Naiskaverini vaatii minua elättämään hänen kahdesta aiemmasta suhteestaan syntyneitä lapsia!!!!
Minä aion elättää ainoastaan naiskaverini kanssa saamaamme yhteistä lasta ja naiskaverini mukaan se on väärin ettei muut lapset saa samaa kohtelua kuin oma lapseni. Muille isillä ei ole aikomustakaan laittaa tikkua ristiin oman jälkikasvunsa elättämiseksi. Kuinka toimia?
Kommentit (100)
En pääse yli tuosta naiskaveritermistä.
Jessus näitä loputtomia trolleja 😴😴😴 ap, kuvitteletko TOSISSASI, että joku luulee sinua miekkoseksi? X'D
Asia on nyt ratkaistu. Kävin NAISKAVERINI kanssa aivan helvetillisen riidan aiheesta ja asumme tällä hetkellä eri osoitteissa.
Mietin josko seuraava mies haluaa osallistua minun ja naiskaverini yhteisen lapsen elatukseen ilman, että itse laitan tikkua ristiin koska sehän oli alunperin naiskaverini mukaan täysin reilu käytäntö ja eromme suurin syy.
AP
Onhan noilla muilla lapsilla isä, jonka kuuluu osallistua heidän elättämiseen. Ja jos ei elätä, sossu maksaa osansa.
Tiesitkö ennen perheen perustamista, että naisen muiden lasten isät eivät osallistu kustannuksiin? Mitä ajattelit?
Ootko tullut ajatelleeksi, että ne lapset ovat omasi sisaruksia? Ja että se miten kohtelet lapsia nyt, vaikuttaa siihen miten myös omasi tulee suhtautumaan sinuun tulevaisuudessa.
En tiedä onko juttu provo vai ei, mutta lähipiirissä menossa vastaava tai oikeammin vieläkin pahempi tapaus.
Periaatteessa ap on oikeassa. Perheessä ei voi lapsia erotella. Taloudellisesti isät rahoittavat omien lastensa kuluja yhdessä lasten äidin kanssa. Lapset eivät saa kärsiä ja siksi ap joutuu rahoittamaan tinkitilanteessa myös toisia lapsia. Raha on käyttöä varten.
Vierailija kirjoitti:
Asia on nyt ratkaistu. Kävin NAISKAVERINI kanssa aivan helvetillisen riidan aiheesta ja asumme tällä hetkellä eri osoitteissa.
Mietin josko seuraava mies haluaa osallistua minun ja naiskaverini yhteisen lapsen elatukseen ilman, että itse laitan tikkua ristiin koska sehän oli alunperin naiskaverini mukaan täysin reilu käytäntö ja eromme suurin syy.
AP
Kommetti vaivaa sen verran, että ootkohan kuitenki samatapaus..
Jos oot, niin eron suurin syy ei tosiaan ollut naisenpuolelta raha, vaan rankka henkinenväkivalta aiempia lapsia kohtaan.
En ole nähnyt kenenkään naisen elättävän miehen toisen naisen lapsia kuin omiaan.
Miksi lisääntyä naisen kanssa, jolla on jo 2 lasta valmiiksi ja et ota heistä vastuuta. Näin miehenä ihmettelen.
Mitä helkuttia nää vastaukset on? Pidät huolen vaan omastasi. Ei täällä äitipuoliakaan velvoiteta koskaan mihinkään. Edes viettämään aikaansa miehen lasten kans. Saati syytämään näihin rahojaan...
Vierailija kirjoitti:
Miksi lisääntyä naisen kanssa, jolla on jo 2 lasta valmiiksi ja et ota heistä vastuuta. Näin miehenä ihmettelen.
Vastuu kuuluu vanhemmille
Mitä siihen elatukseen siis kuuluu? Teetkö ruokaa vain omalle lapsellesi? Teillä on oman lapsen kanssa omat ruoat jääkaapissa ja vessassa ikiomat vessapaperit? Vai miten tämä tehdään käytännössä ettei elatukset sotkeennu?
Jos täällä joku mamma selittäisi, että mies vaatii elättämään muiden synnyttämiä mukuloita, niin johan olisi sianjättöviikot käynnissä.
Naiskaverini haukkui ex-miehiään ja varsinkin edellistä ex-miestään niin paljon, että jossain vaiheessa lopetin kuuntelemisen aiheesta. Naiskaverini sanoi etteivät aiemmat puolisot ole millään tavoin tekemisissä lasten kanssa enkä ole heitä koskaan nähnyt muuta kuin valokuvista joten aihe ei kiinnostanut minua hirveästi. Edelliset puolisot kyllä maksavat elatusavun minimimäärän mutta koska naiskaverini on työtön (kotiäiti) jo vuosia ja minulla on sähköalan yritys jonka avulla saan vuosittain yli 40 000 euron tulot, vaati naiskaverini minua kustantamaan lapsilleen kivan elämän.
Faktantarkistus kirjoitti:
Tiesitkö ennen perheen perustamista, että naisen muiden lasten isät eivät osallistu kustannuksiin? Mitä ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkuttia nää vastaukset on? Pidät huolen vaan omastasi. Ei täällä äitipuoliakaan velvoiteta koskaan mihinkään. Edes viettämään aikaansa miehen lasten kans. Saati syytämään näihin rahojaan...
Miten on käytännössä perheen sisällä mahdollista huolehtia vain omastaan?
Hei ap, nytkö sinulle vasta selvisi naiskaverisi mielipide , kun olitte jo tehneet yhteisen lapsen? Vai miten se meni- kerro niin ymmärrämme ja voimme ottaa kantaa.
Vau mikä perhe? Kolme lasta ja kaikilla eri isät? En ymmärrä ollenkaan.
Saahan eukkosi elareita lapsista.
Ei tietenkään tarvitse muiden lapsia elättää. Eikä sitä rahalla muutu hyväksi isäpuoleksi tai äitipuoleksi. Eikä sitä lasten arvoa mitata rahalla.
Minusta kerrassaan älytön pyyntö. Ap:n pitäisi paikata muiden isien puutteet. Ja vastata muiden isien virheistä. Muut isät ei välitä lapsistaan ja ap on pahis??