Siskonpeti, ala-arvoista sontaa
tässäkö Suomen stand up naisten parhaimmisto esitti taitojaan?? Voi itku, ei naurattanut kertaakaan! Kehen tämä huumori iski ja kertokaa missä kohdassa nauratti? Suorastaan mauton.
Kommentit (104)
Miksi nämä ihmiset ei uudistu? Krissenkin jutut aina oman ulkonäön ympärillä ja taitavuudessa ei vaan enää jaksa naurattaa. Miksi ihmeessä Hyvät ja huonot uutiset ohjelmassa niin hauskoja spontaaneja juttuja keksivät Niina ja Pirjokin olivat aivan kuolettavan tylsiä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:49"]
Onhan siellä Hirviniemen avokki naurattamassa... Tuotanto taitaa ajatella, että se jo riittää suosion takaamiseksi..
[/quote]
no ilmeisesti se on tehonnut kun sinäkin jaksat siitä jauhaa? mulla ei ainakaan ole aavistusta kuka heistä on 'hirviniemin avokki'. ja oma vaatimaton mielipiteeni on, että tuo ohjelma oli hauskempi kuin yksikään hirviniemen putos-sketsi koskaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:54"]No missäpä sketsisarjassa ihan joka ikinen vitsi naurattais kaikkia? Kyllä tässä oli ihan potentiaalia - siteen vaihto vessassa ja opehuoneen rahkakakku oli ihan osuvia... Vieläkö on naisia, jotka eivät osaa nauraa omille - toki liioitellusti ylivedetyille - piirteilleen?? Stereotypioihinhan nämä perustuu, mutta niin vaan osuu joko itseen tahi tuttavapiiriin. Vai sekö siinä vetää vakavaksi...?
[/quote]
Hyvin kekattu! Naiset eivät osaa nauraa itselleen. Sarjahan peruatuu pitkälti siihen, kun nyt aihe oli keho. Ei akat kestä oman kehonsa arvostelua edes vitsinä. Tai että naisetkin pieree, ei ole vain miesten luksusta. ;)
aivan loistavia sketsejä olivat, kun Krisse ja Pirjo ratsastamaan. Kaunis ja omaa osaamistaan vähättelevä.. Vai oliko se niin päin, että toisesta tuntui, että tuo on niin kaunis ja osaava ja mä olen vaan tämmönen..
Jooga pätkässäkin oli monta tulo kulmaa, kuten siinä opettajanhuone pätkässä. Tai se se silikonipätkä, kuinka usein naiset kuvittelevatkaan olevansa upeempia kuin ovatkaan. ;) Krissekin vaan aina keskittyy omaan ulkonäköönsä... Oliskohan se vähän niinkuin SE juttu?;) Auta armias, jos joku erehtyy itseensä kehumaan, vaikkakin sarkasmin keinoin,. Sittäkään tämän palsta naiset ei 90%sti ymmärrä.
Eip yllätä, että juuri av-mammalta meni ohi sketsit.
Mä tykkäsin! :D Monessakin sketsissä repesin, ohjelma kunnioittaa todella hyvin brittihuumorin klassikoita. Lisää lisää! :D (huulirasvaa)
No just,,, onhan täällä näitä tosikoita taas ihan tarpeeksi. Minusta oli ihan huippuohjelma,,, tuntui ihan oikeasti kivalta
Mä en jaksanut kattoa loppuun, siinä oli monta sellaista melkeen mutta ei kuitenkaan ihan nappiin mennyttä. Ja pieruhuumori nyt ei naurata yleensäkään, ei miesten, eikä naisten tekemänä! Tykkäsin opehuoneesta, uimahypystä ja sidejutusta, mutta niistäkin puuttui se jokin! Ehkä ne vedettiin vähän liian överiksi.. olis ennemmin tehty Solsidan-tapaan.
Minusta se oli hyvä ohjelma! Erityisen mehukas oli se opettajahuoneen rahkakakku-vitsi. Ja kuten joku kirjoitti, jo niiden opettajien vaatteet aiheutti naurua. Peruskoulun opethan on just tollaisia..
Odotan en jaksoa innolla.
Ponille kyytiä on niin hyvä, että siitä riittää kyllä ainesta Suomi-versioonkin. Kiva välillä nauraa naisten arjen kokemuksille, myös naisille, ilman sovinismia.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:06"]
Ja veron rahoilla vielä...
[/quote]
Niinpä, voi Vero raukkaa...
Sarja on hyvä ja paranee koko ajan! Pirjo on aivan loistava! Putous on säälittävää koheltamista.
Gallup! Pidätkö a) Siskonpedistä b) Putouksesta c) Monty Pythonista?
Vastaa jokaiseen kyllä/ei.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:52"]
tässäkö Suomen stand up naisten parhaimmisto esitti taitojaan?? Voi itku, ei naurattanut kertaakaan! Kehen tämä huumori iski ja kertokaa missä kohdassa nauratti? Suorastaan mauton.
[/quote]
Onko jokin huumoriohjelma ikinä naurattanut ketään?
Minusta Siskonpeti on todella hyvä. Nauran ja nautin. Putouksesta olen nähnyt yhden jakson. Ei oikein iskenyt.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:01"]
[/quote]
a)kyllä
b)en
c)kyllä
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:01"]
[/quote]
ei/ei/ei
a) Kyllä, b( ei ja c) kyllä.
Tietenkään joka ikinen sketsi ei naurata yhtä paljon, ja välissä voi olla joku, joka ei naurata yhtään, mutta pääsääntöisesti tuo on minusta todella hyvin tehtyä huumoria.
Onko joku katsonut ruotsalaista Karatefyllaa? Ainakin pätkiä löytyy Youtubesta Sitäkin seuraan, mutta se lähinnä kohahduttaa ja koukuttaa, minua useinkaan ei naurata. En osaa edes kuvailla, mikä se tyyli olisi jonkinlainen inhonaturalistinen ja hedonistinen sarja nuorista tukholmalaisista, jotka välittävät vain itsestään, seksistä ja omista känneistä. Nopeatempoisia sektsejä, jossa kuitenkin taustalla kulkee juoni, joka kehittyy. Ei sovi lapsille, liikaa verta, ihan väkivaltaa. Mutta samalla tosi hauskoja oivalluksia nykymenosta.
No missäpä sketsisarjassa ihan joka ikinen vitsi naurattais kaikkia? Kyllä tässä oli ihan potentiaalia - siteen vaihto vessassa ja opehuoneen rahkakakku oli ihan osuvia... Vieläkö on naisia, jotka eivät osaa nauraa omille - toki liioitellusti ylivedetyille - piirteilleen?? Stereotypioihinhan nämä perustuu, mutta niin vaan osuu joko itseen tahi tuttavapiiriin. Vai sekö siinä vetää vakavaksi...?