Lääkärikaverini kurssilla piti olla 30 vuotta valmistumisesta - juhlat. Peruttiin koronan takia.
Eli eivät kokontuneet, koska Suomessa on niin huono koronavirustilanne.
Fiksua porukkaa ainakin tuo vuosikurssi. (Turussa)
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kuka pitää tuollaisia juhlia? Onko tämä yläluokilla ihan normaalia?
En tiedä. Kyllä mun äidin kurssikaverit kauppakorkeasta pitävät tapaamisia
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreillä on kai tapana pitää yhteyksiä ylla ahkerasti.
Jäi mietityttämään:
1.Miksi kirjoitat tänne kaverisi ammatista?
2.Saatko kohotettua itsetuntoasi sillä että tunnet lääkärin?
3.Mitä väliä jollain tohtorien illanistujaisilla on mammapalstan vaativaa asiantuntijatyötä tekeville?
4.Oletkohan naapurini, jolla on lääkäripakkomielle?
5.Onko hän oikeasti kaverisi, vai joku henkilö jonka tiedät nimeltä?
Vierailija kirjoitti:
Jäi mietityttämään:
3.Mitä väliä jollain tohtorien illanistujaisilla on mammapalstan vaativaa asiantuntijatyötä tekeville?
Herättikö tämä avaus sussa oikeesti niin paljon mielenkiintoa että haluat tietää kaikki nuo asiat? Omituista..
Ihan kuin keski-ikäisiltä ihmisiltä vaatisi jotain erityisesti tsempattavaa vastuunkantoa olla tällaiset pippalot järjestämättä kuten kaikki muutkin kemut tänä vuonna. Ihan sama onko kyseessä Pihtiputaan merkonomilinja 1990 vai joku muu. Lääkäreiltä nyt odottaisi erityistä kykyä arvioida tilannetta faktaperusteisesti, vaikka siinä vajeita oli keväälläkin, kun Lapissa piti vielä kokoontua. Nuorille tilanne voi olla vaikeampi, seuraussuhteiden hahmottaminen ja empatiakyky eivät ole kehittyneet ja tautia ei pidetä tarpeeksi vakavana.
Erittäin outoa, että tällaista pidetään mainitsemisen arvoisena, Turussa vieläpä on huono tilanne. Meilläkin peruutettiin pikkujoulut, ollaanpa nyt ihan hirveän fiksuja. Itse pidän ennemminkin mihin tahansa juhliin nyt osallistuvaa typeryksenä, mutta puolet ihmisistä onkin keskivertoa tyhmempiä.
Avaus ihmetyttää, nämä ovat ihan jokaisen perusjuttuja olleet jo keväällä, että sosiaalisia kontakteja vähennetään ja jokainen on tiennyt maaliskuusta asti, että tuollaiset juhlat ovat pahimpia supertartuntatilanteita.
”Kaverini pesi kädet kun saapui työpaikalle. Työpäivän jälkeen kaupassa oli hauras vanhus. Kaverini piti mummoon turvaväliä eikä yskinyt hänen päälleen. Fiksu ihminen ainakin tuo kaverini. Saa jakaa!” Aika kiusallista ja vielä pahempaa jos tyypin lääkärinammatti mainittaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jäi mietityttämään:
Kirjoitin tämän tänne siksi, että esimerkiksi tällaisia yksityistilaisuuksia perutaan. Syynä lähinnä se, että haluan kannusta muita tekemään samoin.
Erikoinen lista kysymyksiä. Vastaan kuitenkin. Kirjoitin nimettömänä, joten mitä väliä. En yleensä mainitse kenellekään minut tuntevalle, että tunnen lääkärin. Ajattelin, että saattaa kiinnostaa täällä, että lääkäritkin peruvat hupitapaamisiaan. Tuskin olen naapurisi. Ei mulla oo lääkäripakkomiellettä. On hän mun kaverini.
Kyllä joku 100 henkilön tapaaminen järjestettiin Jyväskylässä, kun sieltä tuli tartuntoja. Eikö ole hyvä, että lääkärit peruivat tuon?