Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Niitä konjack hyytelöitä yms. mitä aasiasta saa. Siis samaa kamaa kuin ne shiratakinuudelit joissa 0kcal, mieluiten sellaiseen hintaan että raaskii myös ostaa :)
Olen onneksi löytänyt hyvin koon 41-42 kenkiä. Kengän koko oli jo 11-vuotiaana 41 (olin jo venähtänyt täyteen 175 cm pituuteenkin) ja silloin 80-luvun alussa oli todella vaikeaa löytä omaa kokoa. Nyt jalka on levinnyt hieman vuosikymmenien myötä ja käytän usein kokoa 42. Sitäkin on alkanut löytää aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
4-5 prosenttista viiniä. Ainakin meidän lähikaupasta saa vain joko täysin alkoholitonta tai 8 prosenttista. Tykkään viinin mausta ja ostan sitä myös alkoholin takia, mutta en haluaisi, että se on noin vahvaa.
8-prosenttinen vahvaa? Että mitä että. Itse toivoisin ennemmin ihan niitä _oikeita_ viinejä, joissa saattaa olla parhaimmillaan jopa 13%! Maistuivat edes joltakin, nuo kaupan litkut ei. Naurettavaa pelleilyä muutaman prosentin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grenadiinia
Kyllähän granaattiomenaa on lähes joka kaupassa. Muistan lapsuudestani 2000-luvun alusta, että meillä syötiin usein.
Miten grenadiini liittyy granaattiomenoihin?
Laktoositonta valkosuklaata ja laktoosittomia suklaamunia
Porkkanakakun ja kanelipullan makuisia Leaderin Barebarseja :)
Vierailija kirjoitti:
Laktoositonta valkosuklaata ja laktoosittomia suklaamunia
Mikset osta?
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/valkosuklaa-70g-maidoton-luomu-6418…
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/nomo-crispy-egg--lolly-suklaamuna-9…
Maidotonta rahkaa! Siis niinkun semmoista ihan tavallista maustamatonta rahkaa kuten ehrmann.
Saksassa näin pieniä pusseja granaattiomenan siemeniä. Sellaisen tarvitsisi joskus esim. ruoka-annokseen tai salaattiin. Joskus näin Prismassa ison pussin noita siemeniä pakasteena, mutta en tuoreena ole nähnyt Suomessa kaupoissa pientä pussia noita. Täällä on joku suurperheihanne edelleen kaupoilla, vaikka yhä useampi suomalainen asuu yksin, ja kehitys jatkuu.
Vähän aikaa oli lähi-S-marketissa sellaista kuin Melanzana. Siis eines ja muuten kuin lasagne, mutta ei sisällä lihaa, vaan munakoisoa. Oli ihanaa! Toki se poistui heti, kun olin sen keksinyt. Sama homma bataatti-curryn kanssa, onko se Rebel-merkkiä vai mitä, kasvisruoka siis. Ei sitäkään ole enää kaupoista löytynyt, edes isoista marketeista.
Parhaat einekset aina lopetetaan, ja jotkut kauheat joissa on rustoista ja valtimoista jauhelihaa, jatkaa vuodesta toiseen.
Pari neliötä lisää lattiatilaa kotiin.