Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa vs. Koira

Vierailija
02.01.2014 |

Kumman ottaisit/olet ottanut ja miksi? Itse olen kissaihminen ollut lapsuudesta saakka, koiria hieman pelkään. Kissa on itsenäinen, viisas, siisti, käyttää hiekkalaatikkoa, tulee syliin siliteltäväksi ja on kaikin tavoin ihana olento :)

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran! Tunnen yhden perheen jossa on kissoja ja he ovat koko ajan sairaana. Jatkuvasti vatsatauteja ym. Hassua, kun miettii miten kissojen pitäisi muka parantaa vastustuskykyä. Kaipa he antavat kissojensa kävellä pitkin ruokapöytää ja eivät pese käsiään muutenkaan kissojen käsittelyn jälkeen. 

Vierailija
142/242 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira! Semmoinen meillä onkin. Tykkään touhuta koiran kanssa, treenataan ja käydään myös kisoissa. Sekin on mukavaa että ulos tulee lähdettyä säässä kuin säässä.

Kissoista en taas pidä. Ne tuntuvat arvaamattomilta oman tien kulkijoilta. En löydä kissasta iloa tai seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat huvittavia, rakastettavia ja ihania, mutta liian työläitä minulle. Pidän kissoistakin kyllä lähes yhtä paljon, joten helppouden takia valitsisin kissan. Koira on oikeastaan aikaa vievä harrastus. Käytän ne pari tuntia päivässä mieluummin johonkin muuhun harrastukseen.

Vierailija
144/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Ensin sanot kissoi häijynnäkösiks (pentuiki?) ja sit samsanot kissanomistajia läskeiks ja laiskoiks! Koirat kuolaa, rikkoo tavaroita, haisee ja paskoo naamalle!

Vierailija
145/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun koira näkee toisen koiran se alkaa nussi sitä. Koirat rikkoo tavararoita (kissat ei oo tuholaisii) koirat ne haisee sisällä sit ne kuolaa on rumia ja paskoo naamalle!

Vierailija
146/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkääjä! Hullu kun ees ajattelet ees tommosta. Koirat on paskoi.

Vierailija
147/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissa eikä haihaise mikään muu kun naapurin koiran paska

Vierailija
148/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Perusteluja ei juurikaan tarvita: koira on ihmistä varten, ihminen on kissaa varten. Minä en mitään pomottelevia katteja kotiini halua. Ja lisäksi haluan lenkkikaverin, koira on oivallinen, joka päivä tulee kilometritolkulla lenkkeiltyä.

Vierailija
149/242 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat vie, koska kissat pesevät itsensä, tuoksuu ihanalle, pienempi kokoisia, ihanampi ääni ja ei tarvii käyttää ulkona. Kun sitten koirat haistaa sen hajun jo kauas,ei niin ihana ääni pitää käyttää aina ulkona ja muutenkin jollain tavalla epämiellyttävä... Olen muutenkin ollut koko ikäni kissaihminen ja en siitä muutu. :|

Vierailija
150/242 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa ihmiset vaan jaksaa valittaa kaikesta ja olla negatiivisia. :(

Vierailija
151/242 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira tietysti! ne on aina parempii kui kissat:D kissat on vaan häijyn näkösii niinku niiden omistajatki

Vierailija
152/242 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kissaihmiset ei tykkää kairista vaan sentakii koska niit pitää käyttää ulkona. kissa on köyhien ja lihavien lemmikki!!!!!!!

Vierailija
153/242 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira♡♡ihan sama oliko kissaihminen tai koira ihminen jokainen saa rakastaa sitä eläintä mitä haluaa mut miks pitää haukkuu toisten lemmikkejä tai olla epäkohtia. Kun luen näitä kommentteja et koirat/kkissat on tyhmiä ja rumia niin jollekin tulee paha mieli

Vierailija
154/242 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis epäkohtelias mulle tuli kirjoitus virhe

Vierailija
155/242 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Tykkään yhtä paljon kissoista ja koirista mutta kissa vei voiton lemmikkiä ottaessani koska koiraa olis pitänyt lenkittää väh. kaksi kertaa päivässä satoi tai paistoi. Kissaa taas käytän kävelyillä vain kun ilma on nätti, ei se talvella tai vesisateella edes halua ulos.:D

Vierailija
156/242 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan toivoton kissafani! 

Vierailija
157/242 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yulin :(

Vierailija
158/242 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KISSA ❤

Vierailija
159/242 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. <3 Niin sulokas, salaperäinen ja viehkeä otus varustettuna vahvalla omapäisyydellä ja hellyydellä. <3 Kissarakkaus kumpuaa mulla todella sydämestä: kissan nähdessäni suusta pääsee aina spontaani "awwwwwww". Koirat eivät juurikaan aiheuta reaktioita, vaikka ihan kivoja nekin on. Kissa vain on ehkä täydellisin olento ikinä, mitä on keksitty. 

Vierailija
160/242 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka pilkkaa koirii pilkkaa myös sauli niinistön perheenjäsentä :D