Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vamppaisinko exäni takaisin naiselta, jonka mukaan hän lähti? :D

Vierailija
04.01.2014 |

Tarina on tavallinen:

Mies lähti nuoremman naisen mukaan, teki lapsen heti hänen kanssaan ja nyt ei olekaan enää onnellinen, kun uuteen suhteeseen tullut pikkulapsiarki.

Yhteiset tenavat kasvaneet isoiksi, minä olen alkanut huolehtimaan itsestäni enemmän, tavannut ihmisiä...

Exäni on alkanut yhtäkkiä ottamaan päivittäin yhteyttä ja pyytämättäni tekemään minulle pieniä palveluksia.

Kostonhimo jyllää: sellainen nainen, joka ryhtyy suhteeseen pienten lasten isän kanssa, sotkeutuu toisen avioliittoon ja perheeseen ansaitsisi opetuksen. Toisaalta en halua vajota samalle tasolle.

Miehen mukaan hän on tehnyt elämänsä virheen yksinkertaisen bimbon mukaan lähtemällä...itkee ja katuu!

NJÄÄ, en kai mä edes tosissaan harkitse tällaista?
:D Ja mieshän oli se ilkimys tässä kuviossa.. 80% hänen syytä, 20% naisen, joka vokottelee kunnioittamatta toisen liittoa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä tavoin vellon kostossa. Elän elämääni eteen päin toisin kuin ex-mieheni (tai virallisesti, tuleva sellainen) Vietän aikaa matkustellen, ystävieni parissa, lasten kanssa. Tietenkin välillä kiukun tunteet nousevat pintaan, mutta se on osa normaalia prosessia. Tämä on minusta hieman huvittava tilanne. En ole lämmennyt kosiskeluille. En halua/näe tarvetta olla ilkeä tai katkaista välejä.

Olen tavannut uusia ihmisiä, vakavasti otettavia potentiaalisia kumppaneitakin. En ole kiinni hänessä, enkä tunne enää häntä kohtaan sillä tavoin, että parisuhde esimerkiksi realistisesti olisi mahdollinen. Luulen, että tuo mies, vasta nyt työstää eroaan minusta. Hänelle tapahtunut niin paljon niin lyhyessä ajassa.

Olen normaalipainoinen, ihan kaunis/nätti nainen.

ap

Vierailija
22/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisin, jos väittäisin ettei alussa se olisi kirpaissut, mutta niin olisi tehnyt myös, mikäli nainen olisi ollut vanhempi/minun ikäiseni. NIIN ihmeellinen ei tuo nainen ole, että ulkonäön/iän puolesta olisin kateellinen. Enkä enää muunkaan asian vuoksi. Itse en voisi kuvitellakaan, että olisin hänen iässään koskaan joutunut samanlaiseen elämäntilanteeseen.

Ja vaikka lie minusta puhunut rumasti nykyiselleen, nyt ovat osat vaihtuneet. Puhuu nykyisestään minulle, että kun ei ole puhuttavaa, kun tuo toinen on niin yksinkertainen, eikä oikein edes yhteisiä kiinnostuksen kohteitakaan ja kaveripiiristä nyt puhumattakaan. Ja seksikin kuulemma oli parempaa...hei- uskokoon ken tahtoo, mihin tahtoo. :D Naurattaa nuo jutut!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kosta miehelle antamalla sille seksiä ja ottamalla se takaisin! Näytä sille! ... eikun...

Hoksaat varmaan itsekin, että kaikki se lirkuttelu ja huonosta parisuhteesta valitus, jota nyt saat kuulla mieheltä, on sitä samaa settiä mitä hän on vuodattanut tälle uudelle naiselle silloin kun heidän suhteensa alkoi.

Vierailija
24/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä miestäs niin vitusti ja kuvaa koko homma! Mä en ikinä antais anteeks miehelleni tai sille huoralle tuommoista. En edes lasten puolesta.

Vierailija
25/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:22"]

Valehtelisin, jos väittäisin ettei alussa se olisi kirpaissut, mutta niin olisi tehnyt myös, mikäli nainen olisi ollut vanhempi/minun ikäiseni. NIIN ihmeellinen ei tuo nainen ole, että ulkonäön/iän puolesta olisin kateellinen. Enkä enää muunkaan asian vuoksi. Itse en voisi kuvitellakaan, että olisin hänen iässään koskaan joutunut samanlaiseen elämäntilanteeseen.

Ja vaikka lie minusta puhunut rumasti nykyiselleen, nyt ovat osat vaihtuneet. Puhuu nykyisestään minulle, että kun ei ole puhuttavaa, kun tuo toinen on niin yksinkertainen, eikä oikein edes yhteisiä kiinnostuksen kohteitakaan ja kaveripiiristä nyt puhumattakaan. Ja seksikin kuulemma oli parempaa...hei- uskokoon ken tahtoo, mihin tahtoo. :D Naurattaa nuo jutut!

ap

[/quote]

Miksi kuuntelet miestä? Totta kai hän yrittää ensin sinua, kun suhteen alkuhuuma on haihtunut, koska olet todennäköisemmin antava kohde kuin joku satunnainen tuntematon nainen baarista tai netistä.

Vierailija
26/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kakkoset huutelee peloissaan ihan selvästi :D Kurat jo housuissa oman ja varastetun vuoksi?

Tietysti kannattaa ottaa mies takaisin ja heittää se sitten pellolle melkein heti. Saavat molemmat ansionsa mukaan!

Vierailija
27/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:18"]

En tiedä millä tavoin vellon kostossa. Elän elämääni eteen päin toisin kuin ex-mieheni (tai virallisesti, tuleva sellainen) Vietän aikaa matkustellen, ystävieni parissa, lasten kanssa. Tietenkin välillä kiukun tunteet nousevat pintaan, mutta se on osa normaalia prosessia. Tämä on minusta hieman huvittava tilanne. En ole lämmennyt kosiskeluille. En halua/näe tarvetta olla ilkeä tai katkaista välejä.

Olen tavannut uusia ihmisiä, vakavasti otettavia potentiaalisia kumppaneitakin. En ole kiinni hänessä, enkä tunne enää häntä kohtaan sillä tavoin, että parisuhde esimerkiksi realistisesti olisi mahdollinen. Luulen, että tuo mies, vasta nyt työstää eroaan minusta. Hänelle tapahtunut niin paljon niin lyhyessä ajassa.

Olen normaalipainoinen, ihan kaunis/nätti nainen.

ap

[/quote]

jo tämä aloituksesi ja muut kirjoitukset kertovat selkeästi sen, että olet vielä kiinni exässäsi, vaikka muuta koetat vakuutella.

Koita nyt ihan oikeasti päästä eteenpäin elämässäsi ja suuntaa energiasi johonkin uuteen.

Vierailija
28/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:27"]

Täällä kakkoset huutelee peloissaan ihan selvästi :D Kurat jo housuissa oman ja varastetun vuoksi?

Tietysti kannattaa ottaa mies takaisin ja heittää se sitten pellolle melkein heti. Saavat molemmat ansionsa mukaan!

[/quote]

Joo, ehdottomasti kannattaa käyttää aikaa kostoon eikä suinkaan alkaa elää omaa elämää. En tajua miksi aloittaja edes antaa miehensä ottaa yhteyttä ja puhua enemmän kuin lasten suhteen välttämättömät.

Vierailija
29/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa mies jätti vaimon ja lapset 10 vuotta nuoremman suhteerin takia. No, kymmenen vuotta myöhemmin samainen mies jätti uuden vaimonsa ja uudet lapset 20 vuotta nuoremman sihteerin takia. :D Ymmärtääkseni molemmat jätetyt vaimot ovat tällä hetkellä ihan hyvää pataa.

Ymmärrän halusi kostaa, itse varmaan napauttaisin jotenkin, mutta EN ottamalla luuserimiestä takaisin. Uudelle vaimolle saattaisin kyllä soittaa. Sitä saa mitä tilaa.

Mun mielestä vastaavasti kuviosta on leffakin. Olisikohan siinä ex-vaimo harrastanut ex-miehensä kanssa hieman seksiä, mutta lopulta jätti ex-miehen ruikuttamaan rannalle. Taisi se pikkulapsielämäarjen kyllästyttämä ex-mies jäädä ilman nykyistäkin vaimoaan, kun kuuli exien välisestä suhteesta.

Voi voi tota sun ex-miestä. Mahtaa olla rankkaa, kun on pikkuisia lapsia. :D

Vierailija
30/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:14"]Tarina on tavallinen:

Mies lähti nuoremman naisen mukaan, teki lapsen heti hänen kanssaan ja nyt ei olekaan enää onnellinen, kun uuteen suhteeseen tullut pikkulapsiarki.

Yhteiset tenavat kasvaneet isoiksi, minä olen alkanut huolehtimaan itsestäni enemmän, tavannut ihmisiä...

Exäni on alkanut yhtäkkiä ottamaan päivittäin yhteyttä ja pyytämättäni tekemään minulle pieniä palveluksia.

Kostonhimo jyllää: sellainen nainen, joka ryhtyy suhteeseen pienten lasten isän kanssa, sotkeutuu toisen avioliittoon ja perheeseen ansaitsisi opetuksen. Toisaalta en halua vajota samalle tasolle.

Miehen mukaan hän on tehnyt elämänsä virheen yksinkertaisen bimbon mukaan lähtemällä...itkee ja katuu!

NJÄÄ, en kai mä edes tosissaan harkitse tällaista?
:D Ja mieshän oli se ilkimys tässä kuviossa.. 80% hänen syytä, 20% naisen, joka vokottelee kunnioittamatta toisen liittoa.

[/quote] tee kuten minä. Kävin naimassa exäni kanssa ja jätin korvakorun sänkyyn ja pikkarit koriin

Vierailija
31/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole uutta elämmä, kun lapsetkin ovat kasvaneet

Vierailija
32/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannata tuhlata elämäänsä. Mies lähtee kuitenkin uudestaan jonkun toisen nuoremman ja kauniimman mukaan.

Vierailija
33/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit kiusata itseäsi katselemalla tuollaista ukonretaletta.

Vierailija
34/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä sitä enää sais 

Vierailija
35/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane miehen kanssa, jos seksi on hyvää. Älä ota koko miestä. 

Vierailija
36/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perheen jättäminen toisen naisen takia on 100% jättäjän syytä. Ihmisellä on vapaus valita. Sen seuralaisena on vastuu valinnoista.

Vierailija
37/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä todellakaan edes pane miehen kanssa. Minusta nämä kuviot ovat kuvottavia. Oma ystävänikin panee eksänsä kanssa joka jätti tosi rumasti ystäväni ja on nyt uusissa naimisissa. Periaatteessahan tuolla tavalla palkitsisit miehen, hän saisi aina kaiken mitä haluaisi. 

Eikös se ole sille naiselle ihan tarpeeksi paha rangaistus, että joutuu elämään noi paskan miehen kanssa ja miehelle paha rangaistus, että huomaa tehneensä virheen. Älä sinä anna sille miehelle enää mitään!!!

Vierailija
38/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoksi uudelle puolisolle, hmmm... Niin kuin itsekin sanoit, mies tuossa on se suurempi konna. Nyt tekisit sitten miehellesi palveluksen ottamalla hänet takaisin ja pelastamalla tylsältä pikkulapsiarjelta. Näin vahvistaisit vain miehen käsitystä siitä ettei hänen tarvitse kantaa vastuutaan. Hän jätti jo kerran sinut ja pienet lapsensa toisen naisen takia. Nyt sinä mahdollistaisit saman

uudelleen, ja hän jättäisi taas vaimonsa ja pienet lapsensa toisen naisen takia. 

Mietitäänpä sitten tilannetta vaikkapa joitain

vuosia eteenpäin ja oletetaan, että sinä vaikkapa sairastut tai suhdettanne kohtaa jokin muu kriisi. Millä todennäköisyydellä mies toistaa vanhaa kaavaansa ja sluibailee taas vaikeaa tilannetta pakoon uuden naisen luo? Ja kuka tässä on kärsijä? No tietenkin ne naiset, jotka nokittelevat toisilleen taistelemalla tämän luomakunnan kruunun suosiosta, sekä heidän lapsensa. Ja kuka on voittaja? Sehän on herra luomakunnan kruunu itse, joka on oppinut, että suhteesta voi aina poistua jos tulee hankalaa, ja toiset kantavat vastuun. Aina löytyy uusi nainen, jonka helmoihin paeta.

Vierailija
39/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi uusi vaimo heittämässä ukkoa pihalle... 

Vierailija
40/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8 pahoittelee sekavaa kappalejakoa. Kirjoitan puhelimella ja tämä näköjään tekee ihan omia temppujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi