Onko normaalia, ettei ole ikinä ollut parisuhteessa 25 vuoden ikään mennessä?
Kommentit (14)
On normaalia ja hyväkin asia. Ei tule tauteja ja voit nauttia draama vapaasta elämästä. Urheile ja nauti elämästäs.
On ihan normaalia. Jos parisuhde kiinnostaa, kannattaa alkaa laajentaa sosiaalisia piirejään.
Ihan normaalia on. Ei parisuhteeseen pidä pyrkiä, kun kaikki muutkin muka ovat. Jos mukava henkilö tulee kohdalle, sitten voi aloittaa suhteen. Etenkin perheen perustamisen suhteen olisi hyvä olla varma, että kumpikin haluaa sitä ja on kykenevä siihen. Mutta voi hyvin olla ilmankin. Elämässä on paljon muutakin kivoja toisten ihmisten kanssa yhdessäolon muotoja. On ehkä surullista, jos haluaa perheen, eikä sopivaa kumppania löydy, mutta voi ajatella, ettei kuoltuaan tarvitse jäädä huoleen kenenkään pärjäämisestä. Mutta noin pitkälle ei kannata vielä 25-vuotiaana ajatella.
Ei.
Itselläni eka parisuhde alkoi, kun olin 28v. Nyt olen ollut jo puolet elämästäni parisuhteessa.
t. epänormaali
Järkevän ihmisen valinta on masturbaatio
On, mutta jos haluat kumppanin, niin kannattaa hieman miettiä prioriteettejaan.
Vierailija kirjoitti:
Järkevän ihmisen valinta on masturbaatio
Näin on. Oma nautinto on taattu, ei ole pelkoa vahinkoraskauksista, ei ole pelkoa sukupuolitaudeista. Ei tarvitse miettiä puolison murheita ja perheen murheita. Pääset näin ollen vähemmillä murheilla ja voit tehdä paljon enemmän kivoja asioita, kuin perheellinen.
Minä olin aloituksenkaltainen. En tiedä, onko normaalia vai ei. Mutta so what, mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, minkä ikäisenä aloittaa seurustelun? Se on kunkin oma asia.
Jotain vikaa ihmisessä on jos ei ole seurustellut vielä tuohon ikään? Vähän kyllä riippuu onko kyseessä mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa ihmisessä on jos ei ole seurustellut vielä tuohon ikään? Vähän kyllä riippuu onko kyseessä mies vai nainen.
Määrittele, mille perusteella. Onko nuoren väkisin alettava seurustelemaan muiden mieliksi, vaikka ei olisi löytynyt molemminpuoleisesti viehättävää kumppania? Pakko vain alkaa seurustella tavan vuoksi?
Kaikki on normaalia, jos ei häiritse muita.
Ei oo.