Kissa vs. Koira
Kumman ottaisit/olet ottanut ja miksi? Itse olen kissaihminen ollut lapsuudesta saakka, koiria hieman pelkään. Kissa on itsenäinen, viisas, siisti, käyttää hiekkalaatikkoa, tulee syliin siliteltäväksi ja on kaikin tavoin ihana olento :)
Kommentit (242)
Koira! Semmoinen meillä onkin. Tykkään touhuta koiran kanssa, treenataan ja käydään myös kisoissa. Sekin on mukavaa että ulos tulee lähdettyä säässä kuin säässä.
Kissoista en taas pidä. Ne tuntuvat arvaamattomilta oman tien kulkijoilta. En löydä kissasta iloa tai seuraa.
Koirat ovat huvittavia, rakastettavia ja ihania, mutta liian työläitä minulle. Pidän kissoistakin kyllä lähes yhtä paljon, joten helppouden takia valitsisin kissan. Koira on oikeastaan aikaa vievä harrastus. Käytän ne pari tuntia päivässä mieluummin johonkin muuhun harrastukseen.
Mitä ihmettä?! Ensin sanot kissoi häijynnäkösiks (pentuiki?) ja sit samsanot kissanomistajia läskeiks ja laiskoiks! Koirat kuolaa, rikkoo tavaroita, haisee ja paskoo naamalle!
Heti kun koira näkee toisen koiran se alkaa nussi sitä. Koirat rikkoo tavararoita (kissat ei oo tuholaisii) koirat ne haisee sisällä sit ne kuolaa on rumia ja paskoo naamalle!
Eläinrääkkääjä! Hullu kun ees ajattelet ees tommosta. Koirat on paskoi.
Meillä on kissa eikä haihaise mikään muu kun naapurin koiran paska
Koira. Perusteluja ei juurikaan tarvita: koira on ihmistä varten, ihminen on kissaa varten. Minä en mitään pomottelevia katteja kotiini halua. Ja lisäksi haluan lenkkikaverin, koira on oivallinen, joka päivä tulee kilometritolkulla lenkkeiltyä.
Kissat vie, koska kissat pesevät itsensä, tuoksuu ihanalle, pienempi kokoisia, ihanampi ääni ja ei tarvii käyttää ulkona. Kun sitten koirat haistaa sen hajun jo kauas,ei niin ihana ääni pitää käyttää aina ulkona ja muutenkin jollain tavalla epämiellyttävä... Olen muutenkin ollut koko ikäni kissaihminen ja en siitä muutu. :|
kissa ihmiset vaan jaksaa valittaa kaikesta ja olla negatiivisia. :(
koira tietysti! ne on aina parempii kui kissat:D kissat on vaan häijyn näkösii niinku niiden omistajatki
kaikki kissaihmiset ei tykkää kairista vaan sentakii koska niit pitää käyttää ulkona. kissa on köyhien ja lihavien lemmikki!!!!!!!
koira♡♡ihan sama oliko kissaihminen tai koira ihminen jokainen saa rakastaa sitä eläintä mitä haluaa mut miks pitää haukkuu toisten lemmikkejä tai olla epäkohtia. Kun luen näitä kommentteja et koirat/kkissat on tyhmiä ja rumia niin jollekin tulee paha mieli
Kissa. Tykkään yhtä paljon kissoista ja koirista mutta kissa vei voiton lemmikkiä ottaessani koska koiraa olis pitänyt lenkittää väh. kaksi kertaa päivässä satoi tai paistoi. Kissaa taas käytän kävelyillä vain kun ilma on nätti, ei se talvella tai vesisateella edes halua ulos.:D
Kissa. <3 Niin sulokas, salaperäinen ja viehkeä otus varustettuna vahvalla omapäisyydellä ja hellyydellä. <3 Kissarakkaus kumpuaa mulla todella sydämestä: kissan nähdessäni suusta pääsee aina spontaani "awwwwwww". Koirat eivät juurikaan aiheuta reaktioita, vaikka ihan kivoja nekin on. Kissa vain on ehkä täydellisin olento ikinä, mitä on keksitty.
ne jotka pilkkaa koirii pilkkaa myös sauli niinistön perheenjäsentä :D
Koiran! Tunnen yhden perheen jossa on kissoja ja he ovat koko ajan sairaana. Jatkuvasti vatsatauteja ym. Hassua, kun miettii miten kissojen pitäisi muka parantaa vastustuskykyä. Kaipa he antavat kissojensa kävellä pitkin ruokapöytää ja eivät pese käsiään muutenkaan kissojen käsittelyn jälkeen.