Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
FAZER: suklaamuffinssi, mustikkatäytteellä
Käyttäjä15771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoneenlämmössä säilyviä jogurtteja ja valmisruokia.
Semper-vauvanruuissa oli ihan kauhean pahaa UHT-jugurttia. Kauppa lähetti kaksi kertaa tilatun määrän, ei varmaan mennyt ollenkaan kaupaksi.
Tarkoitatko niitä jogurttismoothieita? Varsinaista jogurttia en ole nähnyt kuin Nestlellä, ja sitäkään ei saa oikein mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieniä voinappeja ei löydä mistään. Joskus harvoin tarvitsisi voita paistamiseen ja sitten pitää ostaa koko paketti ja aina se menee vanhaksi.
Kaupassa on ihan pieniäkin voipaketteja, olen nähnyt noin. 200grammaisia. Voihan on ihan peruselintarvike, etkö koskaan leivo mitään, tai syö leipää? Juustohöylällä saa voista ohuita siivuja leivän päälle niin ei tarvitse hukkaan heittää, jos ei yleensä tykkää käyttää voita ruoanlaitossa.
Hän kaipasi voinappeja, ei pientä voirasiaa.
Itsekin haluaisin ostaa voinappeja, sillä ostan junaan yleensä jonkin riisipiirakan tai sämpylän evääksi, jonka päälle olisi mukava levittää voita. Ja tämän ostokseni teen aseman läheltä, eli kun olen jo lähtenyt kotoa.
Junaan en todellakaan osta mitään 200 gramman voirasiaa, josta jäisi suurin osa käyttämättä.
No junareissu on jo ihan eri asia kuin kotona kokkailu. Tietenkään junaan ei osteta mitään voipakettia, mutta en ymmärrä miksi kotiin pitäisi ostaa voinappeja kun voita voi käyttää mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Lanttulaatikkoa ympäri vuoden jos olisi kaupoissa, niin ostaisin.
Ihanaa, joku muukin kaipaa sitä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lanttulaatikkoa ympäri vuoden jos olisi kaupoissa, niin ostaisin.
Ihanaa, joku muukin kaipaa sitä!!
Minäkin olen ympärivuotisen lanttulaatikon ystävä. Pitää vain ostaa jouluna pakkaseen sitä paljon.
Toinen, mitä kaipaisi ympäri vuoden on luumusose ja muut luumutuotteet, kuten luumurahka ja Valion kausimaku luumukiisseli, jota ei ole onneksi pilattu aspartaamillakaan.
Hm, Vaasan Taika täysjyväleipää paperipussissa ei saa enää mistään. Ainoa leipä mitä olen jäänyt kaipaamaan ja yllätyin että sitä ei enää myydä. Oli oikeasti tuhtia tavaraa, nämä nykyiset versiot ovat halppisversio siitä. Menevät rikki jo kun levittää voita päälle. Huomaa että että nykyään kaikista raaka-aineista pihistellään että saadaan maksimaalinen voitto.
Domino-keksijoulukalenterin missä joka päivän kohdalla on eri makuinen dominokeksi.
terveisin persikkadominoa kaipaava
Vierailija kirjoitti:
Domino-keksijoulukalenterin missä joka päivän kohdalla on eri makuinen dominokeksi.
terveisin persikkadominoa kaipaava
Kirsikka-dominoita. Ne olisi takuulla menestys.
Viskillä ja rommilla maustettuja dominoita aikuiseen makuun.
Säilykemuikkuja sellaisenaan, ei öljyä tms.
Harmittaa, kun haluan ostaa välillä mustaherukkahilloa, niin aina vaan hyytelöä tarjolla. Ja vielä pari eri merkkistä hyytelöä! Kuka edes ostaa mustaherukkahyytelöä
No joskus s-ryhmältä löytyy hilloa, mutta en tiedä miksi sieltäkin usein loppu. Supermarketista hilloa ei saa.
Joku jo mainitsikin pienemmät purkit joistain tuotteista. Mietin juuri pari päivää sitten miksei meikkejä voida myydä pienemmissä purkeissa. Meikkaan alle 10 kertaa vuodessa kunnolla, mutta kun meikkaan, niin haluan laittautua huolella. Meikkipussista löytyy hävyttömän vanhoja meikkejä, jotka heitän lopulta roskiin, koska ovat niin vanhoja ettei niitä viitsi käyttää. Sitten ostan uusia ja sama homma parin vuoden päästä.
Toivoisin erityisesti pienempiä meikkivoiderasioita ja luomivärejä.
Tuli noista meikeistä mieleen että harmittaa ettei sipsejä saa kuin jossain vähintään yli 200 gramman pusseissa. Tai omassa kaupassani on tyyliin kaksia eri sipsejä myynnissä pienissä pusseissa ja hinta on tietenkin kova.
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista meikeistä mieleen että harmittaa ettei sipsejä saa kuin jossain vähintään yli 200 gramman pusseissa. Tai omassa kaupassani on tyyliin kaksia eri sipsejä myynnissä pienissä pusseissa ja hinta on tietenkin kova.
*lähikaupassani
Olen itsekin toivonut noita sipsejä pienpakkauksissa, esim. 30g. Taffel vastasi tähän, että ei ole menekkiä, mutta itse kyllä uskon että olisi. Ainakin kaltaiseni kolmekymppiset naiset haluaisivat syödä pienissä annospusseissa olevia herkkuja, eivätkä ostaa tyyliin viikon annoksia vastaavaa jättipussia. Muissa maissa minipussit ovat ihan peruskauraa, enkä usko pelkkien lasten niitä ostavan!
Raparperikiisseliä. Valio teki ennen, mutta eipä löydy kaupoista enää.