Vamppaisinko exäni takaisin naiselta, jonka mukaan hän lähti? :D
Tarina on tavallinen:
Mies lähti nuoremman naisen mukaan, teki lapsen heti hänen kanssaan ja nyt ei olekaan enää onnellinen, kun uuteen suhteeseen tullut pikkulapsiarki.
Yhteiset tenavat kasvaneet isoiksi, minä olen alkanut huolehtimaan itsestäni enemmän, tavannut ihmisiä...
Exäni on alkanut yhtäkkiä ottamaan päivittäin yhteyttä ja pyytämättäni tekemään minulle pieniä palveluksia.
Kostonhimo jyllää: sellainen nainen, joka ryhtyy suhteeseen pienten lasten isän kanssa, sotkeutuu toisen avioliittoon ja perheeseen ansaitsisi opetuksen. Toisaalta en halua vajota samalle tasolle.
Miehen mukaan hän on tehnyt elämänsä virheen yksinkertaisen bimbon mukaan lähtemällä...itkee ja katuu!
NJÄÄ, en kai mä edes tosissaan harkitse tällaista?
:D Ja mieshän oli se ilkimys tässä kuviossa.. 80% hänen syytä, 20% naisen, joka vokottelee kunnioittamatta toisen liittoa.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:58"]
Hei, miksi ihmeessä se on pois, jos koen pientä mielihyvää tästä tilanteesta?
Minulla menee ihan hyvin, enkä todellakaan päivittäin mieti tätä asiaa tai häntäkään. Elän omaa elämääni ihan täysillä!
Miksi en saisi olla vahingoniloinen? Saivat ansionsa mukaan molemmat, kärsikööt toisistaan. :)
Minulla on hyvä työ, tulot, vakituinen työ, omistusasunto jne. Ei valittamista :)
Ja miesystäviäkin olisi liiaksi asti, mutta olen halunnut elää ensin yksin. Enkä minä vakavasti harkitse tällaisen jälkeen oikeasti kostoa tai mitään. Kunhan leikin ajatuksella. ;) Kun ei ollutkaan ruoho vihreämpää aidan toisella puolen... ;)
ap
[/quote]
Eiköhän kaikki sinun tilanteessasi ainakin leikittelisi ajatuksella.
Nyt olet vähintään saanut vahvistuksen siitä, ettei ex-miehesi halunnut varsinaisesti sinusta eroon tai et sinä persoonana ollut syypää eroon. Ex-miehesi ei ole kestänyt kummallakaan kierroksella lapsiperhe-elämän realiteetteja, harmi ettei hän oppinut kerrasta. Kaikesta päätellen hän ei ole oppinut toisesta kerrastakaan. Todellakin hän saisi katsoa nyt peiliin, et niinkään sinä. Kannattaa kanssa pitää mielessä, ettei hän nytkään tunnu haluavan varsinaisesti sinua. Hän kaipaa pakokeinoa ja ymmärtäjää, samaa minkä sai uudesta naisestaan aikoinaan.
Näille miehille löytyy aina ymmärtäjiä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:27"]
Täällä kakkoset huutelee peloissaan ihan selvästi :D Kurat jo housuissa oman ja varastetun vuoksi?
Tietysti kannattaa ottaa mies takaisin ja heittää se sitten pellolle melkein heti. Saavat molemmat ansionsa mukaan!
[/quote]
Ei, paskaan en ainakaan minä koske, kun siitä kerran eroon olen päässyt. Sillä kun on tapana haista ja sotata, vaikka olis kuinka varovainen. Parempi pysyä erossa kokonaan ja antaa sen nyksän pitää paskansa.
Enkä ainakaan omien lasteni haluais missään tapauksessa kuvittelevan, että isä on tulossa takas jos tarkoituksena on vain kostaa. Ei, siksikin on parempi jättää kostot ja elää normielämää.
Onko ex-miehesi 34v ja tämä nuori tyttö 23v?
Pahintahan olisi ottaa takaisin ja sitten jättää heti... en kuitenkaan sano että niin välttämättä kannattaisi tehdä.
No hyi, älä ota ja lopeta muutenkin yhteydenpito kokonaan tai ainakin vähennä se ihan minimiin. En ymmärrä miksi edes vastailet hänen juttuihinsa kun kerran olet eroon päässyt ja elämä on jatkunut! Ottaisin ihan kylmän linjan, etsiköön lämpönsä muualta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:50"]
Paras opetus miehelle on, kun et ota takaisin vaan jätät kärsimään omista valinnoistaan + elät täysillä omaa elämää.
[/quote]
Taidan olla samaa mieltä. Mitähän nykyinen olisi mieltä, jos tietäisi että päivittäin miehensä on yhteydessä minuun (välillä pitänyt laittaa puhelin kiinni...)
tavalla tai toisella, stalkkaa, kertoo heidän parisuhteensa/seksiongelmansa jne.
Kuuntelen silloin kun huvittaa, useimmiten en jaksa. Miksipä tuo tosiaan olisi muuttunut.
ap
En ymmärrä, mitä sinä TEKISIT sellaisella miehellä. Etkö ole mennyt elämässä jo eteenpäin, jos et niin mene hyvä ihminen edes nyt. Mitä ihmettä enään edes olet tollaisen paskan kanssa MISSÄÄN tekemisissä? Nyt tiedät, että mies haluasi sinut. EIKÖ SE RIITÄ? Sinulle itsellesi, koska ei sinun tarvitse muille todistella, mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:53"]
Paras opetus miehelle on, kun et ota takaisin vaan jätät kärsimään omista valinnoistaan + elät täysillä omaa elämää.
[/quote]
Taidan olla samaa mieltä. Mitähän nykyinen olisi mieltä, jos tietäisi että päivittäin miehensä on yhteydessä minuun (välillä pitänyt laittaa puhelin kiinni...)
tavalla tai toisella, stalkkaa, kertoo heidän parisuhteensa/seksiongelmansa jne.
Kuuntelen silloin kun huvittaa, useimmiten en jaksa. Miksipä tuo tosiaan olisi muuttunut.
ap
[/quote]
kostat soittamalla vaimolle huolestuneen kuuloisena kerrot seksi ja parsuhde ongelmista joita mies on jakanut ja annat neuvoja :D
hmm ei sittenkään nainen on tässä syytän. Nuori ja naiivi lähtenyt miehen mukaan kun on luullut että ikä ja ulkonäkö kertoo kaiken ja voi olla miehellesi parempi kuin sinä tuon ikäisenä. Ikävä kyllä monet nuoret itseni mukaan luien kuvittelee / kuvitteli ulkonäön olevan kaikki kaikessa, koska sillä pääsee jonojen ohi, saa ilmaisia takseja ja töissä kohteliasta käyttäytymistä itseä kohtaqan :P
Älä ole miehellesi pelastava enkeli.
Älä ota, et hyödy siitä mitään, etkä myöhemmin olisi siitä jutusta ainakaan tyytyväinen. Ajattele eteenpäin tulevaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:02"]
[/quote]
ap
[/quote]
kostat soittamalla vaimolle huolestuneen kuuloisena kerrot seksi ja parsuhde ongelmista joita mies on jakanut ja annat neuvoja :D
hmm ei sittenkään nainen on tässä syytän. Nuori ja naiivi lähtenyt miehen mukaan kun on luullut että ikä ja ulkonäkö kertoo kaiken ja voi olla miehellesi parempi kuin sinä tuon ikäisenä. Ikävä kyllä monet nuoret itseni mukaan luien kuvittelee / kuvitteli ulkonäön olevan kaikki kaikessa, koska sillä pääsee jonojen ohi, saa ilmaisia takseja ja töissä kohteliasta käyttäytymistä itseä kohtaqan :P
[/quote]
Saan noita vielä itsekin, mutta on totta että toinen oli varmaan nuori ja lapsellinen.
Mies yhtä höhlä, itsepä soppansa ovat keittäneet lapsineen. Minun arkeni jatkuu rauhallisena. Tiedän itsekin omat "vikani", enkä ajattelekaan että nainen tai tyttö, olisi varmaan parempi nimitys, ole mikään ainoa syy eroon. En minä oikeasti edes harkitse.
ap
Takaisin ei kannata ottaa mutta voihan sitä nykyisen vuoksi kiusallaan sen kerran panna. Siis jos ovat paneskelleet silloin kun olitte exän kanssa yhdessä, eli jos teki tietoisesti saman sinulle, niin mikäs sinä. Voit sitten sen jälkeen vittuilla ukollesi ( jos tarve tulee niin myös sille naiselle)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:02"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
puhelimella kirjotettu sorii
Kaikkea sinä mietitkin. Oliko itsekunnioituksesi missä?? Taidat olla edelleen miehessäsi kiinni, ja kovasti, kun kostoa mietit. Eikö teidän erosta ole jo aikaa. Missä oma elämäsi on? Vai rakentuuko se tai oma arvosi edelleen ex-miehesi varaan ja ympärille, koston tms. muodossa?
Siis suomeksi: Et ole koskaan päässyt paskasta irti, vellot itsesäälissä ja haluat kostoa!
Kosto ei kannata, koskaan. Paskakasan avulla et itsesäälin kuopasta nouse, se pettää jalan alta aina!
Nokka kohti uusia tuulia, ja kun paska valittaa olostaan, sanot ystävällisesti, että: "nyt saat mitä tilasit" ja toivotat hyvää jatkoa!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:11"]
Kaikkea sinä mietitkin. Oliko itsekunnioituksesi missä?? Taidat olla edelleen miehessäsi kiinni, ja kovasti, kun kostoa mietit. Eikö teidän erosta ole jo aikaa. Missä oma elämäsi on? Vai rakentuuko se tai oma arvosi edelleen ex-miehesi varaan ja ympärille, koston tms. muodossa?
[/quote]
Olet sä mun mieheni nykyinen vai? :D
t ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:11"]
[/quote]
Olet sä mun mieheni nykyinen vai? :D
t ap
[/quote]
Kun ei ole avioerokaan vielä voimassa... :D
"enkä ajattelekaan että nainen tai tyttö, olisi varmaan parempi nimitys"
Kyrsiihän se. kun mies lähtee nuoremman mukaan. Kostaahan se pitää ja heti!
Hei, miksi ihmeessä se on pois, jos koen pientä mielihyvää tästä tilanteesta?
Minulla menee ihan hyvin, enkä todellakaan päivittäin mieti tätä asiaa tai häntäkään. Elän omaa elämääni ihan täysillä!
Miksi en saisi olla vahingoniloinen? Saivat ansionsa mukaan molemmat, kärsikööt toisistaan. :)
Minulla on hyvä työ, tulot, vakituinen työ, omistusasunto jne. Ei valittamista :)
Ja miesystäviäkin olisi liiaksi asti, mutta olen halunnut elää ensin yksin. Enkä minä vakavasti harkitse tällaisen jälkeen oikeasti kostoa tai mitään. Kunhan leikin ajatuksella. ;) Kun ei ollutkaan ruoho vihreämpää aidan toisella puolen... ;)
ap