Vamppaisinko exäni takaisin naiselta, jonka mukaan hän lähti? :D
Tarina on tavallinen:
Mies lähti nuoremman naisen mukaan, teki lapsen heti hänen kanssaan ja nyt ei olekaan enää onnellinen, kun uuteen suhteeseen tullut pikkulapsiarki.
Yhteiset tenavat kasvaneet isoiksi, minä olen alkanut huolehtimaan itsestäni enemmän, tavannut ihmisiä...
Exäni on alkanut yhtäkkiä ottamaan päivittäin yhteyttä ja pyytämättäni tekemään minulle pieniä palveluksia.
Kostonhimo jyllää: sellainen nainen, joka ryhtyy suhteeseen pienten lasten isän kanssa, sotkeutuu toisen avioliittoon ja perheeseen ansaitsisi opetuksen. Toisaalta en halua vajota samalle tasolle.
Miehen mukaan hän on tehnyt elämänsä virheen yksinkertaisen bimbon mukaan lähtemällä...itkee ja katuu!
NJÄÄ, en kai mä edes tosissaan harkitse tällaista?
:D Ja mieshän oli se ilkimys tässä kuviossa.. 80% hänen syytä, 20% naisen, joka vokottelee kunnioittamatta toisen liittoa.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:16"]
Ehkä ei kannata tuhlata elämäänsä. Mies lähtee kuitenkin uudestaan jonkun toisen nuoremman ja kauniimman mukaan.
[/quote]
Kauniimpi ei ole nykyinenkään, nuorempi vain.
Ihan nätti olen vielä itsekin...
ap
Joo, vamppaa takaisin, mutta tee hänelle samoin heti kun on takertunut sinuun taas.
Paras opetus miehelle on, kun et ota takaisin vaan jätät kärsimään omista valinnoistaan + elät täysillä omaa elämää.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:17"]
No et sä sitä enää sais
[/quote]
:D Olisin saanut, vaikka kuinka monta kertaa, mutta en ole kelpuuttanut...
Viimeksi viikko sitten itki minulle epäonnistunutta liittoaan, useita kertoja aiemminkin.
ap
anna palaa ja vamppaa takaisin. Voihan olla, että oikeesti on sitä mieltä, että teki virheen. Pidä silmät auki, mutta mä kannatan vamppaamista (aikeissa tehda samoin itsekkin)