Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiskaverini vaatii minua elättämään hänen kahdesta aiemmasta suhteestaan syntyneitä lapsia!!!!

Vierailija
11.10.2020 |

Minä aion elättää ainoastaan naiskaverini kanssa saamaamme yhteistä lasta ja naiskaverini mukaan se on väärin ettei muut lapset saa samaa kohtelua kuin oma lapseni. Muille isillä ei ole aikomustakaan laittaa tikkua ristiin oman jälkikasvunsa elättämiseksi. Kuinka toimia?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua omasta lapsestasi ylimielistä k-päätä, niin kohtelet kaikkia lapsia tasa-arvoisesti. Tai sitten sinun täytyy erota naisesta jolloin lapsesi saa vain sinun luonasi paremman elintason.

Vierailija
2/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Can't have one without the other.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Nää aloitukset ei tänään oikein lähe. Keksi parempia, äläkä aina samoja.

Vierailija
4/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suomessa on syntyvyystalkoot nyt käynnissä ja kaikki lapset ovat arvokkaita. Naisesi tekee hyvin omaa osuuttaan ja pyöräyttelee kakaroita ulos, tee sinäkin oma osuutesi ja huolehdi näistä muksuista niin ei tule huoltosuhdevajetta ja tulee kunnollisia veronmaksajia heistä . Isänmaan puolesta!

T: Perussuomalaisten, KD ja Kokoomuksen puluetoimisto

Vierailija
5/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sekaantunut naiseen jolla on lapsia valmiina.

Huh.

Vierailija
6/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tartte elättää kuin omat penikkansa.

Vierailija
7/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun tulee elättää muiden miesten lapsia taikka olen syyllinen mikäli lapseni käyttäytyy huonosti. 

Kivaa syyllistämistä.

AP

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua omasta lapsestasi ylimielistä k-päätä, niin kohtelet kaikkia lapsia tasa-arvoisesti. Tai sitten sinun täytyy erota naisesta jolloin lapsesi saa vain sinun luonasi paremman elintason.

Vierailija
8/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis sekaantunut naiseen jolla on lapsia valmiina.

Huh.

Joo ja jokaiselle miehelle... Varmaan muut häipyneet kun akka on käskenyt elättää edellisen tuotoksen

Vierailija
9/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap teit lapsen naisen kanssa kenellä oli jo lapsia?

Vierailija
10/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tartte elättää kuin omat penikkansa.

Sitten muutat penskas kanssa kahdestaan.

Vierailija
11/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistämistä tai ei, niin näin se menee. Perheessä on pakko olla tasa-arvo, muuten kasvetaan kieroon.

Vierailija
12/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa on se, että yksi isä elättää muiden miesten lapset?

Vierailija kirjoitti:

Syyllistämistä tai ei, niin näin se menee. Perheessä on pakko olla tasa-arvo, muuten kasvetaan kieroon.

Vierailija
13/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ärsyttäväähän se on ja väärin, mutta ei ehkä tullut yllätyksenä, että näitä lapsia jo on ja että niiden isät on mulkkuja.

Vierailija
14/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tuossa sanottu asuvatko kaikki yhdessä. Jos asuvat, niin elintaso asumisen ja ruoan suhteen lienee jo sama. Kyllä ne lapset sen tietää kuka kenenkin isä on, etenkin jos se on vanhempien puolesta rehellisesti kerrottu. Ymmärtävät sitten senkin jos toisen isä maksaa omalleen enemmän, kuin kolmannen omalleen. Sen vanhemman vika, joka ei osallistu.

Vierailija
15/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hyvinvoinnin kannalta olisi tärkeää, että kaikkia kohdeltaisiin samoin eikä perheessä ole eri tulotasoja. Saahan lapsen äiti kuitenkin elatusmaksut kahdesta muusta lapsesta, jotka varmaan lapsilisien kanssa riittävät peruskustannuksiin.

Itsellänikin on kaksi lasta ja asumme uuden miesystävni kanssa erillään osittain myös siitä syystä, että elintaso tulisi laskemaan reilusti yh-korotuksen ja asumistuen poistumisen vuoksi, ja hän joutuisi osallistumaan meidän elatukseemme minun pienien tulojen vuoksi. Todennäköisesti muutamme joku päivä yhteen, mutta totuus on, että hän joutuu silloin osallistumaan lasten elättämiseen, mikäli olen yhä pienituloinen.

Vierailija
16/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan tuossa tulee. Ei samassa perheessä/taloudessa asuvia lapsia voi kohdella eri tavalla ilman että perheen sisäiset välit tulehtuvat ja sitä kautta parisuhde tulee ajautumaan umpikujaan. Olisit ajatellut tätä ennen kuin teit lisää lapsia tuohon soppaan. Ihmettelisin kyllä millainen äiti jää suhteeseen jossa osalle hänen lapsistaan heidän omassa kodissaan alleviivataan ja muistutetaan päivästä toiseen etteivät he ole yhtä arvokkaita kuin uusi lapsi. Ja on ap sinulla aika kylmä ja tunteeton asenne perheesseenne kuuluviin lapsiin jotka eivät ole syyllisiä tilanteeseen. Ihan itse olet soppasi keittänyt kun aloit suhteeseen naisen kanssa jolla oli jo lapsia ja sitä kautta olet nyt varmasti jo satuttanut viattomia lapsia. 

Vierailija
17/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen naiskaveri? Outo termi, jota ei varmaan käytä kukaan muu kuin ap. Se on naisystävä, avopuoliso jne. mutta naiskaveri viittaa enneminkin naiseen joka on vain kaveri.

Vierailija
18/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minun tulee elättää muiden miesten lapsia taikka olen syyllinen mikäli lapseni käyttäytyy huonosti. 

Kivaa syyllistämistä.

AP

Vierailija kirjoitti:

Et ole näköjään kuullut kasvatuksesta ja kasvatuksen vaikutuksista lapsen käytökseen ja tulevaisuuteen.

Vierailija
19/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa syyllistämistä.

AP

Vierailija kirjoitti:

No oliko pakko mennä paneen pulla uuniin, josta on jo liuta kypsiä tullut ulos. Et voi ottaa vain naista, sun on otettava koko paketti ja - kyllä, kohdeltava niitä valmiita lapsia tasapuolisesti omasi kanssa. Mitäs läksit.

Vierailija
20/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisille kavereille sitä tehdäänkin lapsia.