Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miamin täydelliset naiset

Vierailija
19.12.2013 |

Mistä saan katottua lisää Miamin täydellisiä naisia? Äh, ei kai ne nyt loppuneet ne jaksot? :(

Enpä olisi uskonut että minä, periaatteessa älykäs ja aikaansaava nainen olen ihastunut moiseen ohjelmaan :D. Mieskin epäilee mielenhäiriötä kun ohjelmasuosikkeihini on päässyt myös törkysarja Täydelline Mrs. Vanderpump.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:26"]

Mitä täydellistä niissä on?! Ilkeitä, riidanhaluisia kakanpuhujia

[/quote]

Oletko huomannut, että sarjojen alkuperäinen nimi on Real Housewives, eli 'oikeat' kotirouvat. Tämä taas on muunnos siitä Täydellisten naisten englannin kielisestä nimestä, joka oli Desperate Housewives, eli 'epätoivoiset' kotirouvat. Eli eipä tähän alun pitäenkään ole etsitty täydellisen tasapainoisia, ns. normaaleja ihmisiä, vaan sellaisia, joita ei hävetä esittää ainakin osittain käsikirjoitettua draamaa. Kyseessä on tietynlainen ihmissuhdeversio showpainista, ei kannata ottaa liian tosissaan siis!

Vierailija
2/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Varsinkin se Alexia tuntui jossain jaksossa nauttivan, silmissä vahingonilo kun toiset kärsii (Marisol voi pahoin lentokoneessa). Ihmettelen että miksi hakeutua sellaisten ihmisten seuraan joiden kanssa ei tule toimeeb.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's a stupid show, ladies, nothing more.

Vierailija
4/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauheaa katsella miten osa niistä haluaa sille Karentille pahaa, vaikka se ei  ole tehnyt itse mitään. Varsinkin Adriana esittää kovinkin viatonta, mutta ihme juonija. Lea on lörppö höhlä. Sitä Lisaa käy vaan sääliksi kun haluaa vauvan ja saa vaan keskenmenoja. Rouvalla selvä anoreksia, jota isot tissit korostaa. Marisolin outo avioliitto: "rakastamme toisiamme, mutta tässä nyt eroamme". Elsa on paras.

Eli samaa höttöä mitä muutkin real housewives, mutta viihdyttää kummasti.

Vierailija
5/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsa on paras! Karent, Joanna, Ana ja Lea kans ihan ok. Alexia ihan k...pää.

Vierailija
6/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karent tuntuu olevan jalat maassa. Lea on kauhea kälättäjä, kirkuu jokaisessa jaksossa. Pidin Anasta niin kauan kunnes sekin alkoi kiusaamaan Karentia. Joanna... toivottavasti ei mene enää leikkauksiin, kuvan kaunis nainen. Lisa on herttainen, toivotaan että saa sen vauvansa! Mutta julma mies jos syyttää Lisaa lapsettomuudesta.

Vierailija
7/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, että nyt kun toi Miamin täykkärit loppuu niin Ava ei jatkakaan näyttämällä jonkun toisen kaupungin täykkäreitä, vaan tilalle tulee jotain randomskeidaohjelmaa! :( Miten mä kestän...... 

Vierailija
8/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Täydelliset naiset-sarjat on niin parhautta! Paitsi New Jersey oli ärsyttävä.

En osaa auttaa ongelmassasi. Toivottavasti saadaan pian jatkoa.

Vierailija
9/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:10"]

Mua harmittaa, että nyt kun toi Miamin täykkärit loppuu niin Ava ei jatkakaan näyttämällä jonkun toisen kaupungin täykkäreitä, vaan tilalle tulee jotain randomskeidaohjelmaa! :( Miten mä kestän...... 

[/quote]

Sanopa muuta :(. Ei kiinnosta mikään sisustusohjelma, kunnon draamaa sen olla pitää! Juuri kun alkoi pitämään noista kotkista niin sitten ohjelma lopetetaankin :((.

Vierailija
10/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan saadaan jatkoa ja että Vanderpump jatkaa vaikka Miamin täykkärit menetettiin.

Vierailija
11/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täydellistä niissä on?! Ilkeitä, riidanhaluisia kakanpuhujia

Vierailija
12/12 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoskausi loppui nyt, Jenkeissä on kuvattu myös kolmoskausi ja nelonen ilmeisesti tekeillä, joten ei tämä tähän lopu. Katsoin pari ensimmäistä kautta alkuperäisestä Orange Countystä ja ekan kauden New Yorkista melkein kokonaan, Beverly Hillsiä ja New Jerseytä olen seurannut satunnaisesti. Mutta tämä on suosikkini, ainoa, jota olen tallentanut. Latinat tuovat oman vivahteensa ohjelmaan, mutteivät ole ihan niin hulluja kuin New Jerseyn tädit. :-P 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä