Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiskaverini vaatii minua elättämään hänen kahdesta aiemmasta suhteestaan syntyneitä lapsia!!!!

Vierailija
11.10.2020 |

Minä aion elättää ainoastaan naiskaverini kanssa saamaamme yhteistä lasta ja naiskaverini mukaan se on väärin ettei muut lapset saa samaa kohtelua kuin oma lapseni. Muille isillä ei ole aikomustakaan laittaa tikkua ristiin oman jälkikasvunsa elättämiseksi. Kuinka toimia?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet koko konklaavin kanssa illan kähmyssä syrjäiselle tielle ajelulle, ja kurvissa nakkaat akan ja äpäränsä ulos.

Vierailija
22/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuckuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niiden aiempien lasten oma isä ole velvollinen ylläpitämään lastensa elintasoa? Ei uusi isäpuoli.

Vierailija
24/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa on se, että yksi isä elättää muiden miesten lapset?

Vierailija kirjoitti:

Syyllistämistä tai ei, niin näin se menee. Perheessä on pakko olla tasa-arvo, muuten kasvetaan kieroon.

Onko ne muut miehet siinä perheessä myös? Olen samaa mieltä tasa-arvosta. Olen niin monet itkut kuullut kun aikuisena kokee, ettei ollut lapsena tasa-arvoinen. Kuka taitojensa takia ja kuka sukupuolensa tai eri isän tai äidin.

Vierailija
25/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistämistä tai ei, niin näin se menee. Perheessä on pakko olla tasa-arvo, muuten kasvetaan kieroon.

Luultavasti aiemman suhteen tai suhteidn lapset ovat toisen vanhemman luona joskus. Tänä aikana ap kutenkin tekee asioita oman lapsensa kanssa. Vaikea on aidosti saada asiat tasan, että osan aikaa läsnäolevien kanssa tehtäisiin kaikki sama kuin osa-aikaisten lasten kanssa. Toisaalta osa-aikaiset lapset luultavasti tekevät asioita oman vanhempansa kanssa, mistä ap:n lapsi jää luonnollisesti sivuun.

Vierailija
26/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt, minkä iilimadon kanssa olet yhdessä. Ja ei, ei ole pakko elättää muiden ipanoita. Ne eivät sinua myöskään peri.

Vierailija
27/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän minkä ikäisiä lapsia naisystävällä on. Jos ovat reilusti vanhempia esim. 10 vuoden tienoilla niin elintason eroja ei tarvitse mitenkään lasten huomata. Äiti kustantaa lapsille sellaiset pelit,vehkeet ja harrastukset mihin on varaa. Vauvat ja taaperot eivät vie paljon rahaa paitsi kalliiden talvihaalareiden, kenkien ja päivähoitomaksujen muodossa ja näistä esiteinit eivät ole kateellisia.

Kun teidän yhteinen lapsi alkaa ymmärtää kalliiden tavaroiden päälle ovat naisen lapset jo aikuisia ja mahdollisesti jo omillaan.

Jos naisen lapset ovat vielä pieniä niin ei onnistu.

Vierailija
28/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista huomaa että vastaavia iilimatoja palsta täynnä :D omasi maksat, muita ei tartte.

Vierailija
29/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa on se, että yksi isä elättää muiden miesten lapset?

Vierailija kirjoitti:

Onko ne muut miehet siinä perheessä myös? Olen samaa mieltä tasa-arvosta. Olen niin monet itkut kuullut kun aikuisena kokee, ettei ollut lapsena tasa-arvoinen. Kuka taitojensa takia ja kuka sukupuolensa tai eri isän tai äidin.

Ja syy on ainoastaan isän, joka haluaa elättää vain oman lapsensa? Ei ollenkaan äidin joka 1) on tehnyt lapsia eri ukkojen kanssa ja siten aiheuttanut ongelman ja 2) ei ilmeisesti tarvitse tikkua ristiin laittaa tasa-arvon eteen paitsi yrittää imeä muita tyhjiksi.

Ei huolta, ongelma ratkeaa kun pari eroaa ja äityli etsii uuden uhrin ja puksauttaa vielä vähän lisää kilpailua perheeseen voidakseen taas alkaa kiristää rahaa.

Ei ihme jos miehet karttaa yh äippiä kuin ruttoa.

Vierailija
30/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei elatusvelvollisuus siirry uudelle miehelle. Olen ent. yh-nainen, joka meni naimisiin, kun tytär toisen kanssa, oli alaikäinen. Lapsen isä maksoi elatustukea siihen saakka, kun velvollisuus loppui ja tuki ,yhdessä minun kanssani, lapsen opintoja.

Miksi nykyinen mieheni olisi velvollinen ollut elättämään lastani? 

Tietenkään ei laskettu pikkujuttuja, mutta isot kulut kuuluivat meille biologisille vanhemmille.

Vierailija
31/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on monta puolta, sinun, kaverisi, teidän yhteisen lapsen ja kaverin lapset.

Sinä olet velvollinen elättämään vain itsesi, puolisosi ( tarvittaessa) ja lapsesi. 

Naispuolisella kaverillasi on se ongelma, että hänen tulee elättää itsensä, tarvittaessa sinut, teidän yhteinen  lapsi ja omat lapsensa. Ensinnäkin jos hän muuttaa kanssasi yhteen, niin hänen tulonsa vähenevät siitä: Silloin hän ei saa yksinhuoltajan lisää lapsilisään. Hänellä ei ole samalla tavalla mahdollista saada asumistukea tai toimeentulotukea, jos on näitä saanut. Isommilla lapsilla myös opintotuet ovat pienemmät, jos sinun tulosi ovat suuret. Jos hän saa kanssasi lapsen, niin äitiyspäiväraha, vanhempainpäiväraha ja mahdollinen kotihoidontuki pienentävät hänen tulojaan entisestään. (Hän myös saa eläkettä vähemmän kuin mitä olisi saanut jos olisi ollut saamatta lasta ja käynyt töissä.) Mikä aiheuttaa, että hänellä ei ole sitäkään varaa lapsillensa elatusta kuin se oli ennen yhteisen lapsen saamista. Hänen lapsensa saisivat myös äidin aikaa paljon vähemmän kuin ennen. Nämä lapset voivat kokea sen rakkauden puutteena, niin kuin monesti pikkusisaruksen saaminen aiheuttaa.

Kaversisi lapset kärsivät jo nyt siitä, että heidän isänsä eivät välitä. Kun yhteinen lapsi tulee, niin he saavat yhä vähemmän äidin huomiota, ohjausta, yhteistä aikaa. He aistivat sen, että sinä et välitä heistä. Heidän rahalliset mahdollisuutensa pienenevät. Heidän kasvatuksellinen aikansa pienenee. Heidän aikansa saada apua esim. koulutöihin pienenee. He heräävät öisin vauvan huutoon, mutta tuosta vauvasta ei tule heille edes kunnon sisarusta, koska perheen sisällä on epätasapaino.

Sinun lapsesi joutuu todennäköisesti aikuisena olemaan ilman sisaruksia, koska puolisisaret eivät koe, että he ovat lapsesi sisaruksia. Nämä puolisisarethan ovat joutuneet näkemään kuinka pikkusisarus otti kaikki äidin resurssit, mutta sijaan ei tullut isäpuolelta mitään resursseja. Sinun lapsesi tulee olemaan sinulle katkera siitä, että hän joutuu elämään ilman sisaruksia, niitä suurimpia elämän aarteita, vaikka hänellä olisi ollut mahdollisuus niihin. Lisäksi on mahdollista, että hänestä todellakin kasvaa täydellinen kusipää, joka koulussakin sitten luulee, että hänellä on oikeus parempiin resursseihin kuin muut. Tämä aiheuttaa tietenkin yksinäisyyttä yms.

parasta teidän tilanteessanne olisi, että lopetatte sen kaverisi kanssa yhteen muuton ja lasten teon. Jos haluatte, niin voittehan te nähdä kavereina, mutta hankkikaa kumpikin uudet kumppanit. Sinä hankit jonkun lapsettoman, ja hänen kannatta hankkia joku, jolla on lapsi/lapsia.

Vierailija
32/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, ihan lasten ja koko perheen kokonaisparhaaksi on kaikkien lasten saatava perheessä tasapuolisesti. Mutta mm. tästä syystä en uusperhettä ikimaailmassa enää pykäisikään. Muitakin syitä sille toki on, mutta kun tässä nyt ap:n tilanteesta keskustellaan.

Vierailija
33/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalokit taas kirkumassa miehen lompakolla. 

Vierailija
34/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap siis naisesi tulot väliaikaisesti pienemmät yhteisen lapsenne syntymisen seurauksena, jolloin hänellä ei ole varaa elättää aiempia lapsiaan yhtä hyvin kuin ennen?

Siinä tapauksessa sinun tulee tietysti kompensoida puolisosi tulonmenetyksiä.

Vierailija
35/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä. Minä en aio sitä tätä tuota. Valitse hyvä ihminen rakkaus ja välittäminen. Ei millään oikeasti ole mitään pysyvää merkitystä, jos ei ole tässä elämässä osoittanut rakkautta toisille ihmisille. Rakkaus on tekoja ja ei aina tunnu kivalta osoittaa sitä. Silti se on loppu viimein paras polku :)

Vierailija
36/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni ketjun naisista elättäisi miehen lapsia entisistä suhteista? Ei yksikään. 

Vierailija
37/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap siis naisesi tulot väliaikaisesti pienemmät yhteisen lapsenne syntymisen seurauksena, jolloin hänellä ei ole varaa elättää aiempia lapsiaan yhtä hyvin kuin ennen?

Siinä tapauksessa sinun tulee tietysti kompensoida puolisosi tulonmenetyksiä.

Meneekö sinullakin lapsiesi eri isien elatusmaksut sidukkaan ja rakennekynsiin? 

Vierailija
38/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ketjun naisista elättäisi miehen lapsia entisistä suhteista? Ei yksikään. 

No enpä tiedä ketjun naisista, mutta lasteni äitipuoli osallistuu ex-miehen ja minun lasten kuluihin ihan omasta aloitteestaan.

Vierailija
39/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on hyvin varakas ja minä just ja just pärjään.

Mutta pärjään. Olen vuosia jo elänyt tätä tasoa ja olen sinut asian kanssa.

Asuntolaina vetelee viimeisiä.

Miesystäväni koti on ihana, mutta minä tykkään olla kotonani.

Me teemme yleensä näin, lapset ovat viikko viikko ja kun lapset ovat minulla, olen heidän kanssa 100%. Kun lapset ovat ex.llä, vietämme vkonlopun miesystäväni luona ja joskus hän tulee luokseni viikolla.

Nyt, kun teen töitä kotoa, en oikein osaa tehdä töitä hänen luonaan.

Ei tarvitsekaan maksaa naisystäväsi lapsia. Mutta tämä olisi pitänyt tajuta ennen, kuin päätitte saada yhteisiä lapsia.

Jos naisystäväni lapset kokevat olevansa eri arvoisia, et ansaitse paikkaasi isänä etkä isäpuolena. Kieroon kasvavia lapsia saa helpomminkin aikaan.

Vierailija
40/100 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes mennyt yhteen naisen kanssa, joka on viettänyt mustan munan öitä.

Tietäähän ne, ensin siitetään ja sitten Suomen valtion pitäisi maksaa. (Ja varmaan maksaa jo nyt, kun isä laistaa).

Jätä se nainen, jollei yön timot maksa elatusapua.