Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Viime to meidän kaupan wcpap sämpylät juusto & hammaslanka oli loppu. Onneksi oli muutama banaani ja vielä niitä jäi yhdelle.
Tänne joku oli kirjoittanut viime vuonna että kaupoista löytyi jatkuvasti pluot-hedelmiä eli luumun ja aprikoosin risteytystä.
Niitä ei ole useaan vuoteen näkynyt missään pääkaupunkiseudun kaupoista, no kaikissa en tietenkään ole voinut käydä mutta voisiko joku neuvoa missä niitä myydään, jos on huomannut?
Haluisin ostaa kaupasta laadukasta viljatonta kissanruokaa.
KOiran lihaa haluaisin maistella
Vierailija kirjoitti:
Fazerin Marianne Kismet
K-ruokasivun perusteella sitä on vielä KSupermarket Ruokaniitty-kaupassa
Merituulentie 36, 02200 Espoo
Toivoisin että tukkuun saa ostoluvan myös tavallinen kuluttaja-asiakas. Kauppiaat harvoin ottavat yksittäisiä toiveita myyntiin, asiakkaalla pitäisi olla mahdollisuus ostaa tuotetta sitten edes tukusta.
Loppuelämän kumppanin (miehen) itselleni.
Pastirolleja
Minttusuklaajäätelöä, ei kastiketta vaan reilusti suklashippuja, ennenmuinoin oli varmaan Valiolla ja sen jälkeen jollain pientuottajalla jota en kuolemaksenikaan muista, eikä ollut tällä puolella suomea 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin Marianne Kismet
K-ruokasivun perusteella sitä on vielä KSupermarket Ruokaniitty-kaupassa
Merituulentie 36, 02200 Espoo
Kiitos vinkistä.
Liian kaukana......
Peruslinjainen, vihreä tai tumman harmaa, puoleen sääreen ulottuva villakangastakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin toivonut noita sipsejä pienpakkauksissa, esim. 30g. Taffel vastasi tähän, että ei ole menekkiä, mutta itse kyllä uskon että olisi. Ainakin kaltaiseni kolmekymppiset naiset haluaisivat syödä pienissä annospusseissa olevia herkkuja, eivätkä ostaa tyyliin viikon annoksia vastaavaa jättipussia. Muissa maissa minipussit ovat ihan peruskauraa, enkä usko pelkkien lasten niitä ostavan!
Kaupoissa myydään jotain 50 tai 60 gramman pusseja, ne on kyllä jo pieniä sipsimäärältään. Edullisemmaksi tulee ostaa iso pussi.
Pointti onkin siinä, että joskus haluaisi vähän sipsejä. Itsellänikin jää megapussit kauppaan, mutta esim matkoilla tulee osteltua erimakuisia 30g pusseja.
Painon pudotusta. Lääkärin suositteli minulle painon pudotusta, ilmoitin hänelle oitis että otan kaksi kappaletta, kiitos!
En vain löydä sitä, eikä se lääkärikään tiennyt mistä sitä saa...
Laktoositonta JA rasvatonta maitoa (kumpikin ominaisuus SAMASSA TUOTTEESSA) sekä puolen litran tölkeissä että vielä pienemmissä (vähintään jälkimmäinen), mutta kumpaakaan ei löydy niistä pk-seudun kaupoista joissa käyn, vaikka pääosin ihan terveyssyistä ehdottomasti tarttisin jatkuvaan käyttöön.
Hyvän ja halvan käytetyn sähköauton...
Jotain 30v sitten myytiin ruokavarastossa tikkujäätelöä missä oli valkoinen kasvirasvajäätelösisus ja pinnalla vihreää mehujäätä. Sellasen kun saisin.