Puolison lapset ajavat uusperheemme eroon
Valitettavasti nyt ollaan siinä pisteessä että uusperheemme tulee hajoamaan ja lapseni menettää ehjän kodin. Mieheni lapset ovat minulle ylitsepääsemätön ongelma. En vaan voi sille mitään mutta koen pyhää vihaa heitä kohtaan. Tai oikeammin heidän äitiään kohtaan mutta heissä näen heidän äitinsä ja se aiheuttaa ongelmia. Miehen lapset käyvät harvakseltaan, mutta enää en kestä olla sitäkään vähää paikalla vaan lähden tapaamisviikonlopuiksi lapseni kanssa pois. Mielestäni ei kuitenkaan ole oikein että joudumme lapseni kanssa lähtemään omasta kodistamme säännöllisin väliajoin evakkoon joten ero on nähdäkseni ainoa ratkaisu.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:38"]
No eihän se ole ihme, että heitä ahdistaa olla teillä, jos miehesi on kertonut lapsille totuuden siitä, mitä mieltä sinä olet heistä.
[/quote]
No mutta sehän on totuus! Pahempi kaikille olisi se kireä ilmapiiri täällä koko viikonlopun. Ja meille on tosiaan ihan asiantuntijat neuvoneet että lapsillekin pitää kertoa asiat niin kuin ne oikeasti ovat.. Kaikki on kuitenkin yli 10 vuotiaita. Ap
...Kumma juttu jos LAPSET ahdistuvat ja soittavat äidin (sen "hullun ex:än" hakemaan pois) kun AP itse kirjoittaa ettei kestä lapsia vaan hänen pitää poistua kotoaan kun nämä tulevat. Luuletko AP todella, etteivät lapset aisti vihaasi? Jos isän kodissa on aikuinen joka vihaa heitä --> tottakai haluavat äidin kotiin --> tuon varaan ymmärrät ja KÄYTÄT SITÄ HYVÄKSESI erottaaksesi miehesi lapsistaan, sairasta.
No onneksi eroatte, lasten kannalta niin on paras. Toivotan miehellesi onnea että löytää seuraavaksi aikuisen naisen jonka itsetunto kestää sen että miehellä on ennen häntäkin ollut elämää, ja että se elämä (=lapset) ovat oleellinen osa hänen elämäänsä.
Ap, jos lapsesi on yli 10-v, eikö hän voisi jäädä. Kyse on kuitenkin hänen sisaruksistaan! Omaa mustasukkaisuuttasi et anna ison lapsesi tuntea sisariaan. Lapsesi saattaa tuosta vielä katkeroitua.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:46"]
Ap, jos lapsesi on yli 10-v, eikö hän voisi jäädä. Kyse on kuitenkin hänen sisaruksistaan! Omaa mustasukkaisuuttasi et anna ison lapsesi tuntea sisariaan. Lapsesi saattaa tuosta vielä katkeroitua.
[/quote]
Minun lapseni on vielä pieni. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:46"]
[/quote]
Minun lapseni on vielä pieni. Ap
[/quote]
Voi lapsi parkaa...idiootti ja vajaa äitinä...toivottavasti ap jätät lapsen miehelle, kun eroatte, tekisit suuren palveluksen.
Niin sinäkin, ap. Olet lapsi käytökseltäsi vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:30"]
Mitä hän sitten on tehnyt ja millä tavoin manipuloi lapsia? On tavallista että lapsilla on vaiheita jolloin äitipuoli ei ole kovin suosittu eikä sen tarvitse johtua exästä.
[/quote]
Ei heillä ole mitään omia mielipiteitä. Ei halua kuulemma tulla tänne vaikka oikeasti äitinsä on saanut manipuloitua ja yrittää vaan estää tapaamisia. Viimeksikin soitti äitinsä hakemaan heti ekana iltana kotiin kun kuulemma ahdisti olla meillä. Ap
[/quote]
Minkä ikäisiä nuo lapset on? Mistä päättelet että ei ole omia mielipiteitä? Mun EX aina väitti, että "syötin" lapsille omia ajatuksiani ja he toisteli sitten mun mielipiteitä. Vaan se ei pitänyt lainkaan paikkaansa. Kumpikaan lapsista ei halunnut mennä isänsä luo mutta muutaman kerran sain VÄKISIN PAKOTETTUA (kun mies uhkasi, ettei maksa elareita jos lapset ei tule). Sitten en enää pakottanut kun poika soitti isänsä luota itkien koko yön kun ei halunnut siellä olla.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:54"]
Minkä ikäisiä nuo lapset on?
[/quote]
Ylempänä luki, että kaikki yli 10v
Jos nyt sattuisit olemaan minun mieheni nykyinen, niin ilmoitan, etten ole noita eikä minua tarvitse vihata. Sen sijaan arvioisin kriittisesti sitä kaikkea, mitä olet minusta kuullut, varsinaisesti et taida minua tuntea? Tuo kaikki kuulostaa niin valitettavan tutulta. Lapset ovat todella pettyneitä, suhde isään on muuttunut, koska isän uusi vaimo on inhottava.
Ap voisi miettiä sitäkin, että kun nyt kyrsiintyneenä eroaa, on sitten itse se katkera ex, jota täällä mollataan.
Vaikka sitähän täällä ei kukaan ajattele JSAPpia huudellessaan, että silleen niitä mollattavia yh-äitejä tulee. Ensin on muka paras erota, ja sen jälkeen... ähäkutti, mitäs erosit.
Että valitse siitä. Oletko se katkera ilkeä äitipuoli nyt mieluummin vai se katkera kaiken pahan alku ja juuri ex.
Millainen torvi oikeasti täytyy aikuisen olla, kun lapselle toitottaa, "mä en tykkää susta" ja seuraavassa lauseessa ihmettelee, kun ei lapset viihdy. Siinä kyllä idioottia kerrakseen.
exän tempauksiinhan ei tässä nyt voi ottaa mitään kantaa, kun kerrottu on vaan ap:n idioottimaisuudet (ja lasten isän myös). Lasten tai niiden äidin tekemisistähän ei olla sanottu mitään. Ja tuskinpa sossutkaan totuuteen kannustaessaan tarkoitti, että lapsille pitäisi sanoa, ettei niistä tykkää... Taisivat pikemminkin tarkoittaa, että rehellisesti kertoo harmittavan vaikkapa sadekamojen puuttumisen, huonojen arvosanojen, viinan litkinnän tms.
Ap voisi miettiä sitäkin, että kun nyt kyrsiintyneenä eroaa, on sitten itse se katkera ex, jota täällä mollataan.
Vaikka sitähän täällä ei kukaan ajattele JSAPpia huudellessaan, että silleen niitä mollattavia yh-äitejä tulee. Ensin on muka paras erota, ja sen jälkeen... ähäkutti, mitäs erosit.
Että valitse siitä. Oletko se katkera ilkeä äitipuoli nyt mieluummin vai se katkera kaiken pahan alku ja juuri ex.
Millainen torvi oikeasti täytyy aikuisen olla, kun lapselle toitottaa, "mä en tykkää susta" ja seuraavassa lauseessa ihmettelee, kun ei lapset viihdy. Siinä kyllä idioottia kerrakseen.
exän tempauksiinhan ei tässä nyt voi ottaa mitään kantaa, kun kerrottu on vaan ap:n idioottimaisuudet (ja lasten isän myös). Lasten tai niiden äidin tekemisistähän ei olla sanottu mitään. Ja tuskinpa sossutkaan totuuteen kannustaessaan tarkoitti, että lapsille pitäisi sanoa, ettei niistä tykkää... Taisivat pikemminkin tarkoittaa, että rehellisesti kertoo harmittavan vaikkapa sadekamojen puuttumisen, huonojen arvosanojen, viinan litkinnän tms.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:30"]
Mitä hän sitten on tehnyt ja millä tavoin manipuloi lapsia? On tavallista että lapsilla on vaiheita jolloin äitipuoli ei ole kovin suosittu eikä sen tarvitse johtua exästä.
[/quote]
Ei heillä ole mitään omia mielipiteitä. Ei halua kuulemma tulla tänne vaikka oikeasti äitinsä on saanut manipuloitua ja yrittää vaan estää tapaamisia. Viimeksikin soitti äitinsä hakemaan heti ekana iltana kotiin kun kuulemma ahdisti olla meillä. Ap
[/quote]
Minkä ikäisiä nuo lapset on? Mistä päättelet että ei ole omia mielipiteitä? Mun EX aina väitti, että "syötin" lapsille omia ajatuksiani ja he toisteli sitten mun mielipiteitä. Vaan se ei pitänyt lainkaan paikkaansa. Kumpikaan lapsista ei halunnut mennä isänsä luo mutta muutaman kerran sain VÄKISIN PAKOTETTUA (kun mies uhkasi, ettei maksa elareita jos lapset ei tule). Sitten en enää pakottanut kun poika soitti isänsä luota itkien koko yön kun ei halunnut siellä olla.
[/quote]
Niin ja jatka, että kun kerran ovat kaikki jo yli 10v (niinkuin nyt huomasin) niin OSAAVAT VARMAAN IHAN OMILLA AIVOILLAAN AJATELLA!!! Poikani oli 9v kun ei enää suostunut isän luo lähtemään ja syy ei todellakaan ollut minussa!
Meillä oli vuosia tosi ahdistavaa, kun miehen lapset kävi. Ihan hullua touhua. Yritin kuitenkin aina tsempata miestäkin jaksamaan.
Sitten saatiin yhteisiä lapsia ja en jaksanut enää puuttua miehen ja hänen lasten väleihin, siis yhtään. Enkä jaksanut tsempata miestä. Meni vuosi-pari. Lapset lakkasivat käymästä, olin itse EVVK. Aina kun tulivat, laitoin sapuskat heillekin jne olivat tervetulleita kaikkeen. Mutta nyt eivät tosiaan käy enää.
Ei tämäkään niin kiva juttu ole, mies kyllä kovasti ikävöi. Itse olen edelleen EVVK.
Et ole yksin. Mun puolison, olen mies, lapset kahdesta edellisestä suhteesta ajoivat meidän suhteen loppuun. Olin täysin kokematon, mutta avoin uusille asioille ja lapsimyönteinen. Ei auttanut, lapset niin vaikeita ja äiti tietenkin heidän puolellaan (kuten kuuluukin), että karille karahti.
Pakko on kuitenkin sanoa, että jos lapset olisi ollut helpompia, oltaisiin varmaan vieläkin yhdessä. (teinit virkavallankin kanssa konfliktissa).
ei tosiaan kaikilla lapsilla mene nallekarkit tasan kun joutuvat kasvamaan tuollaisessa suossa.
AP voisi vähän kertoa niistä exän tempauksista?
Enpä ihmettele että 75% uusperheistä päättyy eroon.. en tiedä yhtään toimivaa uusperhettä tuttavapiiristä... säälittää vaan millaisia lapsia näistä perheistä kasvaa...elämä yhtä showta ja milloin äiti ja isäpuolet inhoaa jne...jos on pakko erota pysykää sinkkuina älkääkä ainakaan vääntäkö uusia mukuloita näihin uusperhesotkuihin....
Siis lähdet lapsesi kanssa pois kun miehesi lapset tulevat? Eli et anna lapsesi olla sisarustensa kanssa?