Hyvä isä miten hävettää tuo suomalainen karjalanpaisti perhe
Kommentit (18)
Olin innoissani kun kuulin, että se ohjelma kuvattiin Suomessa, tarkoitus oli kertoa kaikille tutuille, onneksi sitten unohdin. En tosiaan halua tuttujen tietävän minkälaista nyky Suomessa on.
Ulkomamma
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:26"]
Olin innoissani kun kuulin, että se ohjelma kuvattiin Suomessa, tarkoitus oli kertoa kaikille tutuille, onneksi sitten unohdin. En tosiaan halua tuttujen tietävän minkälaista nyky Suomessa on.
Ulkomamma
[/quote]
No ei kai ne ulkomaillakaan niin tyhmiä ole, että jonkun yhden hömppäohjelman perusteella tekee päätelmän jostain maasta?
Jakso tulee televisiosta nyt, mitä, noin kahdeksannen kerran, ja av:lla herätään. ;-)
Minulle kyllä tuli tuota pätkää jo Youtubesta heti jenkkiensiesityksen jälkeen katsoaessa mieleen, että koko homma on lavastettu show'ta varten. Sen verran klassista Tony Bourdainia se asetelma kännäävistä mummoista perinneruokaan.
Minusta kerrankin hauska ja erilainen ohjelma Suomesta ja suomalaisista.
sehän oli tosi rento ja kiva ateriointi. ei mikään pönötys :)
Uskoisin, että ryyppääminen ei kuitenkaan tuossa mittakaavassa ole ihan arkipäivää (tuli jotekin Venäjä mieleen, siellähän noita vodkasnapseja otetaan). Tietysti on niitä alkoholisteja, mutta tuskin he pahemmin kokkailevat.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:28"]
Ulkomamma
[/quote]
No ei kai ne ulkomaillakaan niin tyhmiä ole, että jonkun yhden hömppäohjelman perusteella tekee päätelmän jostain maasta?
[/quote]
Ei varmaan, mutta jos mun olis pitäny alkaa selittään niille, ettei tuo ole totta, en varmaan olisi ollut kovin vakuuttava, kun uskon että se oli ihan totta.
ei mulle ole mistään vastaavasta saman ohjelman jaksosta tullut tunne, että onpa tuo kamala juoppo kansa, vaikka ottaa se Anthony viinaa ihan jokaisessa jaksossa, ei todella tuolla samalla tavalla ja porukka ei ole noin kännissä.
Eka vaikutelmahan se ratkaisee ja siinä ei nyt ole paljoa kehumista Suomen kannalta.
Ulkomamma
Miksi Suomeasta annetaan aina niin idioottimainen kuva, jos täällä kuvataan :(?! Sama juttu oli Amazing Racessa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:34"]
Miksi Suomeasta annetaan aina niin idioottimainen kuva, jos täällä kuvataan :(?! Sama juttu oli Amazing Racessa.
[/quote] No, että riittää somessa juteltavaa.
Mitä amazing racessa sitten tapahtu, silloin kun sitä kuvattiin suomessa?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:33"]
Ulkomamma
[/quote]
[/quote]
Ei varmaan, mutta jos mun olis pitäny alkaa selittään niille, ettei tuo ole totta, en varmaan olisi ollut kovin vakuuttava, kun uskon että se oli ihan totta.
ei mulle ole mistään vastaavasta saman ohjelman jaksosta tullut tunne, että onpa tuo kamala juoppo kansa, vaikka ottaa se Anthony viinaa ihan jokaisessa jaksossa, ei todella tuolla samalla tavalla ja porukka ei ole noin kännissä.
Eka vaikutelmahan se ratkaisee ja siinä ei nyt ole paljoa kehumista Suomen kannalta.
Ulkomamma
[/quote]
Vähemmän Suomessa kännätään kuin niiden ravintoloiden keittiöissä, joissa Tony kannuksensa ansaitsi. ;-) Oikeasti, moni No Reservationia satunnaisesti Travel Channelilta katsonut foodie-hienopylly saisi taatusti paskahalvauksen, jos lukisi Kitchen Confidentialin ja tajuaisi, että Tony on entinen nisti.
Sitä paitsi, itse muistan kyllä aika monta No Reservations ja Layover -jaksoa, jossa Tony oli järeämmässä krapulassa kuin näissä Suomi-jaksoissa. Suomessa kun oli kuitenkin uuden nuoren vaimon ja tyttärensä (olisiko ollut 3-v.) kanssa. Esim. Montreal -jakso oli täysin vanhaa, kunnon kokkimeinikiä, San Francisco -jaksossa nukkui kadulla.
Kyllä, olen fani, en varmasti olisi kestänyt tyyppiä hänen nistipäivinään, mutta kirjoituksista ja ohjelmista pidän.
Kavin vasta youtubessa kattomassa. Aika monta snapsia siina naytti menevan. kovin punakka oli bourdainkin naamaltaan.
Ulkomamma
[/quote]
[/quote] Kyllahan Suomessakin tehdaan naita paatelmia. Nahdaan jossain elokuvassa kun amerikkalainen rojahtaa sangylle kengat jalassa niin senjalkeen vuosikymmenet irvaillaan kuinka jenkkilassa nukutaan kengat jalassa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:34"]
[/quote] Ehka se on se kuva mika ulkomaalaisilla on Suomesta? Ei siella kauaa tarvitse olla kun kuvan saa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:05"]
Ulkomamma
[/quote]
[/quote] Kyllahan Suomessakin tehdaan naita paatelmia. Nahdaan jossain elokuvassa kun amerikkalainen rojahtaa sangylle kengat jalassa niin senjalkeen vuosikymmenet irvaillaan kuinka jenkkilassa nukutaan kengat jalassa.
[/quote]
:D Hyvaa uuttavuotta sinulle siella.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:05"]
Ulkomamma
[/quote]
[/quote]
:D Hyvaa uuttavuotta sinulle siella.
[/quote] And the same to you too.
Toivottavasti itsetuntosi joskus vielä paranee.