mikään pillijä vaan todella vahva ihminen joka selviää tilanteesta kuin tilanteesta. Silti välillä itkettää ja kaipaa lohtua.

Mikä ihme siinä on että itkeminen oöis muka heikkoiden merkki? Ehkä jos tuolla kadulla päivät pitkät vollottais se vois sitä olla.

Ap