Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?

Vierailija
10.10.2020 |

Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.

Kommentit (2614)

Vierailija
2121/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lidl.fi/valikoima/pure-taste-lemmikkiruoat

Pure taste kissojen märkäruokaa.

Vierailija
2122/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa palana tai viipaleina (ei jauhettuna) ei tunnu olevan missään nykyään, ei lihatiskillä eikä pakattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin kirjoitti:

S-kaupoista loppu paperiset biopussit.

S-kaupoissa oli niitä pieniä kolmiotetroja tomaattisoseelle, niitä takaisin myyntiin.

Ovatko nuo loppuneet äskettäin? Mielestäni olen ostanut tämän vuoden puolella. 

Vierailija
2124/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin kirjoitti:

S-kaupoissa oli niitä pieniä kolmiotetroja tomaattisoseelle, niitä takaisin myyntiin.

Ei löydy enää, tilalla on peltipurkkeja.

Vierailija
2125/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin kirjoitti:

https://www.s-kaupat.fi/hakutulokset?queryString=tomaattisose

Tuollakin näkyy vain purkkina.

Vierailija
2126/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin kirjoitti:

https://www.s-kaupat.fi/hakutulokset?queryString=tomaattisose

Tuollakin näkyy vain purkkina.

Tämmöisetkin toimisi

https://www.21food.com/products/70g-sachet-tomato-paste-can-do-2136061…

Niitä tetroja:

https://chumak.us/product/17

https://www.tetrapak.com/about-tetra-pak/news-and-events/newsarchive/te…

Vierailija
2127/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikkoa ympäri vuoden jos olisi kaupoissa, niin ostaisin.

Vierailija
2128/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne saa mennä

Vierailija
2129/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffeekuorisia pehmiksiä. Siis sellaisia jotka upotetaan hetkeksi sulaan toffeekastikkeeseen ja se heti kovettuu siihen. Ei haittaa vaikka valuu pitkin sormia. En voi käsittää miksei niitä ole enää vuosiin valmistettu. Lupaan alkaa kanta-asiakkaaksi sinulle joka palautat myyntiin tämän uskomattoman herkun.

Vierailija
2130/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut isomman teltan ,mutten löytänyt vaikka olin tosissani hakemassa.. Etsin myös perhos hotellia ja oravalle ruokintaautomaattia,sekä allasta vähän isonpaa josta voisvaikka linnut juodanii ja imuria jolla vois hommailla vaikka tuhkia ja nokee pois .siinä tärkeimmät

Vierailija
2131/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen.

Vierailija
2132/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambukalsarit, xxl kokoa

Vierailija
2133/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanny-pannun - erittäin hyvin ja käytännöllisesti muotoiltu paistinpannu, joka oli vielä kaunis katsella.

Vierailija
2134/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieniä voinappeja ei löydä mistään. Joskus harvoin tarvitsisi voita paistamiseen ja sitten pitää ostaa koko paketti ja aina se menee vanhaksi.

Pääkaupunkiseudulla on ihan tavallisissa S-marketeissakin pieniä voinappeja myynnissä lounasruokapisteen läheisyydessä yleensä. Jostain syystä Tampereelle asti voinappeja ei voi millään tilata, se on sula mahdottomuus (eikä ilmeisesti muuallekaan Suomeen?). Tampereella ei myöskään saa kaupoista lasipullovichyjä tai lasipullolimsoja eikä perunapiirakoita. Jokin mystinen syy estää niiden myymisen Tampereella, vaikka Lapin pikkukaupoistakin noita saa.

Vierailija
2135/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita suolakurkkuja. Ei siis niitä suomalaisia sokerikurkkuja, makeutusainekurkkuja tai maustekurkkuja. Ei saa ainakaan täältä kehäkolmosen ulkopuolelta. Ruotsissa löytyy joka Icasta ja monelta eri merkiltä.

Vierailija
2136/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieniä voinappeja ei löydä mistään. Joskus harvoin tarvitsisi voita paistamiseen ja sitten pitää ostaa koko paketti ja aina se menee vanhaksi.

Kaupassa on ihan pieniäkin voipaketteja, olen nähnyt noin. 200grammaisia. Voihan on ihan peruselintarvike, etkö koskaan leivo mitään, tai syö leipää? Juustohöylällä saa voista ohuita siivuja leivän päälle niin ei tarvitse hukkaan heittää, jos ei yleensä tykkää käyttää voita ruoanlaitossa.

Vierailija
2137/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa on ihan pieniäkin voipaketteja, olen nähnyt noin. 200grammaisia. Voihan on ihan peruselintarvike, etkö koskaan leivo mitään, tai syö leipää? Juustohöylällä saa voista ohuita siivuja leivän päälle niin ei tarvitse hukkaan heittää, jos ei yleensä tykkää käyttää voita ruoanlaitossa.

Jos rasvaa kuluu taloudessa vähän, on järkevintä ostaa Oivariinia. Sillä saa paistettuihin ruokiin voin makua

, menee myös leivonnassa ja on helppo levittää leivälle.

Vierailija
2138/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kaipasi voinappeja, ei pientä voirasiaa.

Itsekin haluaisin ostaa voinappeja, sillä ostan junaan yleensä jonkin riisipiirakan tai sämpylän evääksi, jonka päälle olisi mukava levittää voita. Ja tämän ostokseni teen aseman läheltä, eli kun olen jo lähtenyt kotoa.

Junaan en todellakaan osta mitään 200 gramman voirasiaa, josta jäisi suurin osa käyttämättä.

Vierailija
2139/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassimo kahvikapseleita.

Vierailija
2140/2614 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja vesimeloneita, Suomessa myydään vain minikokoisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan