Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Pervitiniä. No eipä sitä ole kaupoissa myyty, mutta apteekeissa.
Eri värisiä vedenkestäviä ripsivärejä.
Nykyisin on pelkkää mustaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin toivonut noita sipsejä pienpakkauksissa, esim. 30g. Taffel vastasi tähän, että ei ole menekkiä, mutta itse kyllä uskon että olisi. Ainakin kaltaiseni kolmekymppiset naiset haluaisivat syödä pienissä annospusseissa olevia herkkuja, eivätkä ostaa tyyliin viikon annoksia vastaavaa jättipussia. Muissa maissa minipussit ovat ihan peruskauraa, enkä usko pelkkien lasten niitä ostavan!
Kaupoissa myydään jotain 50 tai 60 gramman pusseja, ne on kyllä jo pieniä sipsimäärältään. Edullisemmaksi tulee ostaa iso pussi.
Greippimehu (muu kuin järjettömän kallis jenkkituote Tropicana) ja hyvä kirsikkajäätelö. Joo jotain kirsikkajäätelöä joskus jossain on, mutta ei mitenkään helposti saatavilla.
Kolmen viljan hiutaleita, ilman kauraa.
Mulla on useampi sairaus, jonka takia ruokavalio rajoittunut, joten hankalaa (FODMAP plus ei käy kaura, soija, tavallinen maito, kofeiini, monet mausteet, yms.)
Tässä tuotteita joita yleensä metsästän eri kaupoista, koska saatavus huono, ja usein myös hinta mulle liian korkea.
- hyvänmakuinen kofeiiniton kahvi
- vuohenmaitojogurtti
- vähäsuolaiset sipsit
- gluteeniton/maidoton suklaa ja karkit, jossa glukoosi-fruktoosisiirappia tai muuta inhaa
- hyvä maidoton/gluteeniton jäätelö
- hyvänmakuinen curry, jossa ei liikaa jeeraa
- hyvälaatuinen litteä hammaslanka
- gluteeniton/maidoton ja FODMAP-vapaa leipä
- tuoretta kalaa edullisesti
- yleensäkin yksineläjälle ongelma on liian isot pakkaukset, pieniä on vähän ja jos on ovat kalliita
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useampi sairaus, jonka takia ruokavalio rajoittunut, joten hankalaa (FODMAP plus ei käy kaura, soija, tavallinen maito, kofeiini, monet mausteet, yms.)
Tässä tuotteita joita yleensä metsästän eri kaupoista, koska saatavus huono, ja usein myös hinta mulle liian korkea.
- hyvänmakuinen kofeiiniton kahvi
- vuohenmaitojogurtti
- vähäsuolaiset sipsit
- gluteeniton/maidoton suklaa ja karkit, jossa glukoosi-fruktoosisiirappia tai muuta inhaa
- hyvä maidoton/gluteeniton jäätelö
- hyvänmakuinen curry, jossa ei liikaa jeeraa
- hyvälaatuinen litteä hammaslanka
- gluteeniton/maidoton ja FODMAP-vapaa leipä
- tuoretta kalaa edullisesti
- yleensäkin yksineläjälle ongelma on liian isot pakkaukset, pieniä on vähän ja jos on ovat kalliita
Ei kai ole hyvää maidotonta ja gluteenitonta jäätelöä vaan aito kermainen vaniljajäätelö on todellista herkkua.
Voiain ostaa semmoiset yöunet, joiden jälkeen en herää väayneenä.
Valion Fanny suklaavanuukasta
Sellaiset suklaapatukat kuin punainen Jambo, Lola ja Siesta. Ja sit Hellaksen ruususuklaalevy. Pandan kilosuklaalevy, se vaalea, läpinäkyvässä kääreessä. Terva Pastirol. Ja vielä niitä pieniä kahvinpavun näköisiä suklaamakeisia, joissa oli kahvinmakuista lientä sisällä.
Nuo nyt ainakin alkuun.
Heti syötäviä kasvisvalmisruokia. Siis esim. täytettyjä patonkeja/ sämpylöitä/ kolmioleipiä, pasteijoita, salaatteja, JOTAIN 😄
Useammin kuin kerran olen nälissäni kävellyt kauppaan ja ei; viimeksikin ihan joka ikisessä leivässä oli lihaa (S-market). Siis jokaisessa. En voi käsittää. Samoin salaatit oli sarjaa kanasalaatti. Kiva.
Jos joskus vahingossa löytyykin kasvisversio, on se automaattisesti vegaaninen, eli ei esmes juustoa ja anteeksi nyt, muttei myöskään maistu yhtään miltään ja tietenkin jollain paprika-tomaatti- kolmiomössöleivällä hintaa se 4€.
Kahviloista yleensä saa, mutta aina sellaista ei ole lähettyvillä.
No pikku Kunnassa ei saa tuoretta lihaa eikä kalaa siis puuttuu lihatiski ja kala tiski lähimmät nämä on 80km päässä kaupungissa!
Ja toinen 80km takasin Joo näitä kaipaan.
Eikä saa vaatteitakaan eikä kenkiä on siis mentävä merta edemmäs
Ja mikä harmi on että erikoisliikkeet Ei menesty kuten kukkakauppa vaan saa tyttö sitten reilun kaupan kukkiin.
pallojuustotkin häipy kaupoistsa,
Ja makkarakin on vakuumi pakattu ei enää siivuteta kaupassa
Joo pikku paikkakuntiten kaupoissa Ei näitä ole saatavilla.
Kyläkaipatkin on lopetettu.
Ei saa edes kengän nauhoja!
Asiakaspalvelukin on mitä on.
Entisen Stockmannin suklaa-osaston ja joulusuklaavalikoiman.
Nykyisin valikoima on surkea. Joka vuosi vain pienene ja pienenee. Miksi Stockammin Herkku piti myydä s-kaupoille?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Voisiko Stockmann ottaa myyntivalikoimaansa takaisin joulusuklaat vaikka ei ruokaa enää myykään, moni muukin tavaroita myyvä kauppa myy myös joulusuklaita kuitenkin?
Metsätähti jogurttia, Donna jäätelöä, Kyöpelivuori suklaamunia.
Aino ihastuttava minttusuklaa jäätelö
Vhh-dieettiin sopivia valmisruokia ostaisin heti.