Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iski joku kriisi kun mies täyttää 60, olen itse 44.

Vierailija
01.09.2017 |

Siis ikäero ei ole koskaan ollut mikään ongelma, mutta miksi nyt kun mies täyttää 60 se tuntuu niin suurelta luvulta.
Tunnen itseni vielä nuoreksi, ja kuuskymppinen tuntuu lukuna vanhalta. Tiedän että sitten kun olen itse 60 ja mies 76 niin se ei ole taas mitään.

Mutta miten pääsen tästä tunteesta ja tajuan että homma on ihan ok, niinkuin on aina ollut?
Kokemuksia?

Kommentit (284)

Vierailija
1/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanu miettiä nuorempana. Ikäero on ja pysyy ja mitä vanhemmaksi toinen tulee sitä varmemmin erot alkavat näkyä.

Vierailija
2/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorempaan. Tuttu jäi leskeksi juuri tuon ikäisenä ja tuolla ikäerolla. Ihan yht´äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin tapauskohtaista. Itsestään huolehtiminen on se mikä vaikuttaa. 60 vuotias on työikäinen toimelias ihminen, jos pysyy terveenä. Miehillä joskus on kerrasta poikki sairauksia tuossa iässä mutta sekin riski kasvaa jo viisikymppisenä.

Vierailija
4/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita paitsi jos olet nuori tai vanha. Silloin se ikäero alkaa tuntua

Vierailija
5/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v ja mieheni on 40v juuri sopiva ikäero.

Vierailija
6/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika kokeilla omia siipiään.

Miehet rupsahtavat nuorempina kuin naiset, saati jos ukko on sinua noin paljon vanhempi.

Ei sinun ole pakko olla vanhan miehen kanssa, voit asua itseksesikin.

Vierailija
7/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itse päätin suhteen 12 vuotta vanhempaan, tajusin että lopulta haluamme eri asioita. En halunnut elää viisikymppisen elämää 38 vuotiaana vaan omanikäistä elämää...

Vierailija
8/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, ettei 76 tunnu miltään kun olet 60. Ihan outo luulo.

Vierailija
9/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies mikään "vanhan tuntuinen ole". Meillä on päiväkoti-ikäisiä lapsiakin. Enkä siis ole vaihtamassa miestä.

Kolahti vaan kutsujen teko 60-synttäreille.

Vierailija
10/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usko pois, että keskiverto 60v nainen ja 76v mies on _todella_ eri asia. Elinajaodotteella tasoitettuna tuossa on pauttiarallaa 20 vuoden gäppi. Ei se tule siitä vuosien varrella "tasoittumaan" vaan päinvastoin.

Vierailija
11/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattele", miehesi voisi olla isäsi ja oley itsekkin ikäkriisi iässä vahvasti keski-iläinen ihminen. Miehelläsi jo toinen jalka haudassa

Vierailija
12/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä ja leskeneläkettä odotellessa ei kannata erota. 🤑

Vierailija
13/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Itse päätin suhteen 12 vuotta vanhempaan, tajusin että lopulta haluamme eri asioita. En halunnut elää viisikymppisen elämää 38 vuotiaana vaan omanikäistä elämää...

Miten 38 vuotiaan elämä poikkeaa 50 vuotiaan elämästä? Esimerkkejä, haluan ymmärtää.

Vierailija
14/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies mikään "vanhan tuntuinen ole". Meillä on päiväkoti-ikäisiä lapsiakin. Enkä siis ole vaihtamassa miestä.

Kolahti vaan kutsujen teko 60-synttäreille.

Miten olet noin vanhan kanssa lisääntynyt?

Vierailija
15/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksetta näin suurella ikäerolla varustetuissa pareissa, joissa nainen on se nuorempi osapuoli, mies on keskivertoa varakkaampi. Ilman varallisuuttaan ja kykyä kustantaa nuoremman naisen turvattu elämä, ei näissä suhteissa elävillä miehillä olisi koskaan mahdollisuutta noin paljon nuorempaan naiseen.

Kertoo aika paljon naisten käyttäytymisestä ja arvoista. Pyyteetön rakkaus on hyvin kaukana siinä vaiheessa kun se 15 vuotta vanhempi aviomies on täysin hoidettava ja vaihdettava vaipat ja syötettävä. Yhtäkkiä siitä ikäerosta tuleekin onglema ja haetaan eroa ja viedään tottakai puolet miehen kerryttämästä omaisuudesta mennessään.

Vierailija
16/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta näin suurella ikäerolla varustetuissa pareissa, joissa nainen on se nuorempi osapuoli, mies on keskivertoa varakkaampi. Ilman varallisuuttaan ja kykyä kustantaa nuoremman naisen turvattu elämä, ei näissä suhteissa elävillä miehillä olisi koskaan mahdollisuutta noin paljon nuorempaan naiseen.

Kertoo aika paljon naisten käyttäytymisestä ja arvoista. Pyyteetön rakkaus on hyvin kaukana siinä vaiheessa kun se 15 vuotta vanhempi aviomies on täysin hoidettava ja vaihdettava vaipat ja syötettävä. Yhtäkkiä siitä ikäerosta tuleekin onglema ja haetaan eroa ja viedään tottakai puolet miehen kerryttämästä omaisuudesta mennessään.

Noin ei tapahdu juuri koskaan.

Vierailija
17/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ikäero ei ole koskaan ollut mikään ongelma, mutta miksi nyt kun mies täyttää 60 se tuntuu niin suurelta luvulta.

Tunnen itseni vielä nuoreksi, ja kuuskymppinen tuntuu lukuna vanhalta. Tiedän että sitten kun olen itse 60 ja mies 76 niin se ei ole taas mitään.

Mutta miten pääsen tästä tunteesta ja tajuan että homma on ihan ok, niinkuin on aina ollut?

Kokemuksia?

Olen liki 60v enkä millään huolisi 76v miestä.

Että kyllä se ikäero on iso tuossakin vaiheessa.

Vierailija
18/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei papparaisella enää mitään omaisuutta ole, eka vaimo räjäytti jo potin.

Vierailija
19/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten 38 vuotiaan elämä poikkeaa 50 vuotiaan elämästä? Esimerkkejä, haluan ymmärtää.

Minäkin haluaisin tietää. Ainakaan oma elämäni ei ole muuttunut ikävuodesta 31 tähän 46 mitenkään, paitsi että rahaa on on paljon enemmän. Paino, kunto, harrastukset ja elintavat ovat samat.

Vierailija
20/284 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avioehto, olin itse aikoinaan se varakkaampi osapuoli, ja varmaan joo pelkäsin tulevani huijatuksi. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän