Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Joskus aikoinaan kaupassa oli jotain violetin väristä limsaa. Sen maku kuulosti oudolta, olikohan joku ässä mix (kyllä, se karkkipussi) tms, mutta oli älyttömän hyvää! Harmittaa ettei sitä enää saa.
Moni valittelee kun joku normaali tuote on nykyään aina loppu. Monilla ulkomaalaisilla tuotteilla on ollut ongelmia löytää suomeen asti ensin koronan takia ja nyt mm ukrainan sodan ja energiakriisin takia.
On komponenttipulaa, konttipulaa, työntekijäpulaa jne. Niinkin yksinkertainen asia että hedelmiä ei saatu poimittua maailmalla kun korona esti halpatyövoiman saannin.
Kannattaa tottua.
Vähäsuolaisia juustoja ja leipiä. Joitain on, mutta yleensä näitä ei löydä marketeista juurikaan, etenkään vähäsuolaisia juustoja. Liika suola on yhtä haiotallista kuin liika sokeri tai rasva. Maksaisin näistä jopa hieman normaalia enemmän. Suola turvottaa ja nostaa verenpainetta.
Vauvan lihaa, koska haluaisin syödä vauvan, mieluiten tyttövauvan lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten tomaatti-juustopizzaa ei meinaa löytyä.
Et varmaan asu pk-seudulla? Siellä sitä on hyllyt tursuten. Mutta meetvurstipizzaa ei ole. Sörkan S-market: ei. Ympyrätalo: ei. Hakaniemi: ei. K-kaupoista on vielä ratsaamatta mutta varmaan ei niissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Yksilöpakattuja tuotteita voinapeista pikarijätskeihin. Ilahduin jo siitä, kun lähimarketin (pk-seutu) take away-osastolle oli ilmestynyt sinappipusseja. :D Sama myös majoneesille, kiitos! Ja säilykkeille. Ja...no, ihan kaikelle. Esim. Saarioisella on puolukkahilloa annospakkauksissa, miksei sellaisia voisi myydä irtonakin?
Just tää! Pk-seudulla käy paljon ihmisiä töissä. Osa pendelöi kotoaan päivittäin, jotkut majoittuvat hotellissa, toiset kalustetuissa vuokra-asunnoissa tai yhteismajoituksissa. Ongelmana on usein kylmäsäilytystilan puute, mahdolliset sähkön käytön rajoitukset alivuokralaisilla ja lisäksi se, ettei viitsi hirveän isoja kanistereita ostaa mitään kastiketta tai öljyä kun oleskelu on tilapäistä.
Ilmeisesti tämä työssäkäyvä ihmisryhmä on täysin tuntematon ja kiinnostamaton asiakassegmentti kauppaketjuille.
Vierailija kirjoitti:
pillua ja vodkaa
Näitähän ei olekaan ketjussa vielä kertaakaan mainittu.
Kuulostaa hirveältä, että ihmiset majoittuvat yhteismajoituksissa tai väliaikaisissa kalustetuissa kämpissä. Kaikki kunnia teille että työn takia näin teette, mutta olisko aluepolitiikka jotenkin pielessä, jos työt keskittyy muutamaan isoon kaupunkiin kun muualla olisi tilaaja edullista asumista.
Vierailija kirjoitti:
Huimausaineita.
Tämäkin on ihan uusi idea. Enpä olisi moista vitsiä osannut kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hirveältä, että ihmiset majoittuvat yhteismajoituksissa tai väliaikaisissa kalustetuissa kämpissä. Kaikki kunnia teille että työn takia näin teette, mutta olisko aluepolitiikka jotenkin pielessä, jos työt keskittyy muutamaan isoon kaupunkiin kun muualla olisi tilaaja edullista asumista.
Pk-seudulla maksetaan hyvin. Työkeikasta saa vaan rahat jälkikäteen. Siinä vaiheessa kun homma otetaan vastaan, ei rahulia ole ja etsitään mahdollisimman edullinen majoitus ja yritetään syödä edullisesti kaupasta, ei ravintolasta ostettua ruokaa. Kaupat eivät tee tätä oleskelua pk-seudulla kovin helpoksi, kun pakkauskoot on mitä on.
Kyllä se melkoista kituuttamista elämä on muuallakin Suomessa, jos ei nuoresta saakka vakityössä ole ollut.
Rynnäkkökiväärin ja paljon lippaita/ammuksia
Etsiskelin kaupasta taas Leksandin näkkäriä, sitä isoa pyöreää kiekkoa josta voi taittaa paloja. Joku joskus tässä ketjussa väitti, että sitä on kaupoissa. Olen nyt vuoden päivät etsinyt, mutta en ole sellaiseen kauppaan osunut, jossa sitä olisi. Ruotsin puolella olen niitä isoja kiekkoja nähnyt. Onko niitä jossain kaupassa Suomessa? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Etsiskelin kaupasta taas Leksandin näkkäriä, sitä isoa pyöreää kiekkoa josta voi taittaa paloja. Joku joskus tässä ketjussa väitti, että sitä on kaupoissa. Olen nyt vuoden päivät etsinyt, mutta en ole sellaiseen kauppaan osunut, jossa sitä olisi. Ruotsin puolella olen niitä isoja kiekkoja nähnyt. Onko niitä jossain kaupassa Suomessa? Missä?
FAZERin YOSA (AIYTO) Maustamatonta kaurajugurttia, mutta ei sitä kreikka-ällötystä.
Se oli paras kaurajugurtti mitä olen ikinä maistanut, miksi se on kadonnut?
Vierailija kirjoitti:
FAZERin YOSA (AIYTO) Maustamatonta kaurajugurttia, mutta ei sitä kreikka-ällötystä.
Se oli paras kaurajugurtti mitä olen ikinä maistanut, miksi se on kadonnut?
Pikkuhiljaa alan vihata fazeria koska jatkuvasti poistavat hyviä tuotteita. Menen ostolakkoon enkä osta mitään fazeria sitten.
Ternimaitoa