Naiskaverini vaatii minua elättämään hänen kahdesta aiemmasta suhteestaan syntyneitä lapsia!!!!
Minä aion elättää ainoastaan naiskaverini kanssa saamaamme yhteistä lasta ja naiskaverini mukaan se on väärin ettei muut lapset saa samaa kohtelua kuin oma lapseni. Muille isillä ei ole aikomustakaan laittaa tikkua ristiin oman jälkikasvunsa elättämiseksi. Kuinka toimia?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Naiskaverini haukkui ex-miehiään ja varsinkin edellistä ex-miestään niin paljon, että jossain vaiheessa lopetin kuuntelemisen aiheesta. Naiskaverini sanoi etteivät aiemmat puolisot ole millään tavoin tekemisissä lasten kanssa enkä ole heitä koskaan nähnyt muuta kuin valokuvista joten aihe ei kiinnostanut minua hirveästi. Edelliset puolisot kyllä maksavat elatusavun minimimäärän mutta koska naiskaverini on työtön (kotiäiti) jo vuosia ja minulla on sähköalan yritys jonka avulla saan vuosittain yli 40 000 euron tulot, vaati naiskaverini minua kustantamaan lapsilleen kivan elämän.
Faktantarkistus kirjoitti:
Tiesitkö ennen perheen perustamista, että naisen muiden lasten isät eivät osallistu kustannuksiin? Mitä ajattelit?
Eli miten olit itse tuon ajatellut tehdä? Sinulla ja omalla lapsella omat vanukkaat jääkaapin ylähyllyllä? Sinun lapsesi tulee sinun auton kyydissä kun menette jonnekkin, mutta naisen lapset kävelee? Sinun lapsellasi on oma huone ja naisen lapset nukkuu tuhkassa takan edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun tulee elättää muiden miesten lapsia taikka olen syyllinen mikäli lapseni käyttäytyy huonosti.
Kivaa syyllistämistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua omasta lapsestasi ylimielistä k-päätä, niin kohtelet kaikkia lapsia tasa-arvoisesti. Tai sitten sinun täytyy erota naisesta jolloin lapsesi saa vain sinun luonasi paremman elintason.
No oliko pakko mennä paneen pulla uuniin, josta on jo liuta kypsiä tullut ulos. Et voi ottaa vain naista, sun on otettava koko paketti ja - kyllä, kohdeltava niitä valmiita lapsia tasapuolisesti omasi kanssa. Mitäs läksit.
Ainahan yy hoot toitottavat miten hakevat miestä - ei isää. Koska lapsilla entisistä liitoista on jo isä.
Mutta kuinkas sitten käykään todellisessa elämässä...Noh, tästä aloituksesta sen voi todeta
Vierailija kirjoitti:
Vau mikä perhe? Kolme lasta ja kaikilla eri isät? En ymmärrä ollenkaan.
Ihan normaaliahan tuo on av-mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun tulee elättää muiden miesten lapsia taikka olen syyllinen mikäli lapseni käyttäytyy huonosti.
Kivaa syyllistämistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua omasta lapsestasi ylimielistä k-päätä, niin kohtelet kaikkia lapsia tasa-arvoisesti. Tai sitten sinun täytyy erota naisesta jolloin lapsesi saa vain sinun luonasi paremman elintason.
No oliko pakko mennä paneen pulla uuniin, josta on jo liuta kypsiä tullut ulos. Et voi ottaa vain naista, sun on otettava koko paketti ja - kyllä, kohdeltava niitä valmiita lapsia tasapuolisesti omasi kanssa. Mitäs läksit.
Ainahan yy hoot toitottavat miten hakevat miestä - ei isää. Koska lapsilla entisistä liitoista on jo isä.
Mutta kuinkas sitten käykään todellisessa elämässä...Noh, tästä aloituksesta sen voi todeta
Vastatkaa nyt, miten tuo eri elintaso perheen sisällä käytännössä järjestetään?
Naiskaveri!!! Muhahahaaaaahahahaaaa
Lopettakaa paskan länkytys ja vastatkaa miten eri elintaso perheen sisällä käytännössä onnistuu.
Onko kaikilla lapsilla siis 8 isovanhempaakin? Tuleeko heiltä kaikille lahja, pitäähän tasapuolinen olla.
Joka lapsella on äiti ja isä, jotka vastaavat lapsen kuluista ja kasvatuksesta.
Onhan se aikamoista säätöä jos yhdessä perheessä on äiti ja kolme isää. Kolme lasta ja jokaiselle talous on hiukan eri tasolla. Mutta niin se vaan menee. Jos isä 2 maksaa kielimatkan lapselleen niin eihänen kuulu maksaa kielimatkaa näille kahdelle muulle lapselle, vain siksi että äidin katon alla olisi tasapuolinen tilanne.
Jos joku lapsista pääsee kumminsa kanssa Linnanmäelle niin ei sen kummin kuulu ottaa näitä kahta muuta lasta mukaan.
Nallekarkit eivät mene koskaan tasan ja siihen on parasta oppia jo pienenä.
Äidille tsemppiä neljännen miehen ja lapsen hommaamiseen. Vielä voi flaksi käydä.
Koska naiskaverini elää käytännössä pelkällä kelan tuella ja lapset elatusavulla niin ero korostui esimerkiksi vaateostoksilla ja siinä, että vein silloin tällöin ainoastaan oman lapseni huvipuistoon kesällä. Suostuin myöskin maksamaan oman lapseni jääkiekkoharrastuksen joka maksaa aivan tolkuttomasti mutta vaimoni lapset saavat tyytyä huomattavasti halvempiin harrastuksiin (jotka minä maksan).
Vierailija kirjoitti:
Mitä siihen elatukseen siis kuuluu? Teetkö ruokaa vain omalle lapsellesi? Teillä on oman lapsen kanssa omat ruoat jääkaapissa ja vessassa ikiomat vessapaperit? Vai miten tämä tehdään käytännössä ettei elatukset sotkeennu?
Tää nyt on varmaan jonkun naisen kirjottama provo, mutta tosielämäänkin sopivaa.
A) syytön se lapsi on vanhempiinsa
B) syytön se lapsi on äitinsä / isänsä tuloihin
C) kun sanoo tahdon yh:lle, sanoo tahdon koko perheelle. Yh menettää mm yh korotukset (50€/lapsi lapsilisästä, jos ttt asiakas niin yh korotuksen ja yksinasuvan summa pienenee huomattavasti)
D) jokainen lapsi perii oman vanhempansansa, mutta kun saman katon alla asustetaan, on jokaisen oltava yhtä arvokas ja tasapuolinen jokaista kohtaan.
Jos et siispä voi sietää ajatusta, että Pekan Pirkko ja Matti tulee myös sinun elätettäväksi, ota ero ja elätät sitten jatkossa vain oman Pirkko-Petterin maksamalla hänestä elatusmaksuja.
Ei sulla ole mitään velvollisuutta elättää muita kuin oma lapsesi!
Vierailija kirjoitti:
Koska naiskaverini elää käytännössä pelkällä kelan tuella ja lapset elatusavulla niin ero korostui esimerkiksi vaateostoksilla ja siinä, että vein silloin tällöin ainoastaan oman lapseni huvipuistoon kesällä. Suostuin myöskin maksamaan oman lapseni jääkiekkoharrastuksen joka maksaa aivan tolkuttomasti mutta vaimoni lapset saavat tyytyä huomattavasti halvempiin harrastuksiin (jotka minä maksan).
Vierailija kirjoitti:
Mitä siihen elatukseen siis kuuluu? Teetkö ruokaa vain omalle lapsellesi? Teillä on oman lapsen kanssa omat ruoat jääkaapissa ja vessassa ikiomat vessapaperit? Vai miten tämä tehdään käytännössä ettei elatukset sotkeennu?
Minkä verran lapsilla on ikäeroa? Jos oma lapsesi on vaikka 5 v. Ja sisarus on 6 v. tai 7 v. Niin on se oikeasti paskaa jos ei pääse samaan harrastukseen. Äitinä sanoisin että kukaan ei sitten harrasta, koska tuollainen pilaa sisarusten välit ja se menee kaikkien harrastusten edelle. Jos lapsilla on enemmän ikäeroa, ongelma ei ehkä samalla tavalla korostu.
Kuka nainen tekisi lapsen tällaisen miehen kanssa? Tottakai parin kaikki lapset ovat samalla viivalla.
Miten suostuit tekemään lasta naisen kanssa, jolla on entuudestaan lapsia. Nyt hän valuttaa vastuut sulle, joita muut ovat onnistuneet välttämään.
Lammas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa syyllistämistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt naiset, miksi aina sanotte että ei ne lapset haittaa kun ei uuden miehen tarvitse heille isäksi ryhtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa syyllistämistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Siten että lasten äiti ja isä maksavat esim. kymppitonnin vuodessa kustantavat jääkiekkoharrastukset ja kouluhevoset. Jos ei ole varaa, niin sitten niitä ei tarvitse harrastaa. Menee vaikka piirustuskurssille sen sijasta. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Kuinka suuria stipendejä sinä maksat tuntemattomien ihmisten lapsile?
Jos saman katon alla asuisi niin sitten, jollain tapaa osallistua. Ihan oli sitten ex-mies tai ex-naisen lapsia.
Jouluna olisi hyvä varmasti kattaa kaksi pöytää, ex-miehen lapset sinne keskenään erikseen teistä?
No jokainen tyylillään.
Käyttäydyt lapsia kohtaan tasavertaisesti muttei sinun tarvitse suoraan sysätä rahaa toisen lapsille. Kuluihin voi osallistua maksamalla esim. asuntoa ja ruokia
Sinun ei kuulu elättää muiden miesten lapsia. Sanoi naisesi mitä hyvänsä. T. Jurristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa syyllistämistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt naiset, miksi aina sanotte että ei ne lapset haittaa kun ei uuden miehen tarvitse heille isäksi ryhtyä?
Luuletko että me ollaan joku yhtenäinen elin? Minä en edes muuttaisi yhteen kenenkään kanssa. Uusperheet ei ole juttuni. Mutta hitostako sitä voi tietää miten ap:n naisystävä on tuon ajatellut.
No kai se nyt on selvää, että kaikilla samassa perheessä asuvilla täytyy olla samanlainen elintaso! Vai meinasitko, että ne puolisosi aiemmista suhteista olevat lapset saisivat vain katsoa vierestä, kun sinä ja lapsesi syötte? Tai katsotte televisiota, jos sinä maksat sähköt ja olet ehkä ostanut tv:n niin puolisosi lapset eivät saa sitä katsoa? Vai miten meinasit tämän eriarvoistamisen hoitaa perheessäsi?