Siskonpeti, ala-arvoista sontaa
tässäkö Suomen stand up naisten parhaimmisto esitti taitojaan?? Voi itku, ei naurattanut kertaakaan! Kehen tämä huumori iski ja kertokaa missä kohdassa nauratti? Suorastaan mauton.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:54"]No missäpä sketsisarjassa ihan joka ikinen vitsi naurattais kaikkia? Kyllä tässä oli ihan potentiaalia - siteen vaihto vessassa ja opehuoneen rahkakakku oli ihan osuvia... Vieläkö on naisia, jotka eivät osaa nauraa omille - toki liioitellusti ylivedetyille - piirteilleen?? Stereotypioihinhan nämä perustuu, mutta niin vaan osuu joko itseen tahi tuttavapiiriin. Vai sekö siinä vetää vakavaksi...?
[/quote]
Hyvin kekattu! Naiset eivät osaa nauraa itselleen. Sarjahan peruatuu pitkälti siihen, kun nyt aihe oli keho. Ei akat kestä oman kehonsa arvostelua edes vitsinä. Tai että naisetkin pieree, ei ole vain miesten luksusta. ;)
aivan loistavia sketsejä olivat, kun Krisse ja Pirjo ratsastamaan. Kaunis ja omaa osaamistaan vähättelevä.. Vai oliko se niin päin, että toisesta tuntui, että tuo on niin kaunis ja osaava ja mä olen vaan tämmönen..
Jooga pätkässäkin oli monta tulo kulmaa, kuten siinä opettajanhuone pätkässä. Tai se se silikonipätkä, kuinka usein naiset kuvittelevatkaan olevansa upeempia kuin ovatkaan. ;) Krissekin vaan aina keskittyy omaan ulkonäköönsä... Oliskohan se vähän niinkuin SE juttu?;) Auta armias, jos joku erehtyy itseensä kehumaan, vaikkakin sarkasmin keinoin,. Sittäkään tämän palsta naiset ei 90%sti ymmärrä.
Eip yllätä, että juuri av-mammalta meni ohi sketsit.
[/quote]
Juu nauretaan nauretaan ja varsinkin itselle, mutta mieluummin niin, ettei ihan tikulla silmään sohaista, että naura nyt, tässä on sterotypiaa.
Sinä olet av-mamman perustyyppi, ja sekös minua täällä nyt naurattaa.
Jos joskus uskallat (ja mitään ymmärrät) voisit vilkaista myös muualla tehtyä huumoria, Tai antaa olla, et siitä mitään kuitenkaan ymmärrä, enkä jaksaisi millään jokaista asiaa sinulle selittää!!
[/quote]
just tätä tarkoitin!
Lähinnä tuli mieleen murrosikäisten poikien teinihuumori, vähän alapään juttuja ja tilkkeeksi jumppaa ja pierua. Kukahan niilä en Zyssen tilalla seuraavalla kerralla vaivaantumassa. Jokainen noista naisista on koomikko yksinään, mutta kimpassa ei synny mitään mainittavaa. MYÖTÄHÄPEÄ OLI SUURI!
Todella hauska sarja. Mitä juntteja täällä oikein on?!?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:32"]
Lähinnä tuli mieleen murrosikäisten poikien teinihuumori, vähän alapään juttuja ja tilkkeeksi jumppaa ja pierua. Kukahan niilä en Zyssen tilalla seuraavalla kerralla vaivaantumassa. Jokainen noista naisista on koomikko yksinään, mutta kimpassa ei synny mitään mainittavaa. MYÖTÄHÄPEÄ OLI SUURI!
[/quote]
myötähäpeä on just se sana mikä kuvaa tätä ohjelmaa. Kamala akaluokkalaistasoisine vitseineen. Ei muuta väliä, voin sulkea tv:n ja en todellakaan aio enää katsoa, mutta tätä vartenko on yle vero?? Haloo.
Hauska ja musiikkipätkät aivan mahtavia. Sketsit ei liian pitkiä. Osa tietysti ei uppoa, mutta mikäs siinä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:31"]
Liian käsikirjoitettua, ei spontaaniutta. Krissekin oli tehty tylsäksi ja liian samanlaiseksi kuin aina. Odotin jotain uutta, siksi pettymys. Nyt mentiin niin ennalta arvattavalla linjalla, ettei jaksanut naurattaa.
[/quote]
samat
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:22"]
Mä en kestä ohjelmia, joissa kaakattaa se Hirviniemen eukko.
[/quote]
Se on tosiaan ärsyttävä :D
[/quote]
Mun mielestä just paras! Parodioi loistavasti tuollaista ihmistyyppiä, tunnen parikin :) etenkin se yhdistystyyppi. Ja sitä juontaja-Ellaa imitoi loistavasti!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:22"]
Mä en kestä ohjelmia, joissa kaakattaa se Hirviniemen eukko.
[/quote]
Se on tosiaan ärsyttävä :D
[/quote]
Mun mielestä just paras! Parodioi loistavasti tuollaista ihmistyyppiä, tunnen parikin :) etenkin se yhdistystyyppi. Ja sitä juontaja-Ellaa imitoi loistavasti!
[/quote]
Kuulosti muuten ihan Ellalta!
Niina oli ihan loistava siinä blogisti sketsissä (vai faceako päivitti), mutta veikkaan että kolahti ja kovaa monelle ja siinä lisä syy haukkua Hirviniemen lahjakasta vaimoa (jolla on muuten upeat jalat ja perse olen kateellinen)
Aivan mahtava sarja. Nimenomaa naurattaa ns.arkipäivän tilanteet, mille itsekin ystävien kanssa naureskelen. Ihan jokainen sketsi ei aina osu kohdalle, mutta suurimmaksi osaksi nappiin menee. :)
Mä olin kans tosi pettynyt. Näistä tekijöistä näkee, että jutut eivät naurata heitä itseäänkään. Miettikää vaikka Kummeleita tai Vintiöitä, niissähän kukkii se itsenauraminen ja pelleilyn ilo, mutta tästä puuttuu sellaiset elementit ihan kokonaan. Joku luovuudenpuute tms. Varsinkin se gynekohtaus oli sellainen, että siihen olisi saanut höystettyä mukaan vaikka millaista läppää, mutta toteutus oli yksinkertaisesti huono.
kaikeksi lisäksi ihmettelen, miksei niitä sketsejä voi vaan pitää lyhyenä? Liian pitkinä noi jutut eivät vaan toimi, ja läpän tultua jo sanottua kamera kannattaisi pysäyttää eikä jäädä jatkamaan jotain turhaa.
Itsenauraminen olisi varmaan luonnollisesti nauramista itselleen? :P
En ole vielä nähnyt, mutta kiinnostaa tietää miksi ajattelet noin? Odotukseni ovat nimittäi korkealla...
Just kanssa katsoin areenalta ja olin kyllä aika pettynyt. Ei oikein uponnut mikään sketseistä. Aika kuraa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:01"]
Just kanssa katsoin areenalta ja olin kyllä aika pettynyt. Ei oikein uponnut mikään sketseistä. Aika kuraa.
[/quote]
Vihaat naisia?
Ai, mua nauratti monessakin kohtaa. Tottakai on kuin Ponille kyytiä, mutta sekin nauratti mua. Lopun lauluosuus olisi voinut olla poissa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:57"]
En ole vielä nähnyt, mutta kiinnostaa tietää miksi ajattelet noin? Odotukseni ovat nimittäi korkealla...
[/quote]
naisten tekemät vitsit tissi-vessa alueella, Ben Zyskowicz - juttu suorastaan mauton, naiset puhuu itse naisen vartalon rumuudesta, ja se neitsyt juttu oli suorastaan outo. yleistämistä ja stereotypioida, en vaan tajunnut mitä hauskaa niissä piereskelemisissä oli.
Jaksohan oli tosi hauska, ja nauraa hohotin suurimmassa osassa, no joo, siinä jumppajutussa ehkä en, mutta muut oli hauskoja. Jo pelkästään ne opet ulkonäöltään laittoi pärskähtelemään.
Hyvä hyvä!
T: ulkosuomalainen